0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب همکار

معرفی، خرید و دانلود کتاب همکار

کتاب متنی
ناشر:
درباره همکار

دو زن شرکتی پر از راز و جنایتی وحشتناک که نمی توان آن را جبران کرد….

داون شیف آدم عجیبی است در شرکت ویکد تولید کننده ی مکمل های غذایی که داون در آن به عنوان حسابدار کار میکند همه این طور فکر میکنن او هیچ دوستی ندارد. همیشه هم دقیقا سر ساعت ۸:۴۵ صبح سر کارش آماده است.

پس یک روز صبح وقتی که او سر ساعت در محل کارش حاضر نمی شود همکارش ناتالی فازل زیبا محبوب و با دارا بودن پنج سال سابقه ی بهترین فروشنده – غافلگیر می شود. بعد تماس تلفنی ناشناس و ناراحت کننده ای دریافت می کند که همه چیز را به هم می ریزد.

معلوم می شود که داون یک آدم منزوی عجیب و غریب نیست بلکه هدف کسی در همان نزدیکی قرار گرفته و حالا ناتالی به شکلی جدایی ناپذیر به داون بند شده و خودش را در یک بازی پیچیده ی موش و گریه اسیر می بیند که او را به فکر می اندازد: قربانی واقعی کیست؟

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
367 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۴:۰۰
نویسندهفریدا مک‌فادن
مترجمسعید سیمرغ
ناشرگویا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The coworker
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۱ کیلوبایت
۳۶۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
0 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
100 ٪
1
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

هر چی جلوتر میریم احساس میکنم مک فادن داره ضعیف تر میشه. این کتاب و آموزگار، واقعا ناامیدم کرد. انگیزه ها به نظرم منطقی نبود. کلا انگیزه ای که بر پایه ی حدس و گمان و سوتفاهم باشه، اصلا پسندم نیست. حداقل اگر قراره آدم انتقام بگیره باید برای چیزی باشه که واقعا رخ داده😁 نه که من "فکر" کنم بهم ظلم شده و بخوام انتقام بگیرم. بعد که از یه زاویه دیگه نگاه کنم به قضیه، ببینم اصلا چنین چیزی نبوده. همچنین صحبت های بی پایان درمورد لاک پشت ها واقعا عصبیم کرد. اسپویل . . . . . داستان نه جنایی بود نه معمایی نه پلیسی. وقتی کسی کشته نمیشه، به نظرم هیچ جذابیتی نداره. برای همین کتاب آموزگار رو هم دوست نداشتم. چون اونجا هم کسی کشته نشده بود. اینکه مرگ رو جعل میکنن واقعا برام زننده اس. و همین باعث شد که کتاب جدید نویسنده به نام "مادرخوانده" رو نخرم چون حس میکنم اونم قراره سرکار بذاره آدم رو.

2
(1)
٪50
60,000
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همکار
فریدا مک‌فادن
گویا
2
(1)
٪50
60,000
30,000
تومان