0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موآ

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موآ

سفرنامه و عکس‌های ویتنام

کتاب صوتی
درباره موآ

معرفی کتاب صوتی موآ


کتاب صوتی موآ نوشته منصور ضابطیان توسط خود ایشان روایت و توسط نشر نوین کتاب منتشر شده است. این کتاب، سفرنامه‌ای جذاب است که به بررسی فرهنگ، تاریخ و زیبایی‌های ویتنام می‌پردازد. "موآ" در زبان ویتنامی به معنی باران است و این عنوان به خوبی حس و حال سفر به این کشور شرقی زیبا را منتقل می‌کند.

در این کتاب، منصور ضابطیان با نثری روان و صمیمی، تجربیات شخصی خود را از سفر به ویتنام روایت می‌کند. او تلاش می‌کند تا تصویری واقعی و جذاب از ویتنام ارائه دهد و خوانندگان را با ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی این کشور آشنا کند.

روایت ساده و صمیمی ضابطیان باعث می‌شود که خواننده احساس نزدیکی به نویسنده و مکان‌های توصیف‌شده داشته باشد و به راحتی خود را در فضای ویتنام تصور کند. این کتاب صوتی فرصتی است برای درک بهتر و آشنایی با کشوری که نامش بیشتر با جنگ گره خورده است و به خوانندگان این امکان را می‌دهد که جنبه‌های دیگری از ویتنام را کشف کنند.

معرفی نویسنده کتاب صوتی موآ


منصور ضابطیان در ۷ آذر ۱۳۴۹ متولد شد. او به عنوان روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست‌ساز، نویسنده و تهیه‌کننده فعالیت‌های زیادی داشته است. او در روزنامه‌های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک، فعالیت کرده و همچنین سبد، مردم ایران سلام، جغرافیای فریاد، فرش واژه، نقره، رادیو هفت و صدبرگ از کارهای تلویزیونی او می‌باشند. اگر یک سوسمار بودیم، اگر یک زرافه داشتیم، مارک و پلو، مارک دو پلو، برگ اضافی، سباستین و چای نعنا برخی از کتاب‌های منصور ضابطیان هستند. 

قلم بلورین بهترین گفت‌وگوی سال به انتخاب جشنواره مطبوعات در سال 1381 و 1383، جایزه مشترک بهترین برنامه‌ساز تلویزیون، انتخاب به عنوان سازنده مشترک بهترین برنامه سال و دومین مجری برتر تلویزیون به انتخاب مجله سروش، برخی از جوایز و افتخارات منصور ضابطیان می‌باشند. 

چرا باید کتاب صوتی موآ را با صدای گوینده‌ی آقا منصور ضابطیان گوش دهیم؟


کتاب صوتی موآ با صدای گرم و صمیمی ضابطیان، به روایت او عمق و احساس بیشتری می‌بخشد و مخاطب را به دنیای ویتنام می‌برد. او با نثری روان و لطیف، نه تنها اطلاعات تاریخی و فرهنگی را به خوبی منتقل می‌کند، بلکه توانسته است حس و حال سفر به این کشور را نیز به شنونده القا کند. توانایی ضابطیان در بیان داستان‌ها و تجربیات شخصی‌اش، احساس نزدیکی به ویتنام را برای شنوندگان ایجاد می‌کند و آن‌ها را در ماجراهای سفرش شریک می‌سازد.

علاوه بر این، گویندگی او به دلیل سادگی و صمیمیت، باعث می‌شود که شنوندگان به راحتی خود را در مکان‌ها و موقعیت‌های توصیف‌شده تصور کنند. این کتاب صوتی نه تنها به آشنایی با فرهنگ و تاریخ ویتنام کمک می‌کند، بلکه به دلیل لحن و بیان خاص ضابطیان، تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

بخشی از کتاب صوتی موآ


اینکه ویتنام را برای سفر انتخاب کردم شاید به خاطر رازآلودگی‌اش بود. چیزی درباره‌اش نمی‌دانستم و به نظرم سرزمین بکر و جذابی می‌آمد. پس یک روز نشستم پای اینترنت و شرایط گرفتن ویزا. کامنت‌های آدم‌هایی که به ویتنام رفته بودند. شرایط پروازها و غیره را بررسی کردم. مشتاق‌تر شدم. به نظرم باید ویتنام را می‌دیدم و شنوندگان کتاب‌هایم را با آنجا آشنا می‌کردم. پس رفتم.

در این سفر کمتر روزی بود که باران نبارد، حتی شده به اندازه چند بارش سبک. تقریبا تمام وسایلم نم کشید. کتاب راهنمایم خیس خورد، در کفش‌هایم می‌شد قورباغه پرورش داد و... اما همه این‌ها تجربه سفر بارانی‌ام در ویتنام را ناب‌تر و خاص‌تر کرد. ویتنامی‌ها به باران می‌گویند «موآ» و به یاد بود حضور این باران ممتد تصمیم گرفتم نام کتاب را همین بگذارم. حالا «موآ» پیش روی شماست و امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی موآ


در صورتی‌که شنیدن کتاب صوتی موآ برای شما لذت‌بخش بوده است، کتاب‎‌های زیر نیز می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای شما باشند:

کتاب صوتی سباستین، نشر مثلث

کتاب صوتی استامبولی، نشر نوین کتاب

کتاب صوتی هنر سیر و سفر، نشر رادیوگوشه




شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
169.۳۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۰۳:۵۱
نویسندهمنصور ضابطیان
راویمنصور ضابطیان
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۹.۳۹ کیلوبایت
۰۳:۰۳:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (4)
گیرا 🧲 (4)
5
75 ٪
4
8 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
16 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳
گیرا 🧲

منتظرش بودم. دنبال اولین تایمی هستم که برای آرامش و دوری از هیاهوی روزمره شروع کنم به خوندنش.

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉
سرگرم‌کننده 🧩
انگیزه‌بخش 🚀

تجربه شنیدن سفرنامه‌های قبلی آقای ضابطیان خیلی شیرین بود، حتما موآ هم باید جذاب باشه. مرسی از نوین کتاب و فیدیبو!

5

کتابی با تشبیهات شیرین و عباراتی روان و ضروری بسیار عالی و‌مفید تبریک برای نویسنده و خواننده کتاب!

5

نوشته: سفرنامه و عکس‌های ویتنام توی کتاب صوتی عکس ها رو چجوری نشون میده؟

5
اجرای روان 🎙️

یکی دیگه از سفرنامه‌های شنیدنی منصور ضابطیان! به به!

5
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩

به به

5

خیلی عالی بود

4
گیرا 🧲

خیلی جالب بود

4.3
(12)
گیرا 🧲 (4)
٪30
148,000
103,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موآ
سفرنامه و عکس‌های ویتنام
نوین کتاب
4.3
(12)
گیرا 🧲 (4)
٪30
148,000
103,600
تومان