0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همزاد

معرفی، خرید و دانلود کتاب همزاد

درباره همزاد
ساعت نزدیک هشت بود که مشاور صاحب­عنوان،‌ یاکوف پتروویچ گولیادکین از خواب طولانی بیدار شد. خمیازه کشید، بدنش را کش‌وقوسی داد و سرانجام چشمانش را کاملاً باز کرد. دو دقیقه بی‌حرکت در رختخواب ماند، گویی کاملاً مطمئن نبود که بیدار شده یا هنوز خواب است. در مورد حقیقی یا رؤیایی­بودن آنچه در اطرافش بود، تردید داشت. شاید آنچه می­دید ادامه­ی رؤیاهای درهم و مغشوش وی بود. به­هرحال خیلی زود حواس و درک عادی روزانه­ی خویش را بازیافت. دیوارهای سبز کثیف دودزده و غبارگرفته­ی اتاق کوچک، قفسه­ها و صندلی­های چوبی، میز قرمزرنگ و کاناپه­ی چرمی قرمز با گل­های سبز ریز بر روی آن و لباس­هایی که شب گذشته باشتاب روی آن کپه کرده بود با نگاهی آشنا به او می­نگریستند. آن­گاه روز مه­آلود پاییزی، کثیف و تیره از پنجره­ی تیره و تار به درون اتاق سرک کشید و شکلکی زشت و خصمانه درآورد. حالا دیگر آقای گولیادکین کمترین تردیدی نداشت که دیگر در سرزمین رؤیاها نیست، بلکه در شهر پترزبورگ و در آپارتمان خود در طبقه­ی چهارم ساختمان بزرگ در شستیلا و چنی به سر می­برد. پس از این کشف مهم چشمانش را با حالتی عصبی بست، انگار افسوس می­خورد که از سرزمین رؤیاهایش بیرون آمده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۸ مگابایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهفئودور داستایفسکی
مترجمنسرین مجیدی
ناشرنشر روزگار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Der Doppelganger
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۸/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۸ مگابایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

شاید فقط با یک عبارت میشه این کتاب رو توصیف کرد، «جنون آمیز». به نظرم قهرمان داستان شباهت زیادی به قهرمان«قمارباز» داشت. هر دو شخصیت درون خودشون و در جدال خوبی و بدی گیر کردند

4

شاهکاری بی نظیر... داستان سورئالی به بکری دریا که در کنار دماغ گوگول پایه های این سبک هنری را بنا نهادند. زمانی که این سبک تکلفی به خود ندیده بود.از دست ندید.

4

عالی بود ولی ترجمه ضعیف

5

فوق العاده است.

4.4
(12)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همزاد
همزاد
فئودور داستایفسکی
نشر روزگار
4.4
(12)
25,000
تومان