0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی تحلیل‌های همایونی

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی تحلیل‌های همایونی

اپیزود ششم: افزایش تمایل به احزاب دست راستی در دنیا

کتاب صوتی
نویسنده:
درباره تحلیل‌های همایونی


نقد و بررسی کتاب صوتی تحلیل‌های همایونی


کتاب صوتی تحلیل‌های همایونی، اپیزود ششم - گرایش به راست‌گرایی در جهان، اثر عطا همایون با موضوع سیاست روز است. کتاب تحلیل‌های همایونی اپیزود ششم : افزایش تمایل به احزاب دست راستی در دنیا به بررسی موضوع افزایش تمایل به احزاب دست راستی در دنیا می‌پردازد. عطا همایون، به تحلیل عوامل زمینه‌ساز این گرایش در میان مردم جهان می‌پردازد. در این کتاب به این سوالات پاسخ داده می‌شود : چرا تمایل به احزاب راست‌گرا در حال افزایش است؟ چه عواملی در این تمایل مردم جهان نقش دارند؟ وضعیت احزاب راست‌گرا در اروپا چگونه است؟ پیامدهای این گرایش در آمریکا و اروپا چه خواهد بود؟ ساختارهای سیاسی این کشورها در این میان چه نقشی دارند؟ وضعیت اتحادیه اروپا در قبال این موضوع چگونه است؟ چه عواملی در رای اکثریت مردم انگلستان به خروج از اتحادیه اروپا نقش داشتند؟  این کتاب به ارائه تحلیلی جامع از علل و پیامدهای گرایش به راست‌گرایی در جهان می‌پردازد. عطا همایون، با نگاهی دقیق و موشکافانه، ابعاد مختلف این پدیده را مورد بررسی قرار می‌دهد. کتاب صوتی تحلیل‌های همایونی برای علاقه‌مندان به سیاست، مسائل بین‌الملل و تحلیل‌های عمیق سیاسی، اثری ارزشمند به شمار می‌رود. اگر شما هم به شنیدن کتاب‌های علوم اجتماعی حوزه جامعه شناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی کتاب‌های صوتی جامعه‌شناسی فیدیبو سر بزنید.

عطا همایون، مدرس، پژوهشگر و تحلیل‌گر

عطا همایون، فارغ‌التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه لیون فرانسه، رزومه‌ای پربار در زمینه‌های مختلف علمی و عملی دارد. او در حال حاضر به عنوان پژوهشگر و مدرس دانشگاه در حوزه مدل‌های کسب ‌و‌ کار فعالیت می‌کند. علاوه بر این، عطا همایون سابقه‌ای طولانی در عرصه مشاوره مدیریت کسب‌وکارها دارد و تجربیات ارزشمند خود را در اختیار مدیران و کارآفرینان قرار می‌دهد. عطا همایون در کنار فعالیت‌های علمی و حرفه‌ای، به عنوان نویسنده و گوینده نیز شناخته می‌شود. او مجموعهٔ «تحلیل‌های همایونی» را به علاقه‌مندان به مباحث سیاسی، هنری، اجتماعی و حوزهٔ فناوری ارائه کرده است. در این مجموعه کتاب‌ها، عطا همایونی با نگاهی عمیق و تحلیلی به موضوعات روز دنیا می‌پردازد و دیدگاه‌های خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

جهت مشاهده سایر آثار عطا همایون کلیک کنید.

چرا کتاب صوتی تحلیل‌های همایونی را بشنویم

کتاب‌های صوتی مجموعه تحلیل‌های همایونی نوشته و روایت شده توسط دکتر عطا همایون، مجموعه‌ای جذاب و پرمحتوا برای علاقه‌مندان به سیاست، مسائل بین‌الملل، تحلیل‌های عمیق و همچنین آشنایی با دیدگاه‌های نو در مورد موضوعات روز دنیا به شمار می‌روند. دانش و تجربه ایشان در کنار قدرت تحلیل و بیان قوی، او را به گوینده‌ای توانمند و نویسنده‌ای قابل اعتماد تبدیل کرده است. کتاب‌های تحلیل‌های همایونی طیف گسترده‌ای از موضوعات را شامل می‌شوند، از جمله: مسائل سیاسی و بین‌الملل، تحولات اجتماعی و فرهنگی، مباحث اقتصادی و حوزه فناوری،  هنر و ادبیات. تنوع موضوعات این مجموعه، علایق طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد. دکتر همایون در این کتاب‌ها به صرف بیان اخبار و رویدادها اکتفا نمی‌کند، بلکه با نگاهی عمیق و تحلیلی به واکاوی ریشه‌ها، علل و پیامدهای آنها می‌پردازد. این رویکرد، شنوندگان را به تفکری عمیق‌تر در مورد موضوعات مختلف تشویق می‌کند و به آنها در درک بهتر دنیای پیرامونشان کمک می‌کند. دکتر همایون در ارائه تحلیل‌های خود از چارچوب‌ها و دیدگاه‌های نو استفاده می‌کند و به ارائه زوایای جدیدی از مسائل می‌پردازد. این امر، شنوندگان را به چالش می‌کشد و به آنها کمک می‌کند تا به درک کامل‌تر و جامع‌تری از موضوعات دست پیدا کنند. دکتر همایون با لحنی جذاب و گیرا به روایت مطالب می‌پردازد و شنیدن کتاب‌های او را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند. کتاب‌های تحلیل‌های همایونی به طور مداوم با رویدادها و تحولات روز دنیا به‌روز می‌شوند و مخاطبان را از جدیدترین اخبار و تحلیل‌ها آگاه می‌کنند.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی تحلیل‌های همایونی

اگر شما هم به شنیدن کتاب‌های علوم اجتماعی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

اضطراب جایگاه اجتماعی نویسنده آلن دوباتن ناشر ماه آوا

ما چگونه ما شدیم؟ جلد 1 نویسنده صادق زیباکلام ناشر واوخوان

چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم نویسنده جان ماکسول، جیم دورنان ناشر رادیو مثبت






دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
26.۲۵ کیلوبایت
مدت زمان
۲۶:۵۳
نویسندهعطا همایون
راویعطا همایون
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶.۲۵ کیلوبایت
۲۶:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بسیار آموزنده و جذاب بود . امیدوارم این روند رو ادامه بدید. واقعا نیاز به اینجور برنامه ها با اجرای جذاب و گیرا و دقت زیاد بسیار زیاد در جامعه احساس میشه

نمایش 1 نقد دیگر
3.7
(6)
٪30
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تحلیل‌های همایونی
اپیزود ششم: افزایش تمایل به احزاب دست راستی در دنیا
نوین کتاب
3.7
(6)
٪30
رایگان