0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مردی که نمی‌شناسم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مردی که نمی‌شناسم

نویسنده:
هستی جعفری
ناشر:
آویسا
درباره مردی که نمی‌شناسم

ما انسان‌ها همیشه در پی شناخت دیگری هستیم غافل از اینکه خودی گمشده در درون داریم که نیاز به دیده‌شدن و شناخته‌شدن دارد. شناخت خود به شناخت دیگری هم ختم می‌شود و دیگری شاید کسی نباشد جز خودمان که فرافکنی شده‌ایم در نگاه او. هر آدمی بخشی از ما را درون خودش دارد و ما با بخشی از خودمان در ارتباطیم که کمتر می شناسیمش. و هر چه که ناشناخته باشد برای آدمی جذاب‌تر است و کنجکاوبرانگیزتر و البته خطرناک‌تر. اما نکتۀ قابل تأمل ماجرا این است که ما مدام در پی کنجکاوی و کشف ناشناخته‌هاییم و وقتی نمی‌گذاریم برای مرور آنچه که هستیم و زندگی کنیم هر آنچه را که آرزویش را داریم و فقط به دیدن آن در دیگری بسنده می‌کنیم. ما خودمان همبازی‌ها و شخصیت‌های قصۀ زندگی‌مان را انتخاب می‌کنیم و خود سرنوشت را رقم می‌زنیم با پیش‌نویس‌هایی که از ابتدای زندگی در ذهنمان شکل گرفته است. نه آدمم، نه گنجشک / اتفاقی کوچکم / هر بار می‌افتم / دو تکه می‌شوم / نیمی را باد می‌برد / نیمی را مردی که نمی‌شناسم. (گراناز موسوی)

مجموعه داستان پیش رو نتیجۀ زیستن در میان آدم‌هایی است که نمی‌شناسمشان و همین تنهایی در میان کسانی که نمی‌شناسی باعث می‌شود به خودت رجوع کنی و از دل جامعه داستان‌هایی را بیرون آوری که هر کدام گوشه‌ای از یک زندگی است که قصه‌ای می شود برای شنیدن و خواندن و شاید تصعیدی در روح و روان.

به گونه‌ای دیگر دیدن، نماندن در سطح و مشاهدۀ روان آدم‌ها با بررسی رفتارشان و به قلم درآوردن این مشاهده و تبدیل به هنری که ما را به درک دنیای ناشناخته‌ها وهمزادپنداری با همگان می‌برد را مرهون آموزگار و مشوقم دکتر علی بابایی‌زاد هستم. کسی که به من یاد داد پرواز کنم حتی با بال‌های زخمی.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
209.۹۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۴۲:۱۴
نویسندههستی جعفری
راویهستی جعفری
ناشرآویسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۹.۹۱ کیلوبایت
۰۳:۴۲:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مردی که نمی‌شناسم
مردی که نمی‌شناسم
هستی جعفری
آویسا
5
(1)
48,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر