0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعلان قرعه ی 49
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اعلان قرعه ی 49

نویسنده:
تامس پینچن
درباره اعلان قرعه ی 49
یا شاید همه‌ی این‌ها توهم توست. یا نقشه‌ای که علیه تو کشیده‌اند، بسیار پرهزینه و پیچیده، شامل فقراتی از جمله جعل تمبر و کتاب‌های قدیمی، تحت نظر گرفتن بی‌وقفه‌ی تحرکاتت، کاشتن شیپورهای پستی در جای‌جای سن‌فرنسیسکو، رشوه دادن به کتاب‌دارها، اجیر کردن هنرپیشه‌های حرفه‌ای و فقط پیرس اینوراریتی می‌داند دیگر چه. منابع مالی هم همه از دارایی پیرس تامین شده، طوری که خیلی سری باشد یا برای ذهن غیرحقوقی تو خیلی پیچیده، با این که وصی هستی، آن‌قدر هزارتووار که باید ورای شوخی صرف بودن معنایی داشته باشد. یا این که دارای توهم چنین نقشه‌ای را در سر می‌پرورانی که در این صورت دیوانه‌ای، ادیپا، روانی ‌شده‌ای.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
234 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۸:۰۰
نویسندهتامس پینچن
مترجمطهورا آیتی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The crying of lot 49
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
33,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۲ مگابایت
۲۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
14 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
42 ٪
1
ستاره
42 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

طهورا آیتی مترجم کتاب همکلاسی من بود در دوره کارشناسی دانشگاه تهران.یک موجود فوق العاده بیسواد و پر مدعا.واقعا باید به حال و روز فرهنگ این مملکت افسوس خورد که کتاب چاپ کردن درش انقدر دستخوش ناشی گری و بچه بازی و زد و بند و پارتی بازی شده که امثال این خانوم هم امر مترجم بودن برشون مشتبه میشه و به خودشون جرات میدن که به میدون بیان !!!

2

هنوز کتاب را نخوانده ام اما: ۱. ترجمه و انتشار اثری از تامس پینچون برای من غافلگیرکننده بود. ۲. پینچون به عنوان نویسنده ای با نثر سخت و پیچیده شناخته می شود. ۳. برای فهمیدن کیفیت ترجمه باید متن اصلی را با این متن مقایسه کرد. اگر ترجمه کاملا وفادارانه باشد، آن وقت مبهم و نامفهوم بودن ضعف ترجمه نیست.

1

نه واقعا نظرم رو پس گرفتم. اول گفتم شاید سبک و سیاق همینه بعد دیدم نسخه اصلی واقعا قابل فهمه. یادداشت های اخر متن که اووو.... اونو دیگه چرا ماشینی ترجمه کردی خانم آیتی! مجبور نیستی که ادبیاتی بودی بیای ترجمه کنی که

2

پیشگفتار و چند صفحه از نمونه کتاب رو خوندم. مترجم خودش رو راحت کرده و گفته، ترجمه کتابهای این نویسنده خیلی سخت هست.در واقع سلب مسوولیت کرده ترجمه بسیار بد و غیر دقیق .

1

مترجم الان به زبون فارسی نوشته؟ احساس کردم گوگل ترنسلیت ترجمه کرده.

2
(7)
51,000
٪50
25,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعلان قرعه ی 49
٪50
اعلان قرعه ی 49
تامس پینچن
نشر چشمه
2
(7)
51,000
٪50
25,500
تومان