0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تکنیک های مذاکره در خرید و فروش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تکنیک های مذاکره در خرید و فروش

درباره تکنیک های مذاکره در خرید و فروش

مذاکره با دیگران یک گفتگو نتیجه‌بخش و وسیله‌ای مهم برای ایجاد تفاهم با دیگران در جهت افزایش بازدهی و بهره‌وری است. از طریق یک مذاکره‌ی حرفه‌ای و اصولی می‌توان به موفقیت و استفاده‌ی بیشتر از توانایی‌ها و امکانات دیگران رسید و برای مشکلات راه‌حل پیدا کرد. مذاکره فرآیندی مهم و بسیار تأثیرگذار در جلسات شرکت‌ها و بین‌ مدیران است. افراد بهتر است چگونگی عمل درست در طی مذاکره را آموزش ببیند تا با تکیه‌بر آن‌ها به نتایج رضایت‌بخش برسند. مسئولان فروش و خرید شرکت‌ها و مؤسسات بیش از دیگران نیازمند این مهارت هستند تا بتوانند به ‎اهدافشان برسند. «برایان تریسی» مرد شماره‌ یک موفقیت براساس سال‌ها تجربه‌اش درزمینه‌ی اصول موفقیت، مدیریت و فروش کتاب «تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش» را به نگارش درآورده است که اصول ساده اما بسیار کاربردی را جهت یک مذاکره‌ی سودبخش ارائه می‌کند.

درباره کتاب صوتی تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش

کتاب صوتی «تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش» اثر «برایان تریسی» درباره‌ی اصول و راه‌کارهای عملی و کاربردی مذاکره در طی خرید و فروش است که بسیار برای مدیران و افراد فعال در حوزه‌ی کسب‌وکار و خرید و فروش مناسب است. این اثر درباره‌ی دوازده قانون تأثیرگذار در فرآیند مذاکره‌ی نتیجه‌بخش صحبت می‌کند که باکمی تأمل و تمرین قابل‌دستیابی برای همه‌ی افراد است. این قانون‌ها عبارت‌اند از «هر قیمتی قابل‌چانه‌زنی است»، «هدف اصلی از چانه‌زنی در فرایند خرید و فروش، سود بیشتر و ایجاد رابطه‌ای بلندمدت با طرف معامله است.»، «قدرت عاملی بسیار حیاتی و مهم در تکنیک‌های مذاکره است.»، «احساسات و هیجانات در تکنیک‌های مذاکره می‌تونه هم به شما کمک کنه و هم به ضرر شما باشه»، «زمان عامل تعیین‌کننده‌ای در فرایند تکنیک‌های مذاکره است»، «گزینه‌های خود را بیشتر کنید»، «دقیقاً بدانید چی می‌خواهید»، «آماده‌سازی»، «بر اساس این قانون تعداد موردهایی که باید موردبحث قرار بگیره هیچ‌وقت بیش از چهار نیست، «تاکتیک‌های چانه‌زنی‌های ساده»، «وانمود کنید که منصرف شده‌اید» و «هیچ مذاکره‌ای آخرین مذاکره نیست.».

کتاب صوتی «تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش» اثر «برایان تریسی» کتابی کم‌حجم است و در مدت حدود سی دقیقه می‌توان آن را شنید. نسخه‌ی صوتی این اثر شامل سه بخش است که می‌توان آن را هنگام کار، در مترو و تاکسی و ... گوش کرد و از رهنمودهای آن بهره‌مند شد.

«برایان تریسی» درباره‌ی اقدامات لازم برای افزایش عملکرد فروش دریکی دیگر از آثارش این‌چنین گفته است: «اولین واقعیت جدید این است که امروزه در هر زمینه‌ای، فروشندگان از خریداران بیشتر هستند و بنابراین رقابت به‌مراتب سخت‌تر از هميشه است. به‌علاوه برای هر نوع محصول یا خدماتی، دلارهای کمتری وجود دارند. پس هر کاری که شما را امروز به اینجا رسانده است، برای رساندن شما به جلوتر کافی نیست.

فروش پیچیده‌تر شده است

دوم، فروش نسبت به قبل، پیچیده‌تر شده است. پیشنهادات محصولات و خدمات، قیمت و قابلیت‌های شرکت‌ها از هميشه پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر شده آند و به‌صورت مشابه نیازهای مشتریان، خواسته‌ها، تمایلات و مشکلات آن‌ها نیز پیچیده‌تر هستند. امروزه برای کامل کردن یک فروش، باید چندین تماس و جلسه داشت. و به‌علاوه فروش در آینده از این هم پیچیده‌تر می‌شود. برای این‌که جای کنونی خود را از دست ندهید، شما نیز باید سریع‌تر حرکت کنید و خود را با تغییرات انطباق دهید.

شفافیت مهم است

سومین واقعیت جدید این است که فروش نیازمند تمرکز و شفافیت بیشتری نسبت به قبل است. به‌عبارت‌دیگر باید درباره مشتری ایدئال خود یعنی شخصی که می‌تواند و تمایل دارد محصول شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کند، به شفافیت کامل برسید. نمی‌توانید زمان صرف صحبت با افرادی کنید که نمی‌توانند يا تمایل ندارند محصول شما را خریداری کنند.

درباره برایان تریسی

«برایان تریسی» Brian Tracy از سرشناس‌ترین نویسندگان و سخنران‌های حوزه‌ی موفقیت در 5 ژانویه سال 1944 به دنیا آمد. او در خانواده‌ای فقیر کودکی‌اش را گذارند و به درس علاقه‌ای نداشت. او ترک تحصیل کرد و مشاغل گوناگون ازجمله شستن ظرف و نظافت کاری در یک هتل را تجربه کرد. او در جوانی با پس‌اندازش با کشتی به اقیانوس‌های اطلس و آرام سفر کرد و پس از آن به لندن رفت. او در مدت‌زمان کوتاهی به تجارب ارزشمندی دست یافت و با افراد زیادی آشنا شد. او در بیست‌وسه‌سالگی‌اش حرفه‌ی فروش را آغاز کرد و بااراده و پشتکار بسیار این مسیر را از کارگری آغاز کرد و اکنون به یکی از موفق‌ترین افراد این حوزه تبدیل شده است.

«برایان تریسی» در حال حاضر یکی از برجسته‌ترین افراد موفق در حوزه‌ی روانشناسی و مدیریت است، کتاب‌هایش جزو لیست پرفروش‌ترین آثار قرار دارند و تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان را تحت تأثیر خود قرار داده‌اند. او یک مربی و سخنران تأثیرگذار و حرفه‌ای درزمینه موفقیت است و به بیش از 500 شرکت معتبر بین‌المللی مشاوره داده است. او کتاب‌های متعددی تا امروز منتشر کرده است که اکثر آن‌ها به فارسی ترجمه شده‌اند. ازجمله‌ کتاب‌های او که نسخه‌ی الکترونیکشان در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است می‌توان به «ساکت شو و انجامش بده!»، «موفقیت بی‌نهایت در فروش»، «کسب درآمد»، «اهداف»، «۱۰۰ قانون»، «تمرکز روی هدف» و «دست‌یابی به زندگی رؤیایی» اشاره کرد.

ترجمه صوتی تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش به زبان فارسی

کتاب صوتی «تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش» اثر «برایان تریسی» را ناشر صوتی رادیو مثبت منتشر کرده است و نسخه‌ی صوتی آن در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. این اثر را «محسن واعظی» به فارسی ترجمه کرده‌ است. این مترجم آثار حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت را به فارسی ترجمه می‌کند و از ترجمه‌های دیگر او می‌توان به کتاب‌های « بینش تجاری استیو جابز»، «حتماً لازم نیست بااستعداد باشید»، «۲۱ ویژگی میلیونرهای خودساخته» و «رسیدن به استقلال مالی» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.   

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
32.۳۶ مگابایت
مدت زمان
۳۵:۱۸
نویسندهبرایان تریسی
مترجممحسن واعظی
راوی محمود قناعت پیشه
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲.۳۶ مگابایت
۳۵:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
28 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب فوق‌العاده ایه. من چند بار گوش کردم و عالی بود. فقط فیدیبو باید یه آپشن به نرم افزارش اضافه کنه اونم اینه که مثل موریک پلیر ها فیدیبو هم موقع گوش دادن به کتاب موقعی که صفحه گوشی قفل هست هم تایم لاین و اون فلش ۱۵ ثانیه و... رو نشون بده. تو ماشین راحت تر بشه کار کرد

1

اصلا توصیه نمیشه، نکته‌های بیخود و غیر کاربردی که با یک سرچ توی اینترنت پیدا میشن برای فروشنده‌ها هیچ مطلبی نداره انگار که میخواد به یک بچه یاد بده چطور از مغازه خرید کنه

1

اصلا توصیه نمیکنم چرا سه فصل داره ؟ به نظرم کاملا ناقصه اصلا مطالب مفیدی نداره خیلی پیشه پاافتاده و ساده لوحانه است solmazfarsian@gmail.com

1

خیلی چندش و حال بهم زن بود فقط بدرد کلاه بردارا و دقیقا آدمای بی انصاف ک فقط سود خودشون مهمه میخوره

4

خیلی از مواردش ساده و پیش پا افتاده بود. ولی یکی دو تا مطلب عالی داشت که همین امروز به دردم خورد.

4

چرا کلا ۳ فصل داره؟ناقص؟

4

کتاب خوبیه، نکات خوبی داره، ۲ بار گوش دادم

1

خیلی کلیه ، اما واسه شروع بد هم نیست .

4

یک کتاب فوق العاده

1

زیاد خوب نیست خیلی سادست

نمایش 6 نقد دیگر
3.2
(21)
38,000
٪50
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تکنیک های مذاکره در خرید و فروش
٪50
تکنیک های مذاکره در خرید و فروش
برایان تریسی
رادیو مثبت
3.2
(21)
38,000
٪50
19,000
تومان