0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت پروژه‌های تحقیق و توسعه

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدیریت پروژه‌های تحقیق و توسعه

راهنمای نوآوری برای نتایج مثبت تحقیق و توسعه

درباره مدیریت پروژه‌های تحقیق و توسعه

امروزه شرکت‌ها، اهمیت تحقیق و توسعه را در حفظ و افزایش سهم بازار پذیرفته‌اند. اگر شرکت‌ها بخواهند که ماندگار باشند، باید پیش از آن‌که خودشان را عقب مانده ببینند، تحقیق و توسعه خود را در برابر چرخه بازار شتاب دهند.

مدیریت پروژه‌های تحقیق و توسعه: راهنمای نوین کسب نتایج مثبت تحقیق و توسعه، چگونگی به‌کارگیری روش‌های مدیریت پروژه برای تحقق دستاوردهای مثبت در پروژه‌های نوآوری و تحقیق و توسعه را شح می‌دهد. این راهنما اشاره دارد به عوامل مهمی که شرکت‌ها به هنگام استفاده از مدیریت پروه در محدوده، تعریف و اداره تحقیق و توسعه باید مدنظر قرار دهند و هم‌چنین تجربیات برتر و موردهای مطالعاتی که بیانگر به‌کارگیری واقعی نظریه است را روشن می‌کند.

روش‌های تفصیلی این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا نتایج تحقیق و توسعه را ازطریق استفاده از فرایند ساختاریافته منشعب از حوزه مدیریت پروژه و دیگر نظامات مکمل، بهبود بخشند. هر فصل شامل فرم‌های پرسش و پاسخ، نمودارها، نقشه‌ها و چک لیست‌هایی است برای راهنمایی خوانندگان، در تعیین اینکه کجا فعالیت‌ها در قابل پروژه قرار می‌گیرد و به آن‌ها در ساختاردهی پروژه تحقیقاتی و توسعه‌ای خودشان کمک می‌کند. روش‌های ارایه شده در این کتاب می‌تواندبه راحتی در پروژه‌های نوآوری و تلاش‌های خلاقانه به کار برده شود، هم‌چنین در خصوص چگونگی استفاده موثر از متدولوژی مدیریت پروژه در انواع پروژه‌ها منابع محدودی از اطلاعات وجود دارد. این کتاب یک منبع کامل برای محققان در برابر مجموعه سبک‌ها و روش‌های قاعده‌مند برای توانمند کردن تحقیق و توسعه و نوآوری و دیگر فعالیت‌های خلاقانه می‌باشد. 

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
4.۹۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
649 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۱:۳۸:۰۰
نویسندهلری میشل وینگیت
مترجمغلامرضا توکلی
مترجم دوممهدی زمانی مزده
مترجم سومعلی‌اکبر علی‌اصغری
ناشرمؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴.۹۷ کیلوبایت
۶۴۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت پروژه‌های تحقیق و توسعه
مدیریت پروژه‌های تحقیق و توسعه
راهنمای نوآوری برای نتایج مثبت تحقیق و توسعه
مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی
0
(بدون نظر)
120,000
تومان