0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سطل شما چقدر پر است؟
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سطل شما چقدر پر است؟

نویسنده:
تام راث
درباره سطل شما چقدر پر است؟
کتاب سطل شما چقدر پر است، در جای خود کتاب خارق العاده و بی نظیری است، و توسط کسی نوشته شده که او را پدربزرگ علم روانشناسی مثبت می‌نامند؛ به همین خاطر است که جزو پرفروش ترین کتاب‌های دنیا است و روی زندگی و روابط نزدیک افراد زیادی در سراسر دنیا تاثیرات ماندگار و فوق العاده ای ایجاد کرده است. این کتاب با یک زبان ساده و گویا، بیشتر از هر چیزی به اهمیت مثبت گرایی و تاثیرات شگفت انگیز آن در زندگی ما اشاره دارد. کتاب صوتی سطل شما چقدر پر است با ارائه آمارهای مستند، به مرگ و میرهای فراوانی، ناشی از منفی نگری اشاره می‌کند، که خواننده را عمیقا به فکر وا می‌دارد. به گونه ای که باعث می شود با تمام وجود درک کنیم که افکار منفی تا چه اندازه می‌توانند خطرناک و کشنده باشند! از این رو راهکارهای کتاب مبنی بر حرکت بر روی مدارهای مثبت را با جان و دل پذیرا خواهیم شد. کتاب سطل شما چقدر پر است، حجم زیادی ندارد و همان طور که می‌بینید نسخه صوتی آن شامل ... دقیقه می‌باشد که گوش دادن به آن، عملا وقت زیادی از شما نمی‌گیرد؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم که اگر این کتاب را با دقت بخوانید و در زندگی خود به رهنمودهای آن عمل کنید، تاثیرات مثبتی روی زندگی شما می‌گذارد، به مدت یک عمر! پس فرصت را غنیمت بشمارید، این اثر گرانبها را تهیه کنید، رهنمودهای آن را به کار بگیرید و زندگی خود را تا پایان عمر با احساسی مملو از لذت و موفقیت سپری کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
123.۶۶ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۱۴:۱۴
نویسندهتام راث
مترجم گروه ترجمه آگاه باشیم
راویعلی نجفی
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲۳.۶۶ مگابایت
۰۲:۱۴:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
22 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
33 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب انگیزشی خوبی برای مصرف عموم است نه علمی صدای گوینده به طرز عجیبی نامتناسب بود این پیچ و خم دادن به صدا باعث شد کلا شنیدن کتاب رو نیمه رها کنم و ادامه ندهم.

1

خواهش میکنم لطفا راوی عزیز در لحن خود تجدید نظر کنه نتونستم بیش از دوقسمت ادامه بدم البته اینهمه زحمت و تلاش برای قراردادن احساس روی صدایشان تحسین برانگیزه ،سپاس از شما

2

راوی افتضاحه متاسفانه. حتی اسم نویسنده کتاب رو غلط میگه. لامصب روی کتاب نوشته تام راث، چطوری می خونی تام رِث؟ این مهم نیست، اما ماست نمونه خرواره.

4

محتوای آموزنده و عالی دارا، اما گوینده بیان شیوایی نداره

4

واقعاااا صدای راوی اصلا مناسب نیست

1

صدای راوی افتضاحه

5

انگیزه بخشه

4

عالی

3
(9)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سطل شما چقدر پر است؟
٪50
سطل شما چقدر پر است؟
تام راث
نشر آگاه باشیم
3
(9)
19,000
٪50
9,500
تومان