0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رهبری 360 درجه

معرفی، خرید و دانلود کتاب رهبری 360 درجه

نویسنده:
جان سی مکسول
ناشر:
سپید
درباره رهبری 360 درجه

رهبری را می‌توان از زوایای زیادی مورد بررسی قرار داد. این مفهوم در گذر زمان بارها دچار تغییر شده است. همه می‌دانند که هیتلر رهبر نازی‌ها بود و گاندی نیز رهبری مردم هندوستان در مبارزه با استعمار را بر عهده داشت. اما شیوه‌های رهبری آنها بسیار متفاوت بود. مدیریت و رهبری علمی پیچیده است که با شرایط جامعه تغییر می‌کند.رهبری 360 درجه تعریفی نوین برای این مفهوم است که تاثیرگذاری بیشتر بر همکاران، مدیران را به شما می‌آموزد. شما با مطالعه کتاب رهبری 360 درجه نوشته‌ی جان سی مکسول می‌آموزید چگونه در هر سطحی که قرار دارید، به فردی اثرگذار تبدیل شوید.

‌درباره‌ی کتاب رهبری ۳۶۰ درجه اثر جان سی مکسول

کتاب رهبری 360 درجه برای اولین بار در سال 2005 منتشر شد. مفهوم رهبری 360 درجه، به یک شخص با موقعیت متوسط و به تاثیر و نفوذی که او می‌تواند بر سایر افراد بگذارد، اشاره دارد. مکسول در این اثر بیان می‌کند چگونه با به کارگیری برخی از تکنیک‌ها می‌توانید بر تمام افرادی که در اطرافتان حضور دارند نفوذ داشته باشید.

کتاب رهبری 360 درجه از 5 فصل تشکیل شده است. فصل اول به توضیح و تحلیل برخی از عقاید نادرست درباره‌ی مدیریت می‌پردازد. مکسول این عقاید را افسانه‌های مدیریت از سطوح متوسط سازمان خوانده و آنها را به 5 گروه تقسیم کرده است.

  1. افسانه اول، موقعیت: اگر در راس نباشم نمی‌توانم مدیریت کنم.
  2. افسانه دوم، جایگاه: وقتی رئیس شدم آن‌وقت یاد می‌گیرم چگونه مدیریت کنم .
  3. افسانه سوم، تاثیرگذاری: اگر در راس باشم، آنوقت دیگران از دستورات من پیروی می‌کنند.
  4. افسانه چهارم، بی‌تجربگی: وقتی به راس مدیریت برسم، در قدرت هستم.
  5. افسانه پنجم، آزادی: وقتی به راس کار رسیدم دیگر هیچ محدودیتی ندارم.

فصل دوم به مشکلات و چالش‌های متعدد مدیران میانی اشاره می‌کند و معیارها و راه‌حل‌های را برای برطرف کردن آنها برمی‌شمارد. فصل سوم اصول مدیریت و رهبری را ابتدا بر خود و سپس بر و مدیران رده بالایی را می‌آموزد. برنامه‌ریزی، کنترل زمان و سازماندهی افراد از جمله مسائلی است که یک مدیر 360 درجه ملزم به رعایت آنهاست. فصل چهارم کتاب به مدیریت و رهبری همتایان خود اشاره دارد و اصول یک رقابت سالم را مطرح می‌کند. فصل پنجم نیز نحوه برخورد و رویایی با کارمندان را می‌آموزد و راهکارهایی برای ایجاد صمیمیت بیشتر و دوستی با آنها ارائه می‌دهد.

‌درباره‌ی جان سی مکسول نویسنده‌ی کتاب رهبری ۳۶۰ درجه

جان سی مکسول کشیش، نویسنده و سخنران برجسته آمریکایی است که آثار منحصر به فردی را با تمرکز بر حوزه مدیریت و رهبری به نگارش درآورده است. مکسول  در سال 1947 در میشگان و در خانواده‌ای مسیحی و متعصب به دنیا آمد. او راه پدرش را دنبال کرد و تحصیلات خود را تا مقطع دکترا در رشته الهیات ادامه داد. مکسول رهبری کلیساهای متعددی را در ایالت‌های آمریکا بر عهده داشت و افراد زیادی نیز آموزش داد. اما پس از 14 سال شغل همیشگی خود را کنار گذاشت و تمام وقت خود را صرف آموزش، نویسندگی و سخنرانی انگیزشی کرد. او در سال 2014 عنوان برترین کارشناس رهبری را از مجله‌ی اینک دریافت کرد.

جان مکسول آثار پرشماری را به رشته تحریر درآورده است که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته است. دو کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» شهرت زیادی برای او به ارمغان آورد. آثار مکسول تاکنون بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته است که موفقیتی بزرگ به شمار می‌آید. از دیگر آثار ترجمه شده جان سی مکسول به زبان فارسی می‌توان به کتاب‌های «در جا زدن ممنوع»، « امروزت را ارزشمند کن» و «مدیریت ارتباطات» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب رهبری ۳۶۰ درجه به فارسی

ترجمه‌ی کتاب رهبری 360 درجه را مهسار مشتاق به عهده داشته است. از دیگر آثار ترجمه شده توسط این مشتاق می‌توان به کتاب‌های «5 مرحله رهبری»، «معجزه عادت» و «چگونه فردی با نفوذ باشیم» اشاره کردانتشارات سپید کتاب رهبری ۳۶۰ درجه منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب رهبری ۳۶۰ درجه را خواند؟

کتاب رهبری ۳۶۰ درجه در دسته‌ی کتاب‌های مدیریت و رهبری قرار دارد. این کتاب برای مدیران سازمان‌ها و کارآفرینان مناسب است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 232 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 11 روز بخوانید. کتاب رهبری ۳۶۰ درجه جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع مدیریت و رهبری است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  مدیریت و رهبری زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب رهبری ۳۶۰ درجه می‌خوانیم

اصولی که مدیران 360 درجه برای مدیریت بر دیگران باید تمرین کنند.

«از من پیروی کن. من دقیقا پشت سرت هستم.»

اگر می‌خواهید از جایگاهی در داخل سازمان بر دیگران تأثیر بگذارید، مطمئنا افسانه‌ها و چالش‌هایی به شما مربوط هستند که در دو فصل قبل به آن‌ها اشاره کردیم. سعی کنید روزانه به یک یا چند مورد عمل کنید. حال چگونه می توانید شرایطی را برای غلبه بر این چالش‌ها فراهم کنید و از افسانه‌ها دور شوید؟ اگر یاد بگیرید چه طور بر مدیر و کارکنان خود مدیریت کنید می توانید استعداد مدیر ۳۶۰ شدن را درخود بیرورانید. هر یک از این موارد شامل اصول مختلفی است که توانایی‌های گوناگونی را می‌طلبند. مدیریت بر مدیر خود بزرگترین و مهم ترین چالش مدیر 360 درجه‌ای است. اکثر مدیران دوست دارند بر دیگران مدیریت کنند نه اين که دیگران بر آن ها مدیریت کنند. اما بیشتر مدیران خواستار ارزشمند بودن در نظر کارکنان خود هم هستند. اگر بتوانید برای افرادی که بالاتر از شما هستند ارزش قائل شوید، بهترین شانس برای تاثیرگذاری را دارید.

مطمئنم دوست ندارید ۴۳ سال صبر کنید که فرصتی پیش آید تا برمدیران خود مدیریت کنید. می خواهید فردی باشید که از همین امروز بر دیگران نفوذ کنید.

نفوذ داشتن بر مدیرتان امری نیست که یک روزه حاصل شود. در حقیقت از آن جا که در جدول سازمانتان، شما بر مدیران خود نفوذی ندارید. آن ها هم حاضر نیستند تحت نفوذ کارکنان خود قرار بگیرند. در نتیجه ممکن است هرگز نتوانید بر آن ها مدیریت کنید. اما می توانید با تمرین اصول این بخش از کتاب درصد موفقیت تان را بیشتر کنید. هدف اصلی شما، حمایت از مدیریت؛ ارزش نهادن به سازمان و متمایز کردن خود از دیگر کارکنان و انجام تمام و کمال وظایفتان است. اگر این موارد را رعایت کنید. آن وقت مدیرتان متوجه می‌شود می‌تواند به شما اعتماد کند. به شما تکیه کند و به نصایح شما گوش دهد. در هر مرحله. نفوذ شما بیشتر خواهد شد و شانس شما برای مدیریت کردن بر وی بیشتر و بیشتر می شود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب رهبری ۳۶۰ درجه اثر جان سی مکسول بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی مدیریت و رهبری می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۶ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسنده جان سی مکسول
ناشرسپید
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۰
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
9,200 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۶ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با سلام امکانش هست کتاب خودسازی جان سی مکسول را هم به کتابها اضافه کنید با تشکر

2

واقعا ترجمش در خیلی جاها (حدود ۳۰ درصد) داغونه

5

کتاب خوبیست ممنون

5

واقعا کتابِ فوق العاده ایه?

5

کتاب خوبی بود

5

کدام ترجمه بهتره؟؟؟

5

عالی ممنون

4.4
(19)
4,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رهبری 360 درجه
رهبری 360 درجه
جان سی مکسول
سپید
4.4
(19)
4,600
تومان