0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
این مردم نازنین
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی این مردم نازنین

نویسنده:
رضا کیانیان
درباره این مردم نازنین
کتاب صوتی این مردم نازنین دربردانده‌ی خاطرات زیبا و شخصی رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون است که با صدای دل‌نشین وی روایت می‌شوند. رضا کیانیان حدود ۱۰۰ خاطره‌ی شخصی خود را در این اثر آورده است، خاطراتی از اتفاقات جالب که در مواجهه‌ی مردم با این سوپراستار محبوب سینما رقم خورده. اصل جذابیت کتاب هم همینجاست! درواقع، می‌توان گفت مهم‌ترین گیرایی کتاب، لذت فضولی و سرک‌کشیدن در زندگی یک آدم مشهور است، آن هم آدم مشهوری به نام رضا کیانیان که یکی از مطرح‌ترین، خبره‌ترین، و محبوب‌ترین هنرپیشه‌های مرد بعد از انقلاب است. با گوش کردن به این اثر از طعم شهرت آگاه می‌شویم و با شیرینی‌ها و تلخی‌هایش آشنا می‌شویم، حس انسان‌های معروفی که مردم در کوچه و خیابان از آن‌ها تقاضای امضا کردن یا عکس گرفتن را دارند، درک می‌کنیم، می‌فهمیم که آن‌ها چه‌طور خرید می‌کنند، در سفرهای‌شان با چه معذوراتی مواجه‌اند و به‌طور کلی، وقتی از نقش‌شان خارج می‌شوند و با جامعه‌ی واقعی روبه‌رو می‌شوند، چه اتفاقاتی برای‌شان می‌افتد. قلم کیانیان در این خاطرات آنقدر ساده و دل‌نشین است که گویی روبه‌رویش نشسته‌اید و او در حال تعرف کردن خاطرات و اتفاقات زندگی‌اش است. سوژه‌های انتخابی وی آنقدر جذاب است که هر فردی را جذب می‌کند زیرا مخاطب می‌تواند با مرور این کتاب به زندگی شخصی یک بازیگر محبوب قدم بگذارد و از زندگی خارج از حوزه هنری وی نیز آگاه شود.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
153.۰۷ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۴۲:۵۵
نویسندهرضا کیانیان
راویرضا کیانیان
ناشررایان اندیش بعد هشتم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۳.۰۷ مگابایت
۰۳:۴۲:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

در این کتاب خواننده برخورد مردم با یک بازیگر مشهور را مشاهده میکندشرح واقعیت های زندگی این بازیگر به واسطه شهرتش در لحظاتی از زندگی روزمره اش مثلاً لحظاتی از رانندگی،صف نانوایی و عبور از خطوط عابر پیاده ،برخورد همسایه ها با او و حتی لحظاتی از زندگی شغلی اش در برخورد با آدم های حرفه ای اش هم خواننده را گاه می خنداند گاه به او تلنگر می زند گاه او را غمگین می کند تمام این داستان ها و موقعیت ها از خاطرات این بازیگر مشهور است که هر خاطره‌ای او گویی توان این را دارد که تبدیل به یک قصه شود در واقع چند خط را شروع می‌کند و خواننده با آن چند خط قصه زندگی می‌کند و می‌تواند در تخیل به آن قصه ادامه دهد و رضا کیانیان قلم خوبی دارد در نگارش این کتاب معلوم است که زیبایی شناسی ادبیات نوشتاری را می‌داند من این کتاب را چند بار خوانده ام و حالا در سال ۹۹ با صدای خود کیانیان نسخه صوتی آن را گوش کردم این در صورتی است که الان بسیار با این کتاب همذات پنداری می کنم چون با صدای کیانیان است

5

بسیار لذت بخش بود، همیشه کتاب هایی که موضوعشون زندگی زیسته ی نویسنده اش هستند میشود لذت برد و یاد گرفت، این فرصت پیش می آید که بر عکس فیلم که پشت خیال کسی می نشینی، مثل یک مستند پشت چشم نویسنده جای بگیری، حالا به این توفیق اینکه راوی کتاب خود نویسنده است بیفزایید، کتابی روحیه بخش و صبور بود، ممنون

5

قلم و روايت هنرمند نازنين رضا كيانيان نقطه مثبت اين كتاب هست. روايات شيرين و دلنشين بود كه با بيان دلنشين ايشان جذابيت آن چند برابر شد. صد در صد پيشنهاد ميكنم.

1

باید بین خوندن این کتاب و تماشای فیلم های رضا کیانیان یکی رو انتخاب کنید.چون اگه این کتاب رو بخونید نویسنده از چشمتون میوفته همینقدر بد.

5

خوندن و شنیدن تجربه ها و اتفاقات زندگی هنرمندان جذابه بخصوص هنرمندانی مثل آقای کیانیان👍 چه ایده خوبی بود نوشتن این کتاب

5

کتاب خوبی بود و بیشتر جذابیتش به خاطر این بود که خود رضا کیانیان کتاب را خواندند

5

به شدت لذت بخش مطمئنا خنده به لبتون میاره یک تجربه زیستن متفاوت و پر از لحظه های درخشان . به قول مردم ... چاکر آقا رضا

5

خاطراتی درجه یک، از هنرمندی درجه یک، با روایتی درجه یک.

4.6
(12)
19,900
٪50
9,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
این مردم نازنین!
این مردم نازنین!
رضا کیانیان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
این مردم نازنین
٪50
این مردم نازنین
رضا کیانیان
رایان اندیش بعد هشتم
4.6
(12)
19,900
٪50
9,950
تومان