0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نقره ریس

معرفی، خرید و دانلود کتاب نقره ریس

ناشر:
آذرباد
درباره نقره ریس
در سرزمینی که هر سال، زمستان سرد و سخت زودتر شروع شده و دیرتر به پایان می‌رسد، راهزنانی بی‌رحم و مخوف به نام استاریک، از طریق جاده‌ای درخشان و سحرآمیز که تغییر مسیر می‌دهد در جست‌وجوی طلا به روستاها و شهرها دستبرد می‌زنند و هیچ‌کس در امان نیست. سرنوشت این سرزمین در دستان سه دختر است: واندا، یک دختر ساده‌ی روستایی که در تمام عمرش رنگ پول ندیده؛ایرینا، دختر یک اشراف‌زاده که نه ظاهر چندان زیبا دارد و نه آینده‌ای درخشان؛ و میریِم، دختری از خانواده‌ای نزول‌خوار که مجبور شده امور کاری پدرش را به دست بگیرد. روزی میریِم در جنگلی تاریک و در نزدیکی جاده‌ی سحرآمیر، لاف می‌زند و می‌گوید قادر است نقره را به طلا تبدیل کند، تقدیر این سه دختر به‌هم گره می‌خورد. در چالش‌های پیش روی میریِم، واندا و ایرینا، جادویی فراتر از درک انسان‌ها به یاری آن‌ها می‌آید، پرده از راز هولناک تزار (پادشاه سرزمین) برداشته شده و هدف واقعی استاریک‌ها آشکار می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
442 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۴۴:۰۰
نویسندهنائومی نوویک
مترجمیاسمن میرزاپور
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Spinning Silver
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۲۹ مگابایت
۴۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 48 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
4 ٪
35 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳

من اول ریشه کن رو شروع کردم و حس کردم داره سمت کلیشه میره و ولش کردم ،بعد اومدم این کتاب نویسنده رو شروع کردم و وای...فوق العاده بود،شاید بدون نقص نبود اما بشخصه خیای پوس داشتنی بود.اوایل چون داستان از زبان چنتا شخصیت بیان میشد یکم گیج کننده بود اما بعد تونستم تشخیص بدم کی کجا داره حرف میزنه،از پایانش که ماست مالیش کرده بود بگذریم،داستان شاید بیس اصلیش کلیشه بود اما خیلی خوب بهش پرداخته بود و اتفاقات تقریبا غیرمنتظره بودند.شخصیت ها فوق العاده بودند و دختران کتاب باهوش و شجاع بودن که بشدت منو سر ذوق می‌آورد ،توصیف کتاب خیلی قشنگ بود و همه جاش رو میشد تصور کرد.رمنس مناسب و خوبی داشت و درد و رنج هم به تصویر کشیده بود.من دوست دارم از رمنس بین شخصیت ها بیشتر بگه و در پایان انقدر سرهم بندی نباشه ،اما به قدری در طول داستان لذت برده بودم و همه چیز به خوبی و خوشی تموم شد که خیلی این به چشم نمیومد. در اخر حتما این کتاب لذت بخش رو بخونید و چندصفحه زیبایی و هیجان به خودتون هدیه بدین.

3
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب جالبی بود، داستان زیبایی داشت، شروعش من رو یاد ملکه برفی مینداخت و شاید هرچی جلوتر میرفت انتظاری مثل درباری از خار و رز داشتم اما قسمت جادویی داستان کمتر بهش پرداخته شده بود و بیشتر روی زمستونی بودن استاریک ها مانور داده بود، بدون اشاره به جادوی بیشتر، تاریخچه اشون، تاریخچه وجود اهریمن آتش و قسمت رمنس بین دختر داستان و پادشاه زمستان خیلی بی پایه بالا رفت. تا اواخر داستان پادشاه فقط بعنوان یک دختر رعیت که تونسته بود کارهای غیرممکن انجام بده بهش بهت داده بود، جا داشت بیشتر درباره استاریک و احساساتش و رشد رابطه اشون بگه. هنوز با وجود تموم کردن داستان حس میکنم منتظر چیز بیشتری هستم، توضیح بیشتر یا چیزی شبیه اپیلوگ. از خوندنش لذت بردم ولی بعضی جاها که طبق کلیشه از تصمیمی که گرفته بود پشیمون شد و در جهت برعکس تلاش کرد کمی اذیتم کرد، در کل الان که داستان تموم شده حس گنگی دارم اما واقعا از ترجمه خوانا و روون و تمیز خانم مترجم متشکرم. خیلی لذت بردم.

5

من از همه شنیدم که ریشه کن یکم بهتره ولی من این کتاب رو بیشتر دوست داشتم مشخص بود قلم‌نویسنده پخته تر شده و خیلی خوب تونست داستان رو جمع بکنه و اصلا کسل کننده نمیشد تو یه روز خوندم و تمومش کردم بهترین ویژگی هاش از نظر من این بود که ژانر رمانتیک کمتر بود و بیشتر به ماجرای اصلی پرداخته بود و این که از روی ماجرای رامپل استیل تسکین بود واینکه تو فضای روسیه اتفاق میفتاد و اینکه چندتا شخصیت داشت و یک داستان با چند راوی بود که همین عالیش کرده بود

5

خیلی عالی بود :)دوست داشتنی و قشنگ ، ترجیح میدادم آخرش رو احساسی تر تموم کنه، خیلی همه چی و سرهم بندی کرد، که خلاف کل سیر داستان بود که با تمام جزئیات و به نرمی روایت شده بود، آخرش هم از تزار خوشم نیومد، کاش ماجرای ایرینا رو هم یکم بیشتر روایت میکرد، اصلا هر داستانی به خوشی رسید یکدفعه ولش کرد. اما انقدر جذاب بود که چند روز منو به سمت خودش بکشونه و از هروقت خالی برای خوندنش استفاده کنم

5

آثار این نویسنده فوق العاده است، جوری شما رو درگیر میکنه که نمیتونید کتابشو زمین بذارین و دنبال زندگیتون برین😂 ترجمه خوب و به شدت روان و داستان فوق العاده جذابی داره و به همه ی فانتزی دوستان پیشنهادش میکنم.

5

داستان سرگرم کننده در ژانر فانتزی که افسانه نقره ریس را به شکلی جدید بیان می کند، به خوبی داستان قبلی این نویسنده، ریشه کن نیست چون شخصیتها بیشترند و یکی دو تا سوتی دارد از جمله درباره جوشش جادو در میریم و ... ولی به حد کافی خوش خوان و سرگرم کننده است.

5

خب خب منکه خیلی لذت بردم بنظرم خیلی قوی تز از ریشه کن بود و داستان خیلی کاملی بود با وجود اینکه یه جلد بود ولی سعی کرده بود داستان رو به خوبی شروع و به پایان برسونه من که عاشقش شدم😉

4

خب اگر دنبال فانتزی عاشقانه هستین این کتاب مناسب شما نیست ولی اگ یه فانتزی زیبا و کامل میخواین نقره ریس در خدمتتونه واقعا عالی بود به شدت دوستش داشتم یک ستاره هم کردم چون من به شخصه یه مقدار کوچولو عاشقانه بیشتری میپسندم

5

خطاب به «#کتاب بعدی من»ی ها: والا بلا شما آدم خاص و مهمی نیستی که برای کسی مهم باشه تصمیمات آینده زندگیت چیه! هر وقت کتاب رو خوندی راجع بهش نظر بده.

5

واقعا لذت بردم و واقعا نمی‌شد زمین گذاشت کتاب رو. البته به نظرم ریش کن یکم بهتر بود. من دنبال ترجمه‌ی بقیه‌ی کتاب های این نویسنده میگردم. واقعا به غیر از ریشه کن و نقره ریس بقیه کتاب هاشون ترجمه نشده؟

نمایش 25 نقد دیگر
4.5
(48)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
29,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نقره ریس
نقره ریس
نائومی نوویک
آذرباد
4.5
(48)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
29,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر