0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سرزمین پرتقال‌های غمگین

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سرزمین پرتقال‌های غمگین

کتاب صوتی
نویسنده:
راویان:
آرمان سلطان زاده
،
مهدی صفری
و ...
درباره سرزمین پرتقال‌های غمگین

نویسنده و از اعضای رهبری جبهه مردمی آزادی فلسطین

غسان فائز کنفانی در ۹ آوریل سال ۱۹۳۶ در خانواده‌ای کردتبار در عکا متولد شد. او سومین فرزند فائز عبدالرزاق بود که در جنبش ملی بر ضد اشغال بریتانیا فعالیت داشت. تحصیلات اولیه را در مدرسه فرانسوی زبان در شهر یافا سپری کرد. به دلیل اشغال شهر یافا توسط نیروهای اسرائیلی در سال ۱۹۴۸ غسان به همراه خانواده مجبور به مهاجرت شد و پس از اقامت کوتاهی در لبنان به سوریه کوچ کرد و به عنوان پناهنده فلسطینی سکنی گزید. در آنجا به تحصیل ادامه داد. در عین حال در روزگار نوجوانی با برادرش کار می‌کرد. به عسرت اما با عزت می‌زیست و طعم تلخ فقر را می‌چشید. او در سال ۱۹۵۲ در رشته ادبیات عرب دانشگاه دمشق ثبت‌نام کرد. غسّان کنفانی ۸ ژوئیهٔ ۱۹۷۲ در یک حادثه تروریستی موساد، در بیروت، با انفجاری بمبی که در ماشینش قرار داده بودند، به همراه خواهرزاده‌اش کشته شد.


داستان‌هایی از درد و رنج ملت فلسطین

سرزمین پرتقال‌های غمگین، در داستان‌های مختلف خود، درد و رنج ملت فسلطین را از زوایای گوناگونی نشان می‌دهد. گویی می‌خواهد داستان، بازتابی از درد و رنج واقعی انسانی باشد. مجموعه داستان‌های کوتاه سرزمین پرتقال‌های غمگین دومین تلاش غسان کنفانی برای ایجاد چشم‌اندازی نوآورانه دربارة دورنمای فلسطین است که با واژگانش سعی در ترسیم آن دارد. دورنما با خاطره ارتباط دارد؛ گویی یک فلسطینی نمی‌تواند از خاطراتش در لحظات آشفتگی و تلخی‌ رها شود یا گویی این خاطره دروازه‌ای است که او با گذر از آن، به تنها راهِ ممکن برای رسیدن به ذاتش، دست می‌یابد. در این کتاب همچنین داستان خروج غسان کنفانی و خانواده‌اش را از کشور فلسطین و پناه آوردن او به کشور لبنان و سپس سوریه، شرح می‌دهد. وقایع کتاب در کشورهای فلسطین، لبنان، کویت و عراق می‌گذرد که خود گویای آوارگی فلسطینیان در جهان امروز است. شخصیت‌های کتاب کسانی هستند که جنگ ریشه‌های باغ‌های پرتقالشان را سوزانده و دیگر نه در سرزمین خودشان جایی دارند، نه خانه و امنیتی در کشوری دیگر.


نسخه‌ی صوتی کتاب «سرزمین پرتقال‌های غمگین»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات نسل نواندیش» نسخه‌ی صوتی کتاب «سرزمین پرتقال‌های غمگین» اثر «غسّال کنفانی» را با ترجمه‌ی «مریم نفیسی‌راد» و صدای برترین گویندگان «آرمان سلطان‌زاده»، «مهدی صفری»، «ایمان رییسی» و «پژمان رمضانی» تولید و منتشر کرده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
167.۶۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۲:۵۸:۳۲
نویسندهغسان کنفانی
مترجم مریم نفیسی راد
راویآرمان سلطان زاده
راوی دوممهدی صفری
راوی سومپژمان رمضانی
راوی چهارمایمان رییسی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۷.۶۳ کیلوبایت
۰۲:۵۸:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
تلخ ☕️ (2)
پربار 🌳 (2)
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
تلخ ☕️

کتاب جالبی بود بخصوص که نامه های واقعی مردم فلسطین بود ولی کوتاه بود و کم ! کاش بیشتر بود چون برای نسل من سوالات زیادی در مورد وضعیت فلسطین و غزه وجود دارد که بزرگترین ان اینست که طی این سالها ایا راهی برای یک توافق دیپلماتیک برای اختصاص دادن یک کشور ازاد برای بهودیها و یک کشور جدا برای مسلمانان وجود نداشته که از اینهمه کودک کشی و جنگ و خونریزی بتوان جلوگیری کرد ؟!

1

خوب نیست ، اقای سلطان زاده لطفا گزیده تر کار کنید ،یکی مثل من فقط از روی اسم شما داستان صوتی را انتخاب میکند

5
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲
تلخ ☕️
پربار 🌳

تلخ... (حدود سه ساعته ولی فیدیبو زده یک ساعت)

4.3
(7)
تلخ ☕️ (2)
٪30
68,000
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرزمین پرتقال‌های غمگین
غسان کنفانی
آوانامه
4.3
(7)
تلخ ☕️ (2)
٪30
68,000
47,600
تومان