0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم

معرفی، خرید و دانلود کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم

نویسنده:
آنتونی دوئر
درباره تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم
انگشتانش به سمت کلیسای جامع مخروطی به عقب بازمی گردد. تمام بعدازظهر انگشتانش بر روی ماکت در حرکت بودند. عمویش همان کسی بود که او تمام شب را منتظرش شده بود کسی که این خانه متعلق به او بود و همان کسی که شب گذشته از خانه خارج شده بود، آن هم وقتی ماری لاورا خواب بود و هنوز باز نگشته است. و حالا دوباره شب شده است، یک گردش کامل دیگر ساعت.حالا همه خواب هستند اما او نمی تواند بخوابد. ماری لاورا می‌تواند صدای بمب افکن‌ها را در حالی که فقط سه مایل از او فاصله دارند بشنود. و نورشان را در حوالی دریا ببیند. وقتی پنجره‌ی اتاق خواب را باز می‌کند صدایی که از سمت فرودگاه می‌آمد بلندتر شد. اما در بقیه‌ی دقایق شب به طرز وحشتناکی ساکت بود: نه صدای ماشینی، نه صدای گوش خراشی و نه صدای به هم خوردن چیزی و نه حتی صدای سوت کارخانه‌ای، نه صدای پایی، نه صدای مرغ دریایی‌ای؛ فقط صدای موج‌های دریاست که خود را به دیواره‌ی شهر می‌کوبند. و یا شاید هم چیزهای دیگری که او نمی‌شنود.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
527 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۳۴:۰۰
نویسندهآنتونی دوئر
مترجم مریم طباطبایی ها
ناشرانتشارات کتاب کوله‌پشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
All the light we cannot see
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۱/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
27,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۱ مگابایت
۵۲۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
37 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
25 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان از سال ۱۹۴۴، دوماه بعد از آغاز جنگ جهانی دوم شروع می‌شود. این رمان سرگذشت زندگی دو نوجوان است، پسری آلمانی به نام "ورنر" که از هوش بالایی برخوردار است و با خواهرش بعد از فوت پدرشان در یتیم خانه ای زندگی می‌کنند و در سن نوجوانی به آکادمی هیتلر، و سپس برای جنگ به خاک فرانسه فرستاده می‌شود.همچنین داستان دختر فرانسوی نابینایی به نام "ماری لاورا" که تنها تکیه گاهش پدرش است. اوج زیبایی این قصه، در قسمتی است که سرگذشت این دو نوجوان به هم مربوط می‌شود. نویسنده داستان را تا سال ۲۰۱۴ پیش می‌برد.

3

از ناشران محترم جای گله است که چرا چنین نوشته هایی را بعنوان ترجمه می پذیرند و چاپ میکنند. من چند صفحه اول را با متن اصلی مقابله کردم. مترجم هر چه را نفهمیده حذف کرده و بسیاری از کلمات یا جملات را هم اشتباه فهمیده و همانطور هم نوشته. این کتاب در زبان اصلی با استقبال فوق العاده ای روبرو شده و یک داستان عالی بشمار میرود. چرا باید این گونه به آثار ادبی جفا کرد؟

1

ترجمه کتاب واقعا افتضاح هست از همون ب بسم الله گرفته تا ادامه داستان. من چندین صفحه اول کتاب رو با نسخه زبان اصلی چک کردم، نزدیک بیست مورد غلط فقط تو چهار صفحه اول بود. عطای فارسی خوانی رو به لقایش بخشیدم و همون نسخه زبان اصلی رو میخونم. یک ستاره هم براش زیاده. خیلی حیف که چندین ماه پیش خریدمش.

3

البته نظر دوستان رو تایید میکنم. اصلا ترجمه ی خوبی نداره و در بعضی جاها طوری شخصیت ها و مکان ها گم میشن که باید به اصل کتاب مراجعه کرد. و گرنه اصل کتاب حرف نداره

3

یعنی اگر مترجم صرفا از گوگل ترنسلیت استفاده میکرد مفیدتر بود. گوگل حداقل فرق کلمه ده رو از دوازده تشخیص میده! داخل مرز رو از خارج مرز تشخیص میده! میدونه یه دختر کور چیزی رو نمیبینه و فعل دیدن رو براش استفاده نمیکنه!

4

داستان خیلی زیبایی داره با ترجمه ای نه چندان خوب . مترجم به متن اصلی وفادار نمونده و بعضی جاهاش رو به جای اینکه مثل خودش ترجمه کنه خلاصشو نوشته نمیدونم به چه دلیل....

3

من این کتابو نخوندم اما از این مترجم قبلا کتاب موزه معصومیت رو خوندم و اصلا ترجمه خوبی نداشت بهمین دلیل دیگه کتابی که ترجمه ایشون باشه رو نمیخونم...البته از نظرها متوجه شدم ترجمه این کتابشون هم خوب نیست...

1

بسیار بد

3

فوق العاده ترجمه بدی داره. اشتباهات فاحش به وفور تو ترجمه دیده میشه. خیلی خیلی افتضاحه. لطفا اون ترجمه انتشارات نیماژ رو جایگزین کنید.

5

بهترین کتابی که این اواخر خوندم. با این چند ماهه از خوندنش گذشته ولی کارکترها و صحنه هاش دقیقا جلوی چشمامه. رمان بی نظیر با ترجمه ی عالی ! حتما بخونید .

نمایش 12 نقد دیگر
3.1
(35)
95,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم
تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم
آنتونی دوئر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم
تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم
آنتونی دوئر
انتشارات کتاب کوله‌پشتی
3.1
(35)
95,000
تومان