0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هری پاتر و فرزند نفرین شده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره هری پاتر و فرزند نفرین شده

هری پاتر کیست؟

هری پاتر، شخصیت اصلی داستان، پسر نوجوان یازده ساله‌ای است که در ابتدای داستان در کمد زیر پله خانه دورسلی‌ها زندگی می‌کند، خانواده‌ای که شامل خاله، شوهرخاله و پسرخاله‌ی هم سن و سال چاق و منفورش است. علیرغم تلاش دورسلی‌ها برای پنهان کردن هویت اصلی خانواده پاتر و استعدادهای جادوگری‌شان، بالاخره هری به دنیای جالب و پر از هیجان جادوگری، از جمله هاگوارتز، مدرسه جادوگری، راه پیدا می‌کند و در آنجا با دو دوست صمیمی خود، رون و هرمیون، آشنا می‌شود و دوران پر فراز و نشیبی را با چالش‌های فراوان سپری می‌کند؛ چالش‌هایی از جمله رویارویی با لرد ولدمورت که حتی بردن نامش بر اندام‌ها لرزه می‌اندازد. ولدمورت، جادوگر منحوس و پلیدی که افراد زیادی را به قتل رسانده، نتوانسته هری را در سن خردسالی از پا درآورد و تنها زخم صاعقه مانندی را بر روی پیشانی‌اش برجای گذاشته است. چنین است که هری پاتر به "پسری که زنده ماند" معروف شده است.


جی.کی.رولینگ

جوآن رولینگ، ملقب به جی.کی.رولینگ، نویسنده زن بریتانیایی این کتاب، توسط مجله تایم در سال ۲۰۰۷، بعد از ولادیمیر پوتین، به عنوان تأثیرگذارترین فرد سال انتخاب شد. او مدعی است ایده‌ی هری پاتر زمانی به ذهنش خطور کرده‌است که در ایستگاه قطار منتظر ایستاده بوده. نقطه قوت این اثر که آن را جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان کرده این است که به مخاطبان خود(چه نوجوان و چه بزرگسال) دنیای بسیار جذاب دیگر ولی «پنهان» را معرفی می‌کند که ممکن است هر کسی به آن تعلق داشته باشد.


آخرین جلد از مجموعه

«هری پاتر و فرزند نفرین شده» هشتمین جلد از مجموعه‌ی هری پاتر یک اثر نمایشی که در دو بخش محصول تئاتر وست اند لندن بوده است. این نمایشنامه که توسط جک ثورن نوشته شده، بر اساس آخرین داستان جی. کی. رولینگ، جان تیفانی و جک تورن شکل گرفته‌ است. وقایع داستان نوزده سال پس از اتفاقات هری پاتر و یادگاران مرگ رخ می‌دهد و زندگی هری پاتر که اکنون کارمند وزارت سحر و جادو است و پسر کوچکش، آلبوس سوروس پاتر را شرح می‌ دهد.


هری پاتر را بخوانیم، ببینیم و بشنویم!

با وجود جذابیت فراوان و پرطرفدار بودن فیلم‌های هری پاتر که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده است، متوجه تفاوت‌هایی با متن کتاب می‌شویم. این تفاوت‌ها شامل حذف بعضی جزئیات و شخصیت‌ها و حتی بعضی ماجراها است که باعث شده اکثر طرفداران این مجموعه، داستان مکتوب را نسبت به فیلم‌های ساخته شده کامل‌تر، دقیق‌تر و جذاب‌تر بدانند. بنابراین با شنیدن مجموعه کتاب‌های صوتی هری پاتر علاوه بر اینکه از جزئیات باخبر خواهید شد بلکه می‌توانید با اجرای شنیدنی و نمایشی آرمان سلطان‌زاده همراه با افکت‌های صوتی و موسیقی، بیشتر درگیر غم‌ها و شادی‌ها و هیجانات شوید و و از داستان لذت بیشتر ببرید.

نسخه صوتی کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» بر اساس داستانی به قلم جی.کی. رولینگ حاصل همکاری نشر صوتی آوانامه و «انتشارات کتابسرای تندیس» است که با ترجمه‌ی روان «ویدا اسلامیه» و روایت بی‌نظیر «آرمان سلطان‌زاده» در اختیار طرفداران هری پاتر قرار می‌گیرد.


گروه گویندگان کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

آرمان سلطان‌زاده، مهبد قناعت‌پیشه، شیما درخشش، مریم پاک‌ذات، سحر بیرانوند، ارشیا شریعتی، مهدی صفری، سارا فیض، معصومه عزیزمحمدی، نازنین شکرابی، محسن زرآبادی‌پور، حامد فعال، پژمان رمضانی، ایمان رییسی، سعید مرزبالی، ماهتینار احمدی، آزاده رادمهر و محمدرضا قلمبر.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
433.۵۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۷:۲۷:۲۴
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمویدا اسلامیه
راوی جمعی از گویندگان
راوی دومآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۳.۵۲ کیلوبایت
۰۷:۲۷:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 66 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (15)
اجرای روان 🎙️ (8)
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
24 ٪
44 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

آوانامه بنظرم با توجه به محبوبیت صدای آرمان سلطان‌زاده رویه‌ی جدیدی رو پیش گرفته، سعی میکنه اون راوی‌های ضعیف‌تر رو هم اضافه کنه و تحت اسم ایشون بفروشه. حالا واقعا این سری راوی‌ها ضعیف هم نبودن، یه سری‌شون تو پروژه کلیدر یا مستقل اجراهای خوبی داشتن؛ مثل مهبد قناعت‌پیشه و زرآبادی این کتاب فکر کنم تو یه روز جمع شده:/ واقعا این چه صدای بود آقای قناعت‌پیشه؟ همونطور که خود محتوای کتاب هم کاملا مشخصه که چند لول پایین‌تر از مجموعه اصلی کتاب بود. اگه کسی هم رضایت و لذتی از کتاب میبره، احتمالا بخاطر اون تجربه‌ ساخته شده بخاطر کتابهای اصلی بوده و مرورش و خاطره‌ای که از شخصیت‌ها داره... در کل با یه کتاب ضعیف نوشته‌شده روبرو هستیم که بخاطر سود اقتصادی و کره گرفتن از آب تو یه روز جمعش کردن:/ در یک کلمه: ناامیدکننده! لطفا مراقب برندی که بر اساس سالها کار باکیفیت ساختین باشید.

2

سپاس از زمان و انرزی که صرف ساخت این جلد از سری های هری پاتر که داشتید. اما چند پیشنهاد داشتم: فکر کنم بهتر باشد در رمان های سریالی وقتی بعد از چند جلد شنونده با صداها ارتباط برقرا کرده، تغییر ناگهانی در گوینده شخصیت ها حتی تک دیالوگ ها، اتفاق نیفتد چون می تواند تاثیر نامناسبی بر کیفیت کار بگذارد! وقتی شما جلدهای قبل را در سطح عالی ارائه نمودید، این انتظار نمی رود که جلد اخر که در ذهن شنونده ماندگارتر هست به این اندازه سطح پائین باشد. بنده منتقد نیستم اما به عنوان کسی که زمان زیادی را به شنیدن می گذارنم، این یک کار ضعیف بود که شنونده فریب لگوی {راوی: استاد سلطان زاده} را می خورد. استاد سلطان زاده که با راوی گری فوق العاده، اثرهای هنری بسیاری خلق کردند، در صورتی که تیم همراه ضعیف باشد، ما را در انتخاب کارهای بعدی کمی دست به عصاتر می کنند.

1

اگر قبل از خرید نظرات رو میخونید توصیه میکنم این کتاب رو نخرید تا ذهنیتتون نسبت به دنیای پر شگفتی داستان هریپاتر تغییر منفی نکنه. کاش این کتاب ضعیف اصلا نوشته نشده بود و چندگانه هریپاتر رو لکه دار نمیکرد با این داستان ضعیفش. یا کاش اصلا صوتیش نمیکردین. یا لاقل کاش انقدر گوینده های ضعیف و ناشی ای استفاده نمیکردین. موضوع عادت به صدای آقای سلطان زاده یک طرف، ولی گوینده ها بسیار حس ضعیفی در فضاسازی و بیان داشتن .اصلا قدرت تخیل و تجسم اون فضارو از ادم میگیرن. بیشتر حس داستان شب کودکان برای من تداعی شد. وخصوصا با صدا های تصنعی دوبلر ها. بسیار تو ذوقم خورد. اصلا نگارش داستان از بیخ هم خیلی خام و چرت بود

3

خب آرمان سلطان زاده که مثل همیشه عالی بود اما آقای قناعت پیشه که واقعا یکی از صداهای خوب هستن توو این کار خیلی خیلی خیلی بد بودن . صدای اسکورپیوس هم که آقای قلم بر زحمت کشیده بودن خوب نبود . ماهتینار احمدی دلفی رو بسیار بی روح صحبت کرده بود . مثلا آرمان با هیجان بخشی رو روایت می کرد و بلافاصله خانم احمدی با لحنی بی تفاوت دیالوگ می گفتن. ارشیا هری رو‌عالی صحبت کرده بود .بقیه تقریبا خوب بودن . اقای فعال دامبلدور و اسنیپ رو عالی در آورده بودن . هرماینی با صدای خانم درخشش خوب بود .جینی با صدای خانم بیرانوند عالی بود . در کل نمیشه گفت شاهکار بود اما بد هم نبود . باید توجه کنیم که خود کتاب هم نوشته ی رولینگ نیست . و نمایشنامه س و مثل ۷ جلد هری قوی نیست.

1

محتوای افتضاح و گویندگی افتضاح.به نظرم محتوایش از خود گویندگیش بد تر بود: دوستان اصلاً پیشنهادش نمیکنم واقعاً حیف پولی که برایش دادم اول نمونه هاشو گوش دادم بد نبود ولی کلاً کتابش افتضاحه: من همه ی جلدهای هری پاتر رو گوش دادم و این واقعاً افتضاح بود صدای هرمیون و مک گُنِ گال واقعاً افتضاح بود: اصلاً عجیبه که اون بعد از 19 سال هنوز زنده است یا اصلاً تو مدرسه تدریس میکنه: به نظر من هیچ نویسنده ای نباید تو کار یا محتوای نویسندگان دیگه دخالت کنه: شاید حق داشته باشه ایده بده ولی اصلاً خودش نباید ادامش بده: یک ستاره هم بهش نمیدم, اینقدر افتضاح بود که تو فصل یک کتاب رو حذف کردم

4
سرگرم‌کننده 🧩

داستانش بدک نیست ولی توی صدا گذاری ها خراب کردن شاید میخواستن یه چیز خوب بدن بیرون چون گاهی صدا های اقای سلطان زاده برای سری های قبلی کم میومد مثلا صدای جینی قبلی شبیه مردا بود بیشتر و تن صدای زن نداشت که بهتر بود برای قبلی ها یه زن میزاشتند ولی الان که من ۴ بار کل سری هارو گوش دادم بعضی هاشون ۶ ۷ بار به اون صدا ها عادت کردم این کتاب اهنگ هاش و صدای اقای سلطان زاده حس قدیمی میده ولی بقیش جدیده به نظرم شخصیت های جدید دوبله میکردین بهتر بود مثلا صدای دلفینی خیلی خوبه ولی لحجه دراکو خیلی خیلی بده اصلا از کجا به ذهنشون رسید این لحجه برای دراکو بزارن؟

4
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

اول اینکه اجرا عالی بود، اکثر دوستان به اجرا ایراد گرفته بودن و انتظار داشتن مثل باقی کتاب های هری پاتر تک اجرا باشه یا که حس کردن از اسم آرمان سلطانزاده سواستفاده شده و این درحالیه که کاراکترا رو از قبل مشخص کرده بودن. دوما اصلا انتظار نداشته باشین مثل باقی کتاب های هری پاتر مرموز سحرآمیز باشه، شما اینجا با کاراکترهای جدید اشنا میشین و طبیعتا نقش خود هری و دوستاش اینجا کمرنگ شدن و به همین دلیل کمتر باهاش ارتباط میگیرین اما خب از یه طرفم برای یه سری از کاراکترهای مجموعه خوشحال شدم و یه سری قسمت های کتاب هم واقعا تاثیرگذار بودن.

2

واقعا خورد تو ذوقم ! چرا کاری که درسته رو خراب می کنید آخه ؟ هری پاترهای قبلی که کلش رو آقای سلطان زاده میگفت بی نظیر بودن ، واقعا این گروه گویندگان جالب نبود . نه صداهاشون به شخصیتها میخورد و نه درست حس و حال رو منتقل میکردن. نکته عجیب تر اینکه صدای شخصیتهای قبلی از جمله ولدرموت ، مک گونه گال ، میرتل و .... رو هم عوض کردین ، حداقل به اینا کاری نمیداشتین. ضمنا چرا صدای رز ، باید عینا صدای کودکی خاله پتونیا باشه ؟ :(

1

من از نسلی هستم که با هری پاتر زندگی کردم.دوباره شروع کردن صوتیش رو گوش دادن چون واقعا وقت کتاب خوندن نداشتم.از کتاب اول تا یادگاران مرگ عالی بود عالی اصلا رفتم دوباره یک دنیای دیگه اما وای وای افتضاح بود این کتاب فرزند نفرین شده گوش نکنید خواهش میکنم تمام ذهن شما و فکر شما رو از این کتاب میریزه بهم من ولش کردم گوش ندادم نخواستم حال خوبی که از هری پاتر داشتم از بین بره.

1

متاسفانه اجرا به حدی ضعیف بود که هیچ ستاره ای نمیتونم تقدیم کنم. ای کاش و ای کاش.. اجرای این اثر هم مثل کتاب های پیشین هری پاتر، به تمامی به عهده ی جناب سلطان زاده بود.

نمایش 34 نقد دیگر
3.3
(66)
سرگرم‌کننده 🧩 (15)
144,000
٪30
100,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هری پاتر و فرزند نفرین شده
٪30
هری پاتر و فرزند نفرین شده
جی کی رولینگ
آوانامه
3.3
(66)
سرگرم‌کننده 🧩 (15)
144,000
٪30
100,800
تومان