0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درون آب

معرفی، خرید و دانلود کتاب درون آب

درباره درون آب
چیزی از خواب بیدارم کرد. از تخت بیرون آمدم تا بروم دستشویی و متوجه شدم درِ اتاقِ مامان و بابا باز است. وقتی نگاه کردم، دیدم مامان توی تخت نیست. بابا طبقِ معمول خُر و پُف می‌کرد. ساعتِ روی رادیو ۴:۰۸ را نشان می‌داد. با خودم گفتم که لابد طبقه‌ی پایین است. مشکلِ خواب دارد. هر جفت‌شان الان این مشکل را دارند؛ اما قرص‌هایی که بابا می‌خورَد چنان قوی است که حتا اگر کنارِ تختش بایستی و توی گوشش هَوار بکشی، بیدار نمی‌شود. خیلی آرام رفتم طبقه‌ی پایین، چون معمولاً وقتی بی‌خوابی می‌کشد تلویزیون را روشن می‌کند و مشغولِ تماشای تبلیغ‌های مزخرف می‌شود درباره‌ی دستگاه‌هایی که کمکت می‌کنند وزن کم کنی یا زمین را تمیز کنی یا سبزی‌ها را هزار جور خُرد کنی؛ بعد خوابش می‌بَرَد. اما تلویزیون روشن نبود و خودش هم روی کاناپه نبود؛ در نتیجه، فهمیدم که حتماً رفته بیرون. چند بار از این کارها کرده بود... حداقل من از چند بارش خبر داشتم. نمی‌شود که همیشه حواسم باشد بقیه کجا هستند. اولین بار به من گفت که رفته بوده قدم بزند تا کمی ذهنش را آرام کند؛ اما یک روز صبح هم بیدار شدم و دیدم نیست و وقتی از پنجره به بیرون نگاه کردم ماشینش هم، جلوِ خانه، سرِ جای پارکِ همیشگی‌اش نبود. احتمالاً می‌رود دمِ رودخانه قدم بزند یا به قبرِ کیتی سر بزند. خودم هم گاهی این کار را می‌کنم؛ هرچند هیچ‌وقت نصفه‌های شب نبوده. می‌ترسم توی تاریکی بروم بیرون؛ وانگهی یک‌جورهایی ناخوش‌آیند است که آدم چنین کاری بکند چون خودِ کیتی چنین کاری کرد: نصفه‌های شب بلند شد و رفت دمِ رودخانه و برنگشت.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۲ مگابایت
تعداد صفحات
456 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۱۲:۰۰
نویسندهپائولا هاوکینز
مترجممهرآیین اخوت
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Into the water, 2,017
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
89,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۲ مگابایت
۴۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
11 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

شروع عالی‌ای داره. خوب ادامه پیدا می‌کنه و سبک نویسنده، جذابه و پرکشش. ترجمه‌ی کتاب هم خیلی خوبه. می‌تونین از خوندنش لذت ببرین. اما از لحاظ محتوا متاسفانه مشکل داره. از وسطای داستان... [کامنت از اینجا به بعد حاوی اندکی اسپویل از میانه‌ی داستان است] ...وسطای داستان یهو می‌بینیم کسی که خودش رو قربانی می‌دونسته، تبدیل می‌شه به فرد گناهکار. مقصر دونستن قربانی! سوژه‌ی آشناییه نه؟؟ متاسفانه توی این داستان هم همینو می‌بینیم. کسی که در بچگی توسط خواهرش مورد آزار رفتاری و کلامی قرار می‌گرفته حالا خودشو مقصر می‌دونه که از خواهرش نفرت داشته. و این تمام خوبیای رمان رو به گند می‌کشه و از بین می‌بره. حیف نیمه‌ی اول درخشان و سوژه‌ی نابش که با این تفکرات اشتباه به فنا می‌ره.

5

در رودخانه ی بکفورد جایی هست به نام (( آبگیر غرق )). نل آبوت مشغول نوشتن کتابی بود درباره ی آبگیر غرق و کسانی که خود را در آن کشته اند . مدتی بعد جسد خودش را در آب پیدا می کنند . اوایل تابستان هم دختری نوجوان به همان شکل در رودخانه مرده بود . آن ها اولین زنانی نیستند که در این آب های تیره گون می میرند ، اما مرگ آن دو رودخانه و تاریخش را می آشوبدو رازهایی را که مدت ها در عمق آن مدفون بوده بیرون می کشد . حالا دختر نل ، لینای پانزده ساله و تنها ، مجبور است تحت تکفل خاله اش باشد ، خاله ای که هرگز ندیده بود ، زنی وحشت زده با رفتارهای عجیب . او هم مجبور شده به محلی برگردد که از آن فرار کرده بود و قسم خورده بود هیچ وقت به آنجا بر نمی گردد .

4

میشه لطفا ژانر کتاب هم به اطلاعات اولیه اضافه کنید تا کسایی که با نویسنده اشنایی ندارند اطلاعات بیشتری برای خرید کتاب داشته باشند؟ مرسی

4

داستان گیج کننده شروع شد، شناخت کاراکترها و ارتباط برقرار کردن باهاشون به جهت کثرتشون طول می‌کشه ولی بعد از چند فصل این ارتباط به خوبی برقرار می‌شه. به نظرم نویسنده با چند روایته کردن داستان روی لبه تیغ پا گذاشت و در نهایت به خوبی از پسش براومد. پایان بندی کاملی داره و جای شک و تردید زیادی باقی نمی‌ذاره، روایت به نسبت محکمه و آدم بعد از تموم کردنش همون حسی رو داره که انتظار می‌ره داشته باشه: متعجب و راضی.

2

کتاب دو تا مشکل عمده داره: یکی اینکه انقدر شخصیت ها و زاویه دیدهای روایت کننده داستان زیاده که ممکنه خواننده گیج بشه و یادش نمونه که کی چه حرفی رو زده بود دوم اینکه تعلیق داستان از حد انتظار کمتره فضای داستان شبیه سریال برادچرچ هست (از این جهت که در شهر کوچکی اتفاق میفته که همه هم رو میشناسن و شخصیت های متعددی وجود دارن که هر کدوم رازهای خودشون رو دارن....)

4

همین الان کتابو تموم کردم.خیلی پیچیده س و ممکنه گیج کننده باشه.پس بهمین دلیل یه عده ممکنه دوسش نداشته باشن.ولی خودم طرفدار همچین داستاناییم. اولش فکر کردم یه سری از قضایا مبهم باقی موندن.اما خب اینطور نیست.فقط باید جزئیات رو‌خوب به خاطر بسپرید.امیدوارم از خوندنش لذت ببرید?❤

4

کتاب رو تازه خوندم البته نه با ترجمه‌ی این نشر‌. به شدت تاثربرانگیز و درگیرکننده‌ست. واقعا غم‌انگیزه. روایت حسرت‌ها، عشق، حسادت، اندوه و جنایت‌هاست. از خوندنش پشیمون نمیشید. من که لذت بردم.

3

کتاب دختری در قطار رو دوبار خوندم و واقعا لذت بردم اما این یکی رو یکم سخت تموم کردم و چندبار خواستم وسطش بی خیال شم. تعداد شخصیتها خیلی بالا بود و تخطی زاویه دید هم داشت. من با قبلی خیلی بیشتر حال کردم واقعا.

4

الان تمومش کردم و بنظرم خیلی شبیه دختری در قطار بود بعضی جاها من اونو بیشتر دوس داشتم چون پایان این داستان یکم عجیب تر بود و نامشخص تر

5

چه عجب! انتشارات هیرمند بالاخره ما رو مستفیض کرد! میگن بهترین ترجمه این کتاب، همینه.

نمایش 10 نقد دیگر
3.8
(27)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درون آب
درون آب
پائولا هاوکینز
نشر هیرمند
3.8
(27)
75,000
تومان