0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
4 فرمان ترامپ

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 4 فرمان ترامپ

۴۰ راهکار برای دست بالا بودن در تجارت
ناشر:
سبکتو
درباره 4 فرمان ترامپ

هر ساله افراد زیادی هستند که وارد حوزه‌ی کسب و کار و تجارت می‌شوند اما موفقیت زیادی کسب نمی‌کنند. موفقیت در کسب و کار بیش از هر چیز دیگری نیاز و تجربه و علم دارد. این تجربه تنها با کار و مشاهده کردن به دست می‌آید. برای این که افراد تجربه به دست بیاورند لازم است بهایی بپردازند؛ گاهی این بها مادی است و گاهی فرد مجبور است سال‌های عمرش را به پای کسب و کارش از دست بدهد یا از تجربه‌ی دیگران بیاموزد و عبرت بگیرد. یکی از افرادی که در طی سال‌های گذشته ثابت کرده است که تاجر ماهر و سیاست‌مداری قابل توجه است دونالد ترامپ است. این کتاب توصیه‌های او به افراد در چهار حوزه‌ی مختلف کسب و کار است.

درباره‌ی کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت اثر دونالد ترامپ

کتاب چهار فرمان ترامپ کتابی مهم و قتابل اعتماد در حوزه‌ی تجارت و کسب و کار است. دونالد ترامپ پیش ازاینکه سیاست‌مدار خوبی باشد تاجر خوبی است. او بازار تجارت را می‌شناسد و از ریسک کردن نمی2هراسد و به همین دلیل است که او امروز بیشتر به عنوان یک تاجر خوب شناخته می‌شود. دونالد ترامپ در کتاب چهار فرمان، چهل توصیه مهم درباره‌ی کسب و کار به خوانندگان می‌کند. این کتاب در چهار فصل نوشته شده است که هر فصل درباره‌ی یکی از حوزه‌ی تجارت است. ‌

‌درباره‌ی دونالد ترامپ نویسنده‌ی کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت

دونالد جی ترامپ (Donald Trump)، چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. او قبل از برگزیده شدن برای ریاست جمهوری، کارآفرین و چهره‌ی مردمی بود.

دونالد ترامپ متولد نیویورک است و تحصیلاتش را در مدرسه‌ی وارتون دانشگاه پنسیلوانیا تکمیل کرده است. او به مدت چهل و پنج سال رئیس سازمان ترامپ بود، این سازمان که تمرکز اصلیش روی ساخت و ساز املاک است، سال‌ها قبل توسط مادربزرگ پدری ترامپ تاسیس شده است. ترامپ از ثروتمندترین افراد جهان است، در سال 2017 با مجموع سه و نیم میلیارد دلار درآمد سالانه، چهارمین فرد ثرتمند آمریکا شد. او همیشه به سیاست علاقمند بوده است و چند بار برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اقدام کرده بود اما در اواسط مسیر کناره‌گیری کرده بود. در آخر، سال 2016 با پیروزی دربرابر هیلاری کلینتون، توانست پیرترین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شود.

برنامه تلویزیونی ترامپ کارآموز (The Apprentice) نام داشت که از سال 2004 تا 2015 از شبکه‌ی ان.بی.سی پخش می‌شد. در هر قسمت این برنامه جایزه 250 هزار دلاری به شرکت کننده‌ای تعلق می‌گیرد که مهارت‌های بیشتری در کسب و کار داشته باشد.

ترامپ در پاسخ به این پرسش که انگیزه‌اش برای پیشرفت چیست، می‌گوید: «من به کاری که انجام می‌دهم عشق می‌ورزم. من عاشق کارم هستم. از آن‌جایی که علاقه‌ی من مرا در کارم به جلو می‌راند، دیگر برایم کار نیست. در این مرحله از زندگی‌ام دیگر نیازی ندارم کار و معامله کنم. ولی این چیزی است که از انجام آن لذت می‌برم. چالش وجود دارد؛ پس چرا به ملاقاتش نروم؟ برای واقعا موفق بودن، باید کاری را که انجام می‌دهید واقعا دوست داشته باشید. اگرنه، امکان رسیدن به موفقیت زیاد نخواهد بود. وقتی تصمیم گرفتم اولین زمین گلف خود را بسازم، برایم تجربه‌ی جدیدی بود. خیلی چیزها بود که باید یاد می‌گرفتم. دیگران فکر می‌کردند چرا این کار را می‌کنم؛ چون فعالیت‌های بسیار موفق دیگری در زمینه‌هایی که بیشتر با آن‌ها آشنا بودم داشتم. به آن‌ها گفتم که علتش این بود که عاشق گلف بازی کردن بودم و می‌خواستم زمین‌هایی را تماشایی برای بازی بسازم. نیازی نداشتم زمین گلف بسازم، ولی می‌خواستم این کار را بکنم و این دلیل کافی بود. ساختن زمین‌های گلف حوصله و سعی بسیار برد، ولی ارزش هر دقیقه‌اش را داشت.»

کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت  برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای صاحبین کسب و کار و کسانی که در استارت‌اپ‌های کوچک مشغول به کار هستند مناسب است. این کتاب همچنین برای مدیران و مدیران ارشد مجموعه‌های استراژیست مفید است. این کتاب با استراتژی‌هایی که ارائه می‌دهد به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا از آسیب‌های احتمالی دور بمانند و استراتژی درستی را برای کسب و کار خود انتخاب کنند.

 

  • کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت در کسب و کار قرار دارد.
  • کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت را دادبه دادمهر به‌عهده داشته ‌است.
  • کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع موفقیت در کسب و کار را بخوانند مفید خواهد بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی چهار فرمان ترامپ چهل راهکار برای دست بالا بودن در تجارت اثر دونالد ترامپ بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت در کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
63.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۵:۱۲
نویسندهدونالد ترامپ
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳.۵۷ مگابایت
۰۱:۰۵:۱۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

جدا از سیاست غلط این فرد یکی از بهترین کتاب های مشاور های کسب و کار مرتبط به دونالد جی ترامپ است امیدوارم وزارت ارشاد برنامه ی یک فضای سالم و آزاد در نشر کتاب ها در پیش گرفته و به ایرانی آزاد ( رسانه ای ) دست پیدا کنیم . و فرهنگ سازی کتاب خوانی را در میان مردم رواج بیابد.

5

واقعا متاسفم که اسم این شبه انسان (حیوان وحشی دوپا) و "موفقیت" کنار هم قرار گرفته. امیدوارم وزارت ارشاد یه روز سر عقل بیاد و به وظیفش در جلوگیری از نشر و ترجمه کتابهای این حیوان وحشی جلوگیری کنه

5

چراکتاب کامل رونمیذارید که همش میکروکتاب میذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی که بخوادبخره خب کاملش رومیخره

5

کتاب های‌ ترامپ رو از دست ندید واقعا ذهن اقتصادی فوق العاده ایی داره و کتاب هاش میتونه کمکتون کنه

5

خیلی خوبید بعضیاتون،سیاست نمیدونید با کدوم س نوشته میشه، بعد میاین نظر میدین، جدای از سیاست های اشتباه اخیرش... ?

5

به نظر من میکرو کتاب بیش از حد کوتاه شده و مفهوم را نمیرساند لطفا کتاب کامل را نیز تولید کنید

5

از نظر راهنمایی هاشون برای کسب و کار نکات بسیار مفیدی رو گقتن

3

اگر انتظار توصیه های تخصصی نداشته باشید و بدنبال نکاتی عمومی درباره ی هوش مالی هستید ارزش شنیدن داره

5

خیلی کتاب مفید و جالبی هستش

4.5
(17)
9,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
4 فرمان ترامپ
4 فرمان ترامپ
۴۰ راهکار برای دست بالا بودن در تجارت
سبکتو
4.5
(17)
9,800
تومان