0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید

توصیه ها و تکنیک هایی برای یادگیری همه زبان ها
نویسنده:
بنی لویس
درباره میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید

در دنیای امروز با توجه به حجم عظیم ارتباطات زبان بخش مهم و مفیدی برای بقای بشر محسوب می‌شود. با این حال بسیاری از تلاش کرده‌ایم تا یک یا دو زبان را یاد بگیریم اما می‌بینیم که یادگیری‌مان به قدر کافی موثر نبوده و در سفر خارجی‌مان سفارش یک قهوه هم مشکل به نظر می‌رسد؛ اما خوشبختانه برای یادگیری یکی زبان جدید و تسلط بر آن زبان راه‌های ساده و سریع وجود دارند. میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید با توصیه‌ها و تکنیک‌های متفاوت به مخاطب خود کمک می‌کند تا زبانی که قصد یادگیری آن را دارد روان صحبت کند.

درباره میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید

میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید عنوان کتابی چکیده و خلاصه نوشته‌ی بنی لوییس است. این میکروبوک صوتی به کوشش مترجمین فیدبیو خلاصه و به فارسی برگردانده شده است. نسخه صوتی این کتابچه را انتشارات نوین کتاب گویا با خوانش اعظم حبیبی در 24 دقیقه منتشر کرده است. بنی لِویس نویسنده ایرلندی که خود به دوازده زبان دنیا مسلط است در این کتاب روش‌ها و راهکارهای موثری را برای یادگیری و به کارگیری یک زبان جدید ارائه می‌کند.

از نکات مثبت این میکروبوک صوتی زمان کوتاه آن است. برای شنیدن به این کتابچه صوتی کافی است تا تنها 24 دقیقه زمان بگذارید تا بتوانید اطلاعات مفید و کاربردی که در این کتاب ارائه شده را استفاده کنید. در میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید از مقدمه‌چینی و توضیحات اضافه خبری نیست. به این ترتیب از همان ابتدا وارد اصل محتوای کتاب می‌شویم و متوجه می‌شویم که برای روان صحبت کردن یک زبان باید از چه روش‌هایی استفاده کنیم.

میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید مناسب چه کسانی است

اگر جزو افرادی هستید که تصمیم به مهاجرت گرفته‌اید، می‌خواهید برای یک آزمون زبان خارجه شرکت کنید یا مدام در سفرهای خارجی هستید و می‌خواهید یک زبان یاد بگیرید و همه‌ی روش‌ها را امتحان کرده‌اید اما موفق نشده‌اید که ظرف زمان کوتاهی زبان جدید را یاد بگیرید و آن را روان صحبت کنید میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید تنها در مدت 20 دقیقه کمک‌رسان شماست. در این کتاب نکاتی مثل اینکه چرا برای یادگیری زبان چینی نیازی به سفر به چین نیست؟ داشتن ظاهر توریستی چه معایبی دارد؟ چرا ادا درآوردن، مهارت‌های ارتباطی را تقویت می‌کند؟ توضیح داده می‌شود.

درباره بنی لوییس

بنی لِویس نویسنده‌ای ایرلندی است که در زمینه‌ی آموزش و مهندسی برق کار کرده، اما به یادگیری زبان هم علاقه‌ی زیادی دارد. او حتی زبان ماندارین چینی و زبان اشاره را هم به خوبی صحبت می‌کند. لویس در سال 2013 به عنوان مسافر سال نشنال جئوگرافی شناخته شده است.

میکروبوک‌های فیدیبو

فیدیبو با تهیه و انتشار میکروبو‌ک‌‌ها سعی دارد تا خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌ها را در دسترس افرادی که زمان کافی برای مطالعه ندارند قرار دهد. میکروبوک‌ها را می‌توان در مدت‌زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن‌ها در خود شکل داد. برای تولید میکروبوک‌های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار نشر و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. هم‌چنین با دقت فراوان گزیده‌ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به‌گونه‌ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف غایی نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل گردد. گاهی از میکروبوک‌ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکرو‌بوک می‌توانید به صورت اجمالی در کمتر از 20 دقیقه برترین کتاب‌های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید. سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدها نسخه صوتی و الکترونیکی از میکرو‌بوک‌ها، تجربه‌ای متفاوت از کتابخوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در بخشی از میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید می‌شنویم

 تا به حال شده بخواهید جمله‌ای به یک زبان خارجی بگویید، اما در ذهنتان فقط به زبان مادری خود فکر کنید؟

این مشکل رایجی است که برای حل آن چند راه وجود دارد:

اول، اگر در کشوری هستید که زبان اصلی آن را نمی‌دانید، سعی کنید با محيط یکی شوید. با شبیه کردن ظاهر خود به محلی‌ها، احتمال اینکه بفهمند خارجی هستید و با شما انگلیسی صحبت کنند کمتر می‌شود. با کمتر انگلیسی صحبت کردن، احتمال اینکه کلمات را در ذهن خود با هم قاطی کنید، هم کمتر خواهد شد. مثلا اگر در مصر هستید، سبیل بگذارید، روی تی شرت خود پیراهن بپوشید و به جای کتانی از کفش تیره استفاده کنید. کلاه بیس بال خود را هم سر نگذارید.

راه دیگر برای جلوگیری از قاطی کردن زبان‌ها با هم یادگیری تلفظ درست است. فرانسوی را در نظر بگیرید؛ در این زبان عمدتا از جلوی دهان برای صحبت استفاده می‌شود و توجه به این نکته هم لهجه شما را بهتر می‌کند و هم باعث تمایز فرانسوی از زبان‌های دیگری می‌شود که بعدها ممکن است یاد بگیرید. احتمال اینکه به اشتباه کلمات فرانسوی استفاده کنید کمتر می‌شود، چون این دو زبان را به روش‌های متفاوت صحبت می‌کنید.

با این استراتژی می‌توانید زبان‌های بیشتری بیاموزید، اما فراموش نکنید باید زبان‌های فراگرفته را مدام تمرین کنید و قبل از تسلط به یکی، دیگری را شروع نکنید. طبق یک قانون سرانگشتی خوب فقط وقتی در یک زبان به سطح B2 رسیدید، می‌توانید زبان جدیدی شروع کنید. در سطح B1 هنوز در مکالمه به آن زبان راحت نیستید و اگر زبان دیگری شروع کنید ممکن است قبلی را تضعیف کرده و حتی یک سطح کامل افت کنید.

اما مهم‌ترین نکته این است که وارد محیط شوید و شروع به صحبت کنید. کسی چه می‌داند، شاید دوستان جدید خوبی هم در این مسیر پیدا کردید؟

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
20.۸۴ مگابایت
مدت زمان
۲۳:۳۴
نویسندهبنی لویس
مترجمگروه مترجمان
راویاعظم حبیبی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰.۸۴ مگابایت
۲۳:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
26 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

واقعا مفید برای شناخت اینکه چی از زبان آموزی میخوایم. راهنمای بسیار عالی برای سطح مقدماتی و متوسط

3

شاید واقعن توصیف من از نمونه غلطه ! نمیدونم!

5

بسیار جامع و مفید بود.💯

1

اصلا پیشنهاد نمیکنم .

3

بد نبود

3

خوب نبود

نمایش 1 نقد دیگر
2.8
(15)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید
میکروبوک صوتی ظرف سه ماه روان صحبت کنید
توصیه ها و تکنیک هایی برای یادگیری همه زبان ها
نوین کتاب
2.8
(15)
4,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر