کتاب متنی

تا به حال با درختها حرف زدهاید؟
من حرف زدهام!
سال چهارم دبستان، یک روز در مدرسه روی صندلی نشسته بودم. بچهها بازی میکردند و جیغ میزدند و به سر و کلهی هم میزدند! برای یک انسان معمولی این سر و صداها طاقت فرساست مگر نه؟
اما من عادت کرده بودم!
آن روز مشغول نوشتن خاطرههایم بودم، تازه آن کار را شروع کرده بودم؛ خاطرههایم را مینوشتم. توی حیاط مدرسه، تنها بودم و کسی نیامده بود پیشم، شروع کردم با درختهای حیاط مدرسه حرف زدن!
- سلام چطوری درختی؟ چه خبر؟
- خیلی امروز خوشگل شدیا!
و خودم هم جوابِ جوابِ خودم را میدادم...
- خداروشکر که خوبی، منم هیچ خبر.
- مرسی درختی!
| فرمت محتوا | epub |
| حجم | 316.۰۰ بایت |
| تعداد صفحات | 60 صفحه |
| زمان تقریبی مطالعه | ۰۰:۰۰ |
| نویسنده | سیدهصبا حسینیمعینی |
| ناشر | آرسس |
| زبان | فارسی |
| تاریخ انتشار | ۱۴۰۵/۰۴/۰۶ |
| مطالعه و دانلود فایل | فقط در فیدیبو |