0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سریال پر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سریال پر

قسمت اول
ناشر:
ماه آوا
درباره سریال پر
رمان عاشقانه و احساسی “پر” نوشته شارلوت مری ماتیسن با آنکه حدود پنج دهه از اولین انتشارش به زبان فارسی می‌گذرد، اما همچنان در رهن و حافظه‌ی چند نسل از کتاب‌خوان‌ها زنده است. از سویی شخصیت «راجر دالتون» که زندگی اش را در راه عشقی پاک فدا می‌کند، و از سویی دیگر «می‌ویس» زن جوانی که هنرش ماورایی می‌نماید، روح و جان مخاطب را لحظه به لحظه با ماجراهای تلخ و شیرین این عشق ماندگار همراه می‌کند. داستانی که تا مدت‌ها در یاد سپرده می‌شود. در نمایش صوتی این رمان شورانگیز که در هشت قسمت پیوسته در استودیو ماه‌آوا تولید شده است، گروه بازیگران از تمام تجربه و خلاقیت خود بهره گرفته‌اند تا لذت شنیدن این داستان نمایشی را دو چندان نمایند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
36.۲۴ مگابایت
مدت زمان
۵۲:۴۶
نویسنده شارلوت مری ماتیسن
مترجممیمنت دانا
راویراضیه هاشمی
راوی دومرضا عمرانی
راوی سومبهرام ابراهیمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۲/۳۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶.۲۴ مگابایت
۵۲:۴۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 136 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
12 ٪
85 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من با اینکه نمیتونم به کتابهای صوتی یا فایلهای صوتی با تمرکز گوش کنم ولی واقعاااا اینقدر جذاب وعااااالی تهیه شده بود که باشنیدن اولین قسمت نه تنها لذت بردم بلکه با تمرکز هر چه بیشتر گوش کردم وکاش زودتر از یه هفته قسمتهای بعدی اماده میشد.به همه دست اندرکاران خدا قوت میگم وممنون زحمات تک تک شما عزیزان هستم

4

از موضوع کتاب بدم نیومد. ولی مکالمات بین شخصیت ها چندان گیرا نبود برام. ولی کیفیت ضبط و نوع صحیح خوانش بسیار برای من که خودم یک گوینده هستم جذاب و مورد پسند اومد. حتما دنبال میکنم و البته بیشتر به دلیل کیفیت صوتش. یحتمل اگر نسخه ی چاپی کتاب به دستم میرسید خیلی با هیجان دنبال نمیکردم. اما نسخه ی صوتیش برام دلپذیر بود.

3

خیلی خووووب اجرا شده بود. عاشق صدای عمرانی شدم. البته داستان خیلی ساده بود و به دلم ننشست. مخصوصا شخصیت راجر دالتون شببه قهرمان های داستان نبود. خیلی بی فکر و خود خواه بود. میویس را دوست داشتم. هم وفادار بود هم معقول تر. شاید اگه صدا گذاری انقدر جذاب نبود نمی تونستم داستانو تحمل کنم.

1

متاسفانه به خاطر لحن بد و خام کسی که نقش میویس رو به عهده داره، نتونستم بیشتر از دو قسمت ادامه بدم. واقعا تعجب می‌کنم وقتی باقی نقش ها اینقدر درست و به جا و با لحن درست برای نقش هاشون انتخاب شدن، چطور برای نقش اول زن ( تا دو قسمتی که من گوش کردم) اینقدر گزینش ضعیف بوده.

4

تا اینجای داستان توصیف وضعیت زندگی شخصیت اول جالب و تاثیرگذار بود ولی روند پیش رفتن خط عشقی داستان تاثیر گذار نبود که البته نشان دهنده عدم کنترل شخصیت در طول عمر روی زندگی خودش وتلاش برای تصحیح شخصیت خودش است.خوانش کتاب هم در مجموع خوب بود.

1

بنظر من جالب نبود تا اینجای ماجرا و کاملا خیانت درش دیده میشه چطور دقیقا وقتی یه خانم رو دید یادش افتاده که همسر خودش برایش مناسب نیست بعد از کم کم ۱۶سال زندگی مشترک !

5

اولش کنگ بود ولی بعدش خیلی خوب شد صداگذاریش عاااالی بود تا پنجشنبه بعد باید منتظر قسمت بعد بمونیم؟؟؟

4

تمام عناصر تشکیل دهنده این اثر از کیفیت بالایی برخوردار بودند ، داستان ، نگارش و روایتی روان و دلچسب . تنها نکته منفی اینکه در غالب یک فایل در دسترس نیست و فایلها هم در عنوان اولیه نشانی از ترتیب انتشار ندارند

2

رمان فوق العاده‌ای بود شاید اگر به ظاهرش بخوایم نگاه کنیم بگیم همچین عشقی اغراق امیزه و وجود خارجی نداره ولی بنظرم بهتره به پیام هایی که در بطن داستان وجود داره توجه بشه.

1

ای کاش که در اطلاعات اولیه کتابهاتون اضافه کنید که این کتاب چند قسمت دارد و کلا هم قراره چند قسمت باشه. من این مشکل رو با آن شرلی هم داشتم آخرشم نفهمیدم چی به چی شد

نمایش 75 نقد دیگر
3.9
(138)
گیرا 🧲 (2)
14,040
٪30
9,828
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سریال پر
٪30
سریال پر
قسمت اول
ماه آوا
3.9
(138)
گیرا 🧲 (2)
14,040
٪30
9,828
تومان