0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختر کشیش

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختر کشیش

کتاب صوتی
نویسنده:
درباره دختر کشیش

جورج اورول در کتاب دختر‌کشیش این‌بار نیزبه بیان داستان انتقادی می‌پردازد. داستان دوروتی، که دختر یک کشیش است. این کتاب برای اولین بار درسال ۱۹۳۵ در لندن منتشر شد و با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

دوروتی، که در محیطی خشک، یعنی خانه‌ی پدرش (کشیش) زندگی می‌کند، دختری است که از کودکی تحت تعلیمات خشک و تحجر گرایانه‌ی پدرش بزرگ شده‌است. دوروتی تا حدودی روحیه‌ی منحصر به فردی دارد.

دختر کشیش نماینده مسیحیتی پیش پا افتاده و خشک مقدس است. وضعیتی که کشیش برای دخترش بوجود آورده‌است و مشکلاتی که دوروتی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، مانند بدهی‌ها و فقر، ذهنیت اصلی داستان است. در بخشی از کتاب دوروتی فراموشی می‌گیرد. و به دنیایی جدید پای می‌گذارد. دنیایی که کاملاً متفاوت از دنیای گذشته‌ است و دوروتی تنها و درمانده از پس آن برمی‌آید، زمانی است که او حتی به دعا و نیایش نیز فکر نمی‌کند و کلیسا در برابرش تقریباً هاله‌ای غبار آلود در ذهن درمانده اش است. کلیسایی که از کودکی برای آن فعالیت کرده‌است. دوروتی در داستان دچار کشمکش‌های ذهنیتی در ارتباط با مذهب، فقر، پدرش، کلیسا و... می‌شود که در دوره‌ی فراموشیش به آن‌ها فکر کرده‌است......


دربخشی از کتاب می‌شنویم:

دوروتی از خواب بی‌رویاییش به آرامی بیدارشد.

چشمانش هنوز بسته بود اما نور از زیر پلک‌هایش به چشمانش می‌تابید، پس بی‌اختیارشروع به پلک زدن کرد. از روی تخت به خیابان نگاه کرد. خیابان زنده و پرنشاط با فروشگاه‌های کوچک و امواج آدم‌ها بود.

او این منظره را به طور کامل نمی‌دید. یعنی هاله‌ای از انسان‌ها و اتومبیل‌ها را درحال حرکت می‌دید......

کتاب دختر‌کشیش نوشته جورج اورول را کیمیا مرادقلی ترجمه کرده و به همت انتشارات جمهوری به چاپ رسیده‌است و نشر صوتی موج کتاب با صدای فاطمه صداقتی و تدوین صوتی بهزاد بهادر آن را گویا کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
592.۳۳ کیلوبایت
مدت زمان
۱۰:۳۱:۴۹
نویسندهجورج اورول
مترجمکیمیا مرادقلی
راویفاطمه صداقتی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹۲.۳۳ کیلوبایت
۱۰:۳۱:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
٪50
85,000
42,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختر کشیش
جورج اورول
انتشارات موج کتاب
منتظر امتیاز
٪50
85,000
42,500
تومان