0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هرگز تسلیم نشو

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو

درباره هرگز تسلیم نشو
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، پیش از ورود به گستره‌ی سیاست کتاب‌های پرفروش بسیاری نوشته است. در سایت شخصی این کلان میلیاردر که بیشتر ثروت خود را از راه سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌ های ساختمان‌ سازی به ‌دست آورده،بیش از ۱۶ عنوان به نام او ثبت شده است. این کتاب ‌ها اغلب به عنوان راهنماهایی برای پول ‌دارشدن یا پول به ‌جیب‌زدن و انتخاب شیوه‌ ی "درست" برای برنده‌شدن در نبرد با زندگی نوشته شده و با نام‌ هایی مانند "چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید؟"، "چگونه در زندگی برنده شوید؟" و "مثل یک قهرمان فکر کن" به بازار کتاب جهانی، از جمله به بازار کتاب ایران راه یافته‌اند. کتاب‌های "دو مرد با یک پیام: چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟" یا "پدر پولدار، پدر بی‌پول" که ترامپ با همکاری رابرت کیوساکی نگاشت، از کتاب‌هایی است که در تهران در چندین بنگاه انتشاراتی بارها تجدید چاپ شده‌ است.یکی از بهترین و پر تیراژ ترین کتاب های دونالد ترامپ کتاب هرگز تسلیم نشو است که در آن از تبدیل چالشهای زندگی به موفقیت صحبت کرده است در قسمتی از کتاب ترامپ درباره این موضوع سخن می گوید که چگونه بعد از اینکه در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگ‌ترین بازگشت مالی در تاریخ نام خود را به ثبت رساندم دچار ورشکستگی با مبلغ ۱ میلیون دلار آمریکا شده و چگونه با تدبیر از این حالت خود را رهانده و دوباره پله های ترقی را تا رسیدن به اوج پیموده است یکی از پاراگراف های مهم ترامپ در این کتاب درباره تغییر هدف این است: وقتي كل دنيا به شما بگويد كه همه چيز تمام شده، چه كار مي‌كنيد؟ و من در اوايل دهه ۱۹۹۰ با چنين موقعيتي مواجه شدم؛ وقتي كه در كتاب ركوردهاي جهاني گينس به عنوان بزرگ‌ترين بازگشت مالي در تاريخ نام خود را به ثبت رساندم. من به كسي پيشنهاد نمي‌دهم كه همين هدف را در سر بپروراند، اما وقتي در موقعيتي مشابه قرار گرفتيد، اين موضوع چشم‌انداز خاصي را در اختيارتان قرار مي‌دهد كه ممكن است براي افراد ديگر مفيد باشد. فنونی که ترامپ در این کتاب به آنها اشاره کرده، برای به راه انداختن تجارتی پرسود می‌تواند سودمند باشد. چرا که او افکار و راهکارهای خود را با مردم در این کتاب تقسیم کرده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
168.۴۵ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۰۵:۱۹
نویسنده دونالد جی ترامپ
مترجمگروه مترجمان
راویژوبین دارابیان
راوی دوممرآت بهنام
ناشرراوی گنبد کبود
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۸.۴۵ مگابایت
۰۴:۰۵:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

در فصل هشتم citizen kane رو citizen kin تلفظ کردن!! کاش اطلاعات عمومی راوی ها بالاتر بود این دومین ایرادی که میبینم تو تلفظ ها. و اینکه واقعا لازم نبود با این لحن قلدرانه سعی در شباهت سازی به تصویری که از ترامپ تو ذهن اکثریت جا افتاده کرد.

1

برای چی بجای اینکه کیفیت رو بالا ببرید سعی دارید ادا و اصول دربیارین و ترامپ رو اینطوری انجام بدین ؟؟؟؟ کتاب خوندن اینطوریه ؟؟؟ مگه برای بچه کتاب می خونید ؟؟؟ حداقل مثل خودتون باشین

4

کتاب های ترامپ از هر نظر عالی نگاه به کارنامش در سیاست نکنید توی اقتصاد و بیزینس کمتر کسی به پاش میرسه

4

خوب

4

همین کم مونده که کتابهای این فرد کثیف رو بخونیم

3

خوبه و عالیه

4

کتاب بسیار عالی هست زندکی تان رو متحول میکنه ارزش یک بار خوندن رو داره.

5

عالی تر از عالی???

5

عالی

4

بد نیست

نمایش 4 نقد دیگر
4
(26)
آموزنده 🦉 (1)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هرگز تسلیم نشو
هرگز تسلیم نشو
دونالد جی ترامپ
راوی گنبد کبود
4
(26)
آموزنده 🦉 (1)
10,000
تومان