0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستان مصور عاشورا

معرفی، خرید و دانلود کتاب داستان مصور عاشورا

درباره داستان مصور عاشورا

قصه همان قصه ی همیشگی است، اما هربار تازه است. قصه ای که هرسال آن را شنیده ای، اما بازهم دلت می خواهد یک بار دیگر آن را بشنوی. می خواهی از آن لذت ببری و با آن همراهی کنی.داستانی زیبا، در سال های دور، در سرزمینی به نام نینوا.

 باز هم تصویر مرد تشنه ای را می بینی که با سختی به آبی زلال می رسد اما با فکر تشنه بودن کودکان و امامش دست از خوردن آب می کشد. نگاهش، آن آخرین نگاهش به خیمه ها، چقدر مهربان است یا تصویر آن نماز عاشقانه در میدان جنگ، پشت سرامام، چقدر دلت می خواهد تو هم جزو نمازگزاران بودی، وقتی امام سر به سجده می گذارد وقتی که بوی بهشت می آید یا آن شب آخر که امام و یاران تا خود صبح با خداوند درد و دل می کردند، یا شاید آن آخرین بار که ذوالجناح بدون امام، باز می گردد.

این قصه، قصه‌ی حسین (ع) است که هرسال می‌شنوی اما باز هم دلنشین است و برایت تکراری نمی شود. اما این بار آدم های داستان دوباره زنده می شوند و در کتاب عاشورا جان می گیرند. آن ها را می بینی با چهره ها، لباس ها، اسب ها و شمشیرهایشان. خودشان جزییات وقایع را برایمان تعریف می کنند و ما را با اسم هایشان آشنا می سازند. آن ها می آیند تا یک بار دیگر از زیبایی ها، با ما سخن بگویند. می آیند تا دوباره قصه عاشورا را برایمان تعریف کنند و ما را به فکر فرو ببرند. پس دست هایمان را به دستشان می‌دهیم تا ما را با خود تا دم در بهشت برسانند.

این کتاب شامل چه بخش هایی است؟

کتاب داستان مصور عاشورا کتابی کمیک استریپ (پی نما) است که قصه ی قیام امام حسین (ع) را براساس جزییات تاریخی از زمان فوت معاویه (پدر یزید) تا شهادت امام و یارانش در دشت کربلا به تصویر می کشد. این کتاب به قلم محمد سعید بهمن پور و به تصویرگری آقای پرویز اقبالی می باشد که به ۱۴ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و تصاویر زیبایش برنده جایزه تصویرگری کتابخانه ملی مونیخ آلمان می باشد.

این کتاب به تمام نوجوانانی پیشنهاد می شود که می خواهند با جزییات وقایع عاشورا بیشتر آشنا شوند. داستان تلخ و دردناکی که با هربار خواندن و فکر کردن در مورد آن می توان انسان بهتری بود به همان زیبایی که امام حسین(ع) می خواهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
9.۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسندهمحمدسعید بهمن‌پور
ناشرآثار سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۹.۲۵ کیلوبایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
16,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستان مصور عاشورا
داستان مصور عاشورا
محمدسعید بهمن‌پور
آثار سبز
0
(بدون نظر)
16,000
تومان