0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شارلوت

معرفی، خرید و دانلود کتاب شارلوت

درباره شارلوت
رمان شارلوت، داستان زندگی شارلوت سالومون را روایت می کند؛ هنرمندی که در یک خانواده ی یهودی زخم خورده از خودکشی، در برلین قبل از جنگ جهانی دوم به دنیا می آید. شارلوت که شیفته ی هنر و زندگی است، شروع به تحصیل در آلمان می کند تا اینکه خطر جنگ، دیگر این اجازه را به او نمی دهد. او به فرانسه می گریزد و از یک اردوگاه کار جان فرسا فرار می کند. شارلوت که به تازگی آزادی اش را به دست آورده است، حدود دو سال را در تنهایی و خلوت خود، صرف آفرینش هنرهایی در شرح حال خود[تصاویر، کلمات و حتی موسیقی]می کند که همگی با هم، بازگوکننده ی داستان زندگی او هستند. داوید فوئنکینوس در رمان شارلوت، با شور زندگی، شوخ طبعی و دقتی هوشمندانه، به پرداختی بدیع از زندگی تراژیک و هنر والای شاروت سالومون دست یافته است. این رمان درخشان، مهیج و زندگی بخش، نتیجه ی اشتیاقی طولانی مدت در ادای دین به هنرمندی جوان است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۷ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهداوید فوئنکینوس
مترجم ساناز فلاح فرد
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
charlotte
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۰۷
قیمت ارزی
6.۵ دلار
قیمت چاپی
135,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۷ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

چقدر ناراحت کننده بود، چقدر جذاب و پر کشش بود، چقدر تغییر زاویه دید نویسنده جالب بود، یک روزه این کتاب رو خوندم، اصلا نمیشد ازش جدا بشم. برید تو گوگل و اسم شارلوت سالومون رو سرچ کنید، تصاویرش رو ببینید، نقاشی هاش و اردوگاه‌هایی که بوده رو ببینید، اثر گذاری داستان رو چندین برابر میکنه

4

بسیار تاثیرگذار و تاسف انگیز. خیلی برام عجیبه که این نقاش خیلی ناشناسه. با وجود زندگی دردناکش بخاطر یهودی بودن. دیدن نقاشی هاش خیلی خیلی متاسفترم کرد و احترامم براش خیلی بیشتر شد. ترجمه این کتاب خیلی روان و عالی بود. از کیفیت ترجمه دیگر از این کتاب اطلاعی ندارم.

5

اگرچه روایت جذابی و پرکششی بود اما اوایل کتاب ممکنه سردرگم بشی از نوع روایت داستان. روایت کتاب دائما از سوم شخص به اول شخص تغییر میکنه. بعد از خوندن این کتاب شیفته شخصیت عجیب شارلوت شدم، نقاش ناشناخته‌ای که در عمر بسیار کوتاهش آثار فوق‌العاده‌ای خلق کرده است.

4.8
(8)
67,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شارلوت
شارلوت
داوید فوئنکینوس
نشر هیرمند
4.8
(8)
67,500
تومان