0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دخترها در جنگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دخترها در جنگ

کتاب صوتی
راویان:
مریم پاک‌ذات
،
مهدی صفری
و ...
درباره دخترها در جنگ

داستانی که می‌خوانیم و بعد هم فراموشش می‌کنیم

داستان‌های این مجموعه از نویسندگانی مثل ایزابل آلنده، اُ.هنری، سامرست موآم، گابریل گارسیا مارکز، لوئیجی پیراندلو، ماریا لوئیزا بومبال، کاترین منسفیلد، فلانری اُکانر، چینوا آچه‌به، جیمز جویس، جسی استوارت، ادوارد مورگان فورستر، جانت فریم، کاتای تایاما، مری وب، جامائیکا کین کاید، گی‌دو موپاسان، آی.ال. پرتز، کریشان چاندار، لئو تولستوی و مک‌نایت مالمار انتخاب شده‌اند. عباس پژمان مترجم نامدار ایرانی در بخشی از مقدمه‌ی خود بر این مجموعه داستان نوشته است: «داستانی که می‌خوانیم و بعد هم فراموشش می‌کنیم، داستان خوبی نیست. داستان خوب آن است که خواننده را مجبور کند بیش از یک‌بار آن را بخواند یا لااقل گاه‌گاهی در ذهنش به یاد آن بیفتد و لحظه‌هایی هر چند کوتاه محو خاطره‌ی آن شود. داستان‌های این مجموعه کم و بیش این خصلت را دارند. مترجم کتاب، خانم «ناهیده هاشمی»، در انتخاب داستان‌ها دقت و درایت به خرج داده است. همه‌ی این داستان‌ها از منابعی گزینش شده‌اند که جزو گزیده‌ها و متون آموزشی معتبر داستان کوتاه در زبان انگلیسی هستند.


هم داستان، هم بیوگرافی

کتاب «دخترها در جنگ»، دربردارنده‌ی مجموعه داستان‌های کوتاه، با موضوعات مختلف اجتماعی و جنگ است. علاوه بر داستان‌ها، بیوگرافی مختصری از نویسنده و آثارش نیز ذکر شده ‌است. عنوان داستان‌ها عبارتند از: «دو قرص نان»، «دخترها در جنگ»، «عشق»، «ژاکت»، «سرباز»، «تقدیم با احترام»، «دوشیزه بریل» و... در خلاصه‌ی داستان «دخترها در جنگ» آمده است: «ریجینالد نوانکوو»، کارمند وزارت دادگستری، در زمان جنگ در حال سفر از «انیتشا» به «انوگو» بود. او در ایست بازرسی، دختری جوان و زیبا به نام «گلدیز» را به عنوان بازرس ملاقات کرد که سال‌ها قبل، با اصرار، خواهان ملحق شدن به ارتش بود؛ اما به دلیل محدودیت‌های قانونی، به صلیب سرخ ملحق شده و با نیروهای داخلی همکاری می‌کرد. رفتار گلدیز در ملاقات‌هایی که با نوانکوو داشت، تصویری از جامعه‌ی از درون کرم خورده را نشان می‌داد. سرانجام، نوانکوو شاهد تکه‌تکه شدن گلدیز و یک سرباز، بر اثر انفجار بمب بود.


کتاب صوتی «دخترها در جنگ»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «دخترها در جنگ» اثر جمعی از نویسندگان، با ترجمه‌ی «ناهیده هاشمی» را تهیه و تولید کرده است. در این کتاب، «مریم پاک‌ذات»، «ایمان رییسی»، «پژمان رمضانی» و «مهدی صفری» گویندگی کرده‌اند. پیش از این هم نسخه‌ی صوتی کتاب‌های «دختر بخت» با صدای «مریم پاک‌ذات» و «پائولا» با صدای «آزاده رادمهر» از ایزابل آلنده، «توفان برگ و چند داستان دیگر» و «صد سال تنهایی» با صدای «علی دنیوی ساروی» و «عشق در زمان وبا» با صدای «آرمان سلطان‌زاده» از گابریل گارسیا مارکز، «مرگ ایوان ایلیچ» با صدای «محسن زرآبادی‌پور» و «پول و شیطان» با صدای «میلاد تمدن» از لئو تولستوی، و بخش اول و دوم مجموعه‌ی کامل داستان‌های فلانری اوکانر با صدای جمعی از گویندگان از «فلانری اُکانر» توسط آوانامه منتشر شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
573.۴۰ کیلوبایت
مدت زمان
۱۰:۱۰:۵۳
نویسنده جمعی از نویسندگان
مترجمناهیده هاشمی
راویمریم پاک‌ذات
راوی دوممهدی صفری
راوی سومپژمان رمضانی
راوی چهارمایمان رئیسی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷۳.۴۰ کیلوبایت
۱۰:۱۰:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
5
(1)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دخترها در جنگ
جمعی از نویسندگان
آوانامه
5
(1)
120,000
تومان