0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نسیمی که بر ستاره ای وزید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب نسیمی که بر ستاره ای وزید

ناشر:
نشر نون
درباره نسیمی که بر ستاره ای وزید
«نسیمی که بر ستاره‌ای وزید» رمانی است پرکشش و شاعرانه. و سرشار از وقایعی که نشان می‌دهند شاید امید و آزادی در محاق بروند اما هرگز خاموش نمی‌شوند و چون رویش سبزه‌ای در دل سنگ، راهشان را می‌جویند. جونگ میونگ لی نویسنده اهل کره جنوبی است که رمان‌هایش، ازجمله نسیمی که بر ستاره‌ای وزید، با استقبال شگفت‌انگیزی مواجه شده‌اند و بر اساس برخی از آن‌ها سریال ساخته شده است. رمانی در ستایش شعر و ادبیات، با پیچش‌های غیرمنتظره بی‌شمار.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۲ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسنده جونگ میونگ لی
مترجممژگان رنجبر
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
42,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۲ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 75 مخاطب
پربار 🌳 (1)
تلخ ☕️ (1)
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
33 ٪
43 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نسخه‌ی چاپی رو خوندم و لذت فراوان بردم. اثری شاعرانه و ادبی، و البته سیاسیه. همیشه در تاریخ افراد آزاده‌ای بوده‌ن و هستن که جلوی زورگویی ایستادن. چنین افرادی همیشه مورد ظلم و ستم حکومتهای وقت قرار گرفتن. داستان دونگ جوی شاعر هم از این قاعده مستثنی نیست. از نقاط قوت داستان، پرداختن به ادبیات و شعره. اشعار خود دونگ جو به‌خصوص بسیار زیبا هستن. ترجمه هم روان و عالی بود. به‌خصوص ترجمه‌ی اشعار واقعا خوب بود. این کتاب رو اهل قلم و مخاطبین جدی ادبیات، و همین‌طور کسانی که به سیاست علاقه‌مند هستند بهتر درک می‌کنن. پینوشت: هر کسی «حق» داره در مورد کتابی که خونده نظر بده و چیزی به کسی بدهکار نیست، به خصوص به زورگیرها و گردن کلفت‌های اپلیکیشن‌های کتابخوانی! و خصوصا اونهایی که گله‌ای حمله می‌کنند به یک کتاب خاص، یا به نویسنده یا مترجمش! باعث شرم و خجالته!

4

فیدیبو یه قابلیتی به سایتش اضافه کرده که کنار اسم کسی که کامنت میده و کتاب رو خریده یه تیک میزنه. مشخصه که تمام کسانی که کامنت گذاشتند هیچ کدوم کتاب رو نخریدید. چه کامنت های مثبت و چه کامنت های منفی. برای همتون متاسفم که به جای اینکه درباره ی کتاب صحبت کنید، اینجا رو کردید محل تسویه حساب های شخصی.

5

یکی از قشنگترین کتابهایی که خوندم? بسیار داستان جذابی داشت . یک نفس بدون زمین گذاشتن خوندم . براساس زندگی یک شخصیت واقعی (یک شاعر کره ای)نوشته شده و فضای احساسی و شعر گونه ای داره که خود این موضوع در اون محیط زندان بسیار جالب بود و محیط خشن و پر از سختی اونجا رو تعدیل میکرد.من با ترجمه مشکل نداشتم و بنظرم متن روانی داشت و شعر ها هم خوب ترجمه شده بود . بعضی وقتها فقط ضمیر “این و آن” و “او” خیلی انگار تکرار میشد شاید اگه این موردم نبود عالی تر میشد .

1

متاسفانه کتاب خوبی نبود. این رنجبر از بدترین مترجم هاست

5

ادبیات کره جنوبی???

1

ترجمه افتضاح!

5

هم شاعرانه بود هم زندانبانی ترکیب یک شاعر در زندان خوب بود

1

نیمه اول کمی کند پیش میرفت اما از اواسط کتاب خیلی بهتر شد. پیلوت کلی را دوست داشتم اما پرداخت را نه. خشک بود و گاهی گنگ...البته شاید به دلیل ترجمه است چون اصلا روان نبود، کتاب به ویرایش اساسی نیاز دارد

4

این کتاب توی جریان کتابسوزیها خیلی آسیب دید و گروهی در اینستاگرام به سبب پاره ای از مشکلات شخصی این کتاب و چند کتاب دیگه رو مورد حمله و آسیب قرار دادن من این کتاب و همه اون چند کتاب دیگه رو خوندم و راستش از خوندنشون لذت زیادی بردم. به نظرم فیدیبو باید این امکان رو ایجاد کنه که کامنت گذاران فیک از کامنت گذاران واقعی تفکیک بشن

1

کتابی بی هدف و کسل کننده. چاپی خواندم

نمایش 33 نقد دیگر
3.4
(75)
پربار 🌳 (1)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نسیمی که بر ستاره ای وزید
٪50
نسیمی که بر ستاره ای وزید
جونگ میونگ لی
نشر نون
3.4
(75)
پربار 🌳 (1)
59,000
٪50
29,500
تومان