0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گونه‌شناسی انواع بابا

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گونه‌شناسی انواع بابا

ناشر:
سماوا
درباره گونه‌شناسی انواع بابا

همه‌ی نظریه‌های علمی در طول زمان تصحیح می‌شوند. اصلاً درستش همین است. حالا بعضی‌ وقت‌ها نظریه‌ پردازها خودشان خیلی منطقی و روشنفکرانه می‌گویند: «غلط کردم!» و نظریه‌شان را درست می‌کنند، بعضی‌ وقت‌ها هم مردم به طرف می‌گویند: «غلط کردی!» و نظریه‌اش را رد می‌کنند. ما از گروه اولیم.

کتاب گونه شناسی انواع بابا نوشته زهرا جلائی فر از جمله داستان‌های کوتاه فارسی است که توسط انتشارات نردبان منتشر شده است.


بخشی از کتاب گونه شناسی انواع بابا

شاید بابای یک گروگان بود که با بقچه‌ی پر از پول داشت می‌رفت سر قرار با گروگانگیر... افتادم دنبالش. دو سه تا کوچه را رد کرد، بعد یک‌هو برگشت. ترسیدم. فکر کردم فهمیده حواسم بهش است، اما اصلاً به من نگاه نکرد. کوچه‌ای را که رد کرده بود، برانداز کرد و رفت توش. سر کوچه ایستادم. تابلوی نارنجی جهت مسجد را نشان می‌داد. گزینه‌ی داعشی منفجرشونده داشت تقویت می‌شد. قاتل زخمی که مسجد نمی‌رود. گروگانگیر هم قرار تحویل پول را تو مسجد نمی‌گذارد. جلوی مسجد ایستاده بود. درست نمی‌دیدم، ولی انگار داشت گریه می‌کرد و یک چیزهایی می‌گفت. تا اینجایش قضیه مسخره بود. فکر داعشی و انفجار و... برایم شوخی بود. ولی یارو جدی‌جدی انگار داشت اشهد می‌گفت. پارچه را چسباند به صورتش، بعد گذاشت جلوی در مسجد و رفت. اول چند قدم راه رفت بعد دوید و تو پیچ ته کوچه گم شد. نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم. هنوز هم سناریوی انفجار به نظرم خنده‌دار بود. اما اگر جدی بود چی؟ تا نیم‌ساعت دیگر شروع می‌کردند پیش‌خوانی اذان. شاید می‌شد قبلش بروم ببینم جدی هست یا نه. شاید اگر جدی بود، تا قبل از شروع رفت‌وآمد مسجد می‌شد با خودم ببرمش یک جای خلوت. قیافه‌ی بابا آمد تو ذهنم. وقتی بهش خبر می‌دادند پسرش از مدرسه فرار کرده و بعد هم بوووووممم! منفجر شده! کاش می‌توانستم پشیمانی آن لحظه را تو چشم‌هایش ببینم. بعد سعی کردم قیافه‌ی مامان را هم تصور کنم. نتوانستم. واقعا چه‌کار می‌کرد اگر من برنمی‌گشتم؟

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
105.۹۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۵۲:۵۸
نویسنده زهرا جلائی فر
راویامیر زنده دلان
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۵.۹۷ کیلوبایت
۰۱:۵۲:۵۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گونه‌شناسی انواع بابا
گونه‌شناسی انواع بابا
زهرا جلائی فر
سماوا
0
(بدون نظر)
20,000
تومان