0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اثر مرکب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما
نویسنده:
دارن هاردی
درباره اثر مرکب

آنتونی رابینز: «این کتاب همانند دفترچه راهنمایی است که به شما می‌آموزد که چگونه بر سیستم تملک پیدا کرده، آن را کنترل کرده و بر آن مسلط شوید و سپس آن را مطابق با نیازها و خواسته‌های خود شکل دهید. وقتی این کار را انجام دهید دیگر هیچ‌چیزی نیست که به دست آوردن آن برای شما ناممکن باشد.»

درباره کتاب صوتی اثر مرکب، آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شم

کتاب «اثر مرکب» The Compound Effect اثر «دارن هاردی» در 1 نوامبر سال 2011 منتشر شده است. این اثر مشهورترین کتاب این نویسنده است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های مجله نیویورک‌تایمز قرار دارد. این کتاب شامل راهکارهای ساده و عملی برای دست‌یابی به موفقیت است و به خواننده کمک می‌کند اهداف خود را به عادت‌های کوچک روزانه تبدیل کند. این اثر علاوه‌بر اینکه درباره‌‎ی ایجاد عادات درست صحبت می‌کند و درباره‌ی چگونگی ترک عادات نادرست نیز نکاتی ارائه می‌دهد. «دارن هاردی» در این کتاب از پنج راهکار برای ریشه‌کن کردن عادت‌های نادرست صحبت می‌کند که عبارت‌اند از کشف محرک‌ها، خانه‌تکانی، جایگزین کردن، به‌آرامی شروع کنید و یا یک‌باره بپرید.

«دارن هاردی» در این اثر بر ثبات داشتن تأکید می‌کند و آن را یک ویژگی مهم در مسیر موفقیت می‌داند. او توصیه می‌کند ثبات قدم و پایداری راز رسیدن به تکانش و نگه‌داری از آن است. در ابتدا کتاب مقدمه‌ای جامع از صحبت‌های «آنتونی رابینز» آورده شده است که از تأثیرات این کتاب و محتوای آن صحبت می‌کند. این کتاب دارای فصل‌های «اثر مرکب در عمل»، «انتخاب‌ها»، «عادت‌ها»، «تکانش»، «تأثیرات» و «شتاب بخشی» است و هر یک از فصل‌ها دارای تمرینات و ریز نکته‌های بسیار کاربردی و راهگشا است. نویسنده در بخش‌های مختلف کتاب تجربیات و داستان‌های واقعی را بازگو کرده است تا خواننده با درک بیشتر موضوع را دریابد. در نسخه‌ی صوتی این کتاب هر یک از فصل‌ها حدوداً چهل دقیقه زمان دارند و برای کسانی که می‌خواهند در یک فرصت کوتاه از اصول موفقیت آگاه بشوند بسیار مناسب است.

درباره دارن هاردی

«دارن هاردی» نویسنده، مشاور و سخنران حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی در 1 فوریه 1971 در کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او در جوانی اولین کسب‌وکارش را راه‌اندازی کرد و به ثروت زیادی رسید. او در همان سال‌ها به درآمد بیش از 1 میلیون دلار در سال دست یافت و قدم در راه موفقیت گذاشت. او سال‌ها ناشر و سردبیر مجله موفقیت بود و بیش از هزاران برنامه‌ی تلویزیونی اجرا کرد. او در این برنامه‌ها با کارآفرینان و افراد موفق و تأثیرگذار ازجمله «استیو جابز» و « مارک زاکربرگ» آشنا شد و مصاحبه کرد.

«دارن هاردی» بر این باور بود که موفقیت و پیروزی برای همه ممکن است. ازنظر او باپشتکار و سخت‌کوشی می‌توان به سمت اهداف و آرزوها حرکت کرد و به آن‌ها رسید. او سخنرانی‌های زیادی درباره‌ی این موضوع اجرا کرد و نوشته‌ها و برداشت‌هایش در حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی را به‌طور مکتوب درآورد. او آثار متعددی منتشر کرده است که بسیاری از آن‌ها به فارسی ترجمه شده‌اند. «بهترین سال زندگی تو»، «ترن هوایی کارآفرینی»، «‫۱۰ هفته تا موفقیت بی‌چون‌وچرا»، «مرد واقعی» و «افزایش بهره‌وری» از آثار دیگر این نویسنده‌ی معروف هستند که نسخه‌ی الکترونیکشان در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم

آیا داستان خرگوش و لاک‌پشت را شنیده‌اید؟ لاک‌پشت که آهسته و پیوسته می‌رود برنده می‌شود. من هم مثل آن لاک‌پشت هستم. اگر وقت کافی داشته باشم هرکسی را در هر زمان و هر رقابتی شکست می‌دهم. نه به این خاطر که باهوش‌ترین یا بهترین فرد هستم، به این دلیل که عادت‌های خوبی را در خود پرورانده‌ام و در عمل به آن‌ها هم پافشاری می‌کنم. می‌توانم ادعا کنم در تمام جهان کسی نیست که بیش از من به پافشاری و ثبات قدم اعتقاد داشته باشد. خودم یک دلیل حی و حاضر برای اثبات این قضیه هستم که استقامت و عقب‌نشینی نکردن کلید نهایی موفقیت است. اما ضمناً شاید همین مسئله دامی بزرگ برای تلاش کنندگانی است که می‌خواهند به موفقیت برسند چون خیلی‌ها نمی‌دانند چگونه استقامت بورزند. ولی من به لطف پدرم می‌دانم و از او بسیار سپاسگزارم. در حقیقت او اولین مربی من بود که قدرت «اثر مرکب» را به من نشان داد.

۸ ماهه بودم که والدینم از هم جدا شدند و پس از آن پدرم به‌تنهایی مرا بزرگ کرد. آن‌طور که خیلی از پدرها مهربان هستند او نبود. سابقاً مربی تیم راگبی دانشگاه و استادی سخت‌گیر بود که برای کسب موفقیت خیلی به من سخت می‌گرفت. پدرم هر روز ساعت شش صبح مرا از خواب بیدار می‌کرد. البته نه با ضربه ملایم محبت‌آمیزی روی شانه یا صدای زنگ ساعت کوک شده، بلکه با صدای گوش‌خراش برخورد وزنه‌های آهنی با کف سیمانی پارکینگ خانه که دیواربه‌دیوار اتاق من بود. این‌طور از خواب پریدن مثل آن بود که از یک ساختمان ده طبقه افتاده باشی. او ضرب‌المثل «نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود» را که روی یک تابلوی بزرگ نوشته شده بود به دیوار مقابل خود نصب کرده و در تمام مدت انجام حرکات ورزشی به آن می‌نگریست. هوا هر طور که می‌خواست باشد، برای پدرم مهم نبود. در سرما و گرما با همان لباس ورزشی کهنه‌اش به پارکینگ می‌رفت و حتی نمی‌گذاشت یک روز هم از دستش برود. بی‌اغراق بگویم که می‌شد ساعت را از روی تمرینات او تنظیم کرد.

کارهایی که باید انجام می‌دادم در مقایسه با زنی خانه‌دار یا مردی باغیان بسیار بیشتر بود. وقتی از مدرسه به خانه ‌برمی‌گشتم هميشه فهرستی از کارهایی که به عهده من بود به خوش‌آمد می‌گفتند. مرتب کردن حیاط و باغچه؛ شامل جمع‌کردن برگ‌های خشک، چیدن علف‌های هرز، نظافت پارکینگ، انجام کارهای خانه مثل گردگیری و جارو و شستن ظرف‌ها و هرکاری را که بتوانید فکرش را بکنید. و زهی خیال باطل اگر فکر کنید که این‌ها بهانه‌ای قابل‌قبول برای آوردن نمره پایین در مدرسه بود.

ترجمه کتاب اثر مرکب به زبان فارسی

کتاب «اثر مرکب» اثر «دارن هاردی» را «لطیف احمد پور» و «میلاد حیدری» به فارسی ترجمه کرده و نسخه‌ی صوتی آن را انتشارات نگاه نوین با روایت «محمد یزدانی» منتشر کرده است. این نسخه‌ی صوتی در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. نسخه‌ی الکترونیک این اثر نیز در فیدیبو موجود است و از مترجمان دیگر آن می‌توان به  «علیرضا خاکساران» و «محمدجواد نعمتی» اشاره کرد. «لطیف احمد پور» و «میلاد حیدری» مترجمان کتاب «اثر مرکب» اثر «دارن هاردی» هستند که در کارنامه‌ی کاریشان ترجمه‌ی دیگر آثار حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت را نیز دارند. از ترجمه‌های دیگر «لطیف احمد پور» می‌توان به «شعله‌های اشتیاق» اثر «جان اوليری» و از ترجمه‌های دیگر «میلاد حیدری» می‌توان به «برتری خفیف» اثر «جف اولسون» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
224.۴۸ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۲:۵۲
نویسندهدارن هاردی
مترجممیلاد حیدری
مترجم دوملطیف احمدپور
راویمحمد یزدانی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۲۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۴.۴۸ مگابایت
۰۵:۲۲:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 852 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
حال‌خوب‌کن ✨ (5)
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
6 ٪
602 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

از نظر محتوا کتاب خیلی خوبیه اما صدای گوینده اصلا مناسب نیست و بدتر از اون غلط خوندن متن هست که به دفعات اتفاق میافته و متاسفانه ظاهرا برای ناشر هم هیچ اهمیتی نداشته که لااقل یکبار بازبینی کنند تا مثلا (در فصل عادتها حدود دقیقه۴)، کلمه عقلایی(oghalaei) رو aghlaei نخونه! یا در فصل تاثیرات(حدود دقیقه۱۱)، ۲۴/۷ رو که به معنی ۲۴ساعت در روز و هفت روز هفته است رو بیست و چهار و هفت دهم نخونه یا از خواب بیدار شدن رو «از کار بیدار شدن» نخونه و ... در خوندن عبارتهای انگلیسی که اوضاع خیلی بدتره.

5

کل کتاب در یک جمله از نظر من :《داشته های کوچک را بی اهمیت ندانید》

5

کتاب خوبیه . اما زمانی که به گفته های کتاب عمل بشه

5

صدای خواننده کتاب باعث میشه آدم کلا بیخیال گوش دادن بشه

5

کیفیت و صدای بعضی از راوی ها به حدی بالا است که انتظار من رو زیاد کرده و دیگه نمی تونم با گوینده این کتاب کنار بیام. (با پوزش از راوی محترم)

5

بسیار کتاب عالی هستش، راوی هم بد نبود، اما غلط در تلفظ یا خواندن کلمات کم نبود، کتاب درمورد زندگی کنونی ما در جامعه‌ایی مثل ایران بسیار مفید هستش، اینکه به رسانه‌ها و اخبار گوش ندید، تلوزیون و برنامه‌های بی محتوا نبینید و آدم‌های به درد نخور زندگیتون رو دور بریزید، همه از مهم‌ترین کارهایی هست که گفته، که به شخصه خیلی پیش‌تر انجام دادم و برام ثابت شده بود و دوم تداوم در تلاش و انگیزه و تغییر عادات غلط و ... که همه باهم مرکب شده و تاثیر شگفت انگیزش رو خواهید دید، شک نکنید...

5

این ‌کتاب فوق العادست ، به همه ی اقشار توصیه میکنم بخوننش، راهکارهای عملی برای ترک عادت های مزاحمی که در طول زمان زندگی ما رو داغون میکنن و اصلا ازشون خبر نداریم و جایگزین کردن عادت های خوب برای رشد فردی در همه ی زمینه ها، سعی کنید عمل کنید و جدی بگیرید دوستان من دومین بار هست که این کتاب رو میخونم ،دفعه ی قبل نسخه ی چاپی رو خوندم و دارمش الان بعد از حدود دو سال دارم دوباره میخونم و هر چیزی رو که توی این مدت بهش عمل کردم از این کتاب نتایج عالیش رو دیدم، موفق باشین

5

لطفا این فایل چندش آمیز تیتراژ رو عوض کنید ، واقعا بده واقعا این فایل تیتراژ صدای گوینده و موسیقی متن اش .

5

بابا در اینکه این کتاب عالیه شکی نیست اول اینو بخونید بعد دیوانگان ثروت ساز راستی اومدم اینو بگم بابا گوینده و راوی همون یزدانیه دیگه یزدانی عالیه اون مقدمه رو فقط یکی دیگه میخونه بعدم فقط تو مقدمه آهنگ پس زمینه میخونه تو اصل کتاب اصن موسیقی پس زمینه نیس ک رو مخ باشه من الکی خوندن این کتاب رو بخاطر نظرات زیرش به تعویق مینداختم شک نکنید همین نسخه یزدانی عالیه دیوانگان ثروت ساز رو هم با همین راوی یزدانی گوش کنین عالیه

4

اصل حرف کتاب در این جمله خلاصه میشه که با انتخابهای درست و استمرار رفتار در طول زمان، میتونید به موفقیت برسید. این مطلب ساده رو در جای جای کتاب با آوردن مثالهای خوب بطوری که اصلا خسته کننده نیست جا میندازه. راوی متن را خوب خونده اما خب چند جا کلمات را اشتباه گفته که در نظرات کاربران اشاره شده. بنظرم کتاب صوتی را باید در سکوت و با توجه مضاعفی گوش کرد. کتاب خوبی بود دو بار گوش کردم قطعا بازم گوش میکنم.

نمایش 592 نقد دیگر
4.4
(852)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر مرکب
اثر مرکب
آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما
انتشارات نگاه نوین
4.4
(852)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
30,000
تومان