0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جویندگان بیت کوین

معرفی و دانلود رایگان کتاب جویندگان بیت کوین

روند به تکامل رسیدن پول مدرن
ناشر:
شبکه
درباره جویندگان بیت کوین
بیت‌کوین یک واحد پولی مجازی، نامتمرکز و رمزنگاشته است. در حالی‌که واحدهای پول واقعی را داریم، چرا باید به یک واحد پول مجازی اهمیت بدهیم یا ارزش مالی برای آن در نظر بگیریم؟ نیرومندترین واحد پولی جهان، دلار امریکا است. چه چیزی دلار را واقعی می‌کند و بیت‌کوین را مجازی؟ قوانین مالی دولت امریکا. این موضوع با جزئیات متفاوت، درباره همه واحدهای پولی عمده درست است. واقعی بودن یک واحد پول، بیش‌تر یک مفهوم تاریخی است که وابستگی آن واحد پول به مجموعه سیستم دولتی و قوانین یک کشور را نشان می‌دهد. قوانین، مجموعه‌ قراردادهای اجتماعی هستند. بنابراین، مجموعه‌ای از قراردادهای میان کاربران وب نیز می‌توانند در عمل شکل قانون بیابند، اگرچه پیدا است که ملاحظه‌های بسیاری در این میان وجود دارد که در این‌جا نمی‌توان به آن‌ها پرداخت. همانند قوانین ملی و بین‌المللی، پشتوانه‌هایی لازم است که اجرایی شدن هر مجموعه‌ قانون‌ را تضمین کند. پس اگر مجموعه‌ای منطقی از قوانین برای سیستم بیت‌کوین وجود داشته ‌باشد و پشتوانه‌هایی برای ضمانت اجرایی آن قانون‌ها، می‌توان یک شرط لازم برای اعتبار یافتن بیت‌کوین را برآورد. شرط مهم دیگر، آن است که مجموعه به نسبت بزرگی از سودگران و مصرف‌کنندگان از این سیستم استفاده کنند؛ بازی‌گرانی که بر‌اساس آن قوانین بازی کنند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسنده مصطفی ناطق الاسلام
نویسنده دوم احمدرضا فرزان جم
ناشرشبکه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۰۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۴ مگابایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 92 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
9 ٪
28 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خیلی چرته آخه الان بزنید «بیت کوین» یک واحد بیت کوین وقتی که من میزنم الان ۴۰ و نیم میلیونه آخه بنظرتون زمانی که تازه اومده بود ۱ ال ۱۰ تا واحد میخریدیم الان میفروختیم بنظرتون میلیونر یا میلیاردر نبودیم کسایی که میگن خب به کی بفروشیم به افراد خارجی مخصوصا عربای داخل ایران که پول ما جلوی پول اونا هیچی هم نیست ما الان توی یک کشوری زندگی میکنیم که دلار حدودا ۱۳ هزار تومانه بنظرتون خوب نمیشد پولدار نمیشدین

4

راستش بعضی از متون نا مفهوم بود،کلا بنوعی اسرار آمیز هست این پول دیجیتال...خطراتش معرفی نشده بود بیشتر ترغیب ایجاد میکرد برای سرمایه گذاری و جلب اعتماد باید کتابهای بیشتری بخونم،حداقل برای ما در ایران با این همه تهدید و فشار خارجی مهمه امنیت سرمایه گذاری

4

برای آشنایی بیشتر میتوانید وارد پیج اینستاگرام زیر شوید: instagram.com/iranian.btc ضمنا لینک نرم افزار کم حجم ماینینگ (استخراج) بیت کوین: https://get.cryptobrowser.site/۳۰۶۳۶۵۱

4

بیشتر تاریخچه بیت کوین بود و البته که نویسنده خیلی زحمت کشیده ولی بهتر بود یکم طریقه درست وارد شدن و کسب و کار با بیت کوین رو هم آموزش میداد.

5

کتاب خوبیه بنده خودم تحلبل گر کریپتو یا همون بازار رمز ارز ها هستم خوب تونسته توضیح بده مقداری ام از اون متون گذاشتم توی کانال تلگرامم که اونام اطلاعاتشون بالا بره عالیه???

5

ممنونم از کتاب خیلی خوبتون.اطلاعت جامع و کاملی رو ارائه میده.با آرزوی موفقیت روز افزون برای دست اندرکاران این نرم افزار.

3

تصور رمزارزها در پول بودن در تخیل غیر حرفی شکل میگیرد تصور نماد بودن یک شرکت تجارت .مقول تر نظر میکند تجارت سود آور ابزار مخصوص خود را طلب دارد جهت مهاسبات .

5

من چندین ساله تو کار بیت کویینم، وااااااااااقعن همیشه میموندم ک چ جور واسه بقیه کامل توضیحش بدم، تو این کتاب گرچه طولانیه، ولی کاااامل توضیح داده..

5

سپاس، اطلاعات خوبی درموردش کسب کردم که اتفاقا مدتی ذهنم رو درگیر کرده بود، البته چیزی درمورد خطرات احتمالی از این نوع سرمایه‌گذاری گفته نشد

2

هنوز کتاب رو نخوندم.نظر دوستان درمورد این کتاب و محتویاتش چی هست

نمایش 18 نقد دیگر
3.9
(92)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جویندگان بیت کوین
جویندگان بیت کوین
روند به تکامل رسیدن پول مدرن
شبکه
3.9
(92)
رایگان