0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کلام جادویی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کلام جادویی

روش استفاده از کلمات

کتاب صوتی
درباره کلام جادویی

تا حالا حسِ ناتوان بودن کرده‌اید طوری که انگار دنیا بِهِتان سخت گرفته باشد؟ به نظر می‌آید هیچ‌چیز طبق خواسته‌تان پیش نمی‌رود؟ تا حالا آرزو کرده‌اید ای کاش واژه‌ی جادویی‌ای وجود داشت تا با گفتنش همه چیز را تغییر بدهید؟

خبرِ خوبی برایتان دارم. جادو وجود دارد و می‌توانید از واژه‌های ساده برای تأثیرگذاری روی افراد، اشیاء و رابطه‌های زندگی‌تان به روش‌های هیجان انگیز و قشنگ استفاده کنید.

این کتاب ترفندِ استفاده از واژه‌های جادویی را به شما یاد می‌دهد. این ترفند فوق العاده‌ترین روش است برای ایجادِ تغییر در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید. تسلط پیدا کردن بر ترفندِ واژه‌های جادویی خیلی آسان است. نیازی به آماده سازی نداشته و هزینه‌ای هم برایتان ندارد و می‌توانید استفاده از آن را بلافاصله شروع بکنید. اگر به تمرین عادت بکنید، احتمالاً ظرفِ فقط چند روز شاهدِ تغییرات خواهید بود.

واژه‌های جادویی ترفندی است که شاگردهایم دائماً آن را مؤثرترین روش اعلام کرده‌اند و افرادِ بیشتری اعلام کرده‌اند که این روش نسبت به روش‌های دیگر موفقیت آمیزتر است.

از واژه‌های جادویی مداوماً و طبقِ توضیحات استفاده کنید تا تغییراتِ گسترده‌ای را به چشمِ خودتان ببینید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
165.۱۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۲:۵۶:۱۱
نویسندهجنیویو دیویس
مترجم زهرا واشقانی فراهانی
راویمعصومه عزیزمحمدی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۵.۱۷ کیلوبایت
۰۲:۵۶:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️

خیلی مطلب جدید و تازه ای نداشت و تکرار همون چیزهایی بود که همه میدونیم و بارها توی کتابهای مشابه گفته شده ، شکر گزار باشیم و گله و شکایت نکنیم و حتی از شرایط و اتفاقات بد روایت خوبی بسازیم و برای خودمون تعریف کنیم و اینجوری یهو درهای کائنات باز میشه و موفقیت و ثروت و سلامتی و چیزهای خوب اطرافمون رو پر میکنه حقیقتش من از محتوای کتاب لذتی نبردم و برام قابل قبول نبود در کل کتاب هایی که نویسنده میاد میگه من خیلی موفق و ثروتمند و خوشبختم و یک همسر ایده آل دارم و خانه ی فوق لاکچری و حالا بیان بهتون یاد بدم شما هم مثل من بشید و بعد چند تا ترفند میگه که همه چی به ضمیر درونی خودتون ربط داره و خیلی ساده با گفتن چند تا جمله و اینجور چیزها حالا منتظر بمونید تا تاثیرش رو توی کائنات ببینید، برام خیلی پذیرفتنی نیست .

3.5
(2)
٪70
37,000
11,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کلام جادویی
روش استفاده از کلمات
شادن پژواک
3.5
(2)
٪70
37,000
11,100
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

همه