0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دختر خوب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختر خوب

نویسنده:
ماری کوبیکا
درباره دختر خوب

نویسنده‌ی صاحب‌سبک داستان‌های هول‌انگیز

«ماری کوبیکا» نویسنده‌ی آمریکایی است که سال ۱۹۷۸ در ایلینوی متولد شده. او نخستین رمانش را سال ۲۰۱۴ منتشر کرد و از آن زمان تا به حال، هشت کتاب دیگر هم نوشته است. کوبیکا شروع قدرتمندی در داستان‌نویسی داشت و رمان اولش «دختر خوب» با استقبال خوب و نقدهای بسیار مثبتی مواجه شد. این کتاب در سال انتشارش، در دو بخش «بهترین رمان معمایی و تریلر» و «بهتر کتاب اول نویسنده» بین نامزدهای سایت «گودریدز» قرار گرفت. کوبیکا مسیرش را با انتشار رمان‌های «عزیز زیبا»، «گریه نکن»، «آخرین دروغ» و «وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شوند» ادامه داد تا در سال ۲۰۲۰ به نقطه‌ی عطف دیگری در نویسندگی‌اش رسید. کتاب «زن دوم» او تا امروز محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین اثر ماری کوبیکا بوده. خانم نویسنده پس از زن دوم، سه رمان دیگر هم نوشته. «گم شدن زن محلی»، «بهترین زوج دنیا» و «او متأسف نیست»؛ دو کتاب اول در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ منتشر شده‌اند و سومین رمان قرار است سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار شود. رمان‌های کوبیکا به بیش از سی زبان ترجمه شده‌اند و بیش از دو میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رفته است. برخی از نشریه‌های معتبر در توصیف کوبیکا از القابی مثل «داستان‌سرای هول‌انگیز» و «نویسنده‌ی صاحب‌سبک» استفاده کرده‌اند و رمان‌های او هم با صفاتی نظیر «هیپنوتیزم‌کننده» و «روشنی‌بخش» تحسین شده‌اند. از میان رمان‌های او، تا به حال سه اثر به فارسی ترجمه شده‌اند؛ «دختر خوب»، «آخرین دروغ» و «زن دوم».


چندصدایی و چندزمانی

«در چند روز گذشته، او را همه‌جا تعقیب کرده‌ام. می‌دانم از کجا خرید می‌کند و کجا کار می‌کند. نمی‌دانم چشم‌هایش چه رنگی است، یا وقتی می‌ترسد، چه شکلی می‌شود؛ ولی به‌زودی خواهم فهمید.»

یک شب «میا دِنِت» برای قراری وارد کافه می‌شود. اما مرد سر قرار نمی‌آید. میا در تنهایی غرق فکر و خیال است که مردی غریبه و اسرارآمیز به اسم «کالین تاچر» به او می‌پیوندد. میا همراه کالین کافه را ترک می‌کند. به نظرش تصمیمی بی‌خطر می‌رسد و نمی‌داند که دارد بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌اش را مرتکب می‌شود.

رمان «دختر خوب» رمانی است چندصدا که در زمان‌های گوناگون و از منظرهای متفاوت داستان را پیش می‌برند. «اِوا»، «گِیب»، «کالین» و «میا» هرکدام روایت فصل‌هایی از کتاب را بر عهده دارند. ماری کوبیکا در این اثر فضایی تعلیق‌آمیز و معمایی خلق کرده و مخاطب را کنار خوانواده‌ای قرار می‌‎دهد که به نظر خیلی خوشبخت می‌‎‌آیند. اما منظره‌ها از دور زیباترند و از نزدیک، خیلی چیزها آن‌طور که به‌نظر می‌آمده نیست.


دومین رمان صوتی ماری کوبیکا در آوانامه

کتاب صوتی «دختر خوب» دومین اثر از «ماری کوبیکا» است که نشر صوتی آوانامه طی همکاری با «نشر آموت» با ترجمه‌ی «فرشاد شالچیان» منتشر می‌کند. این کتاب با اجرای چهار گوینده تولید شده است: «مهدی صفری»، «مریم پاک‌ذات»، «پژمان رمضانی» و «آزاده رادمهر». پیش از این کتاب پرطرفدار ماری کوبیکا یعنی «زن دوم» هم با صدای «مریم پاک‌ذات» توسط آوانامه صوتی شده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
831.۰۳ کیلوبایت
مدت زمان
۱۴:۴۵:۴۳
نویسندهماری کوبیکا
مترجمفرشاد شالچیان
راویمریم پاک‌ذات
راوی دوممهدی صفری
راوی سومآزاده رادمهر
راوی چهارمپژمان رمضانی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۳۱.۰۳ کیلوبایت
۱۴:۴۵:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اوایل کتاب کمی خسته کننده است ولی به مرور به شخصیت ها علاقه مند شدم و آخر کتاب هم که غافل گیری داشت

1

مزخرف ترین کتابیه که خوندم اعصاب خورد کن دختره دریغ از این که از عقلش استفاده کنه

1
اجرای روان 🎙️

به جز گویندگی جذاب داستان هیچی نداشت نمیدونم چجوری اینا پرفروش میشن

1

واقعا خاک بر سرت خاک بر سرت خاک بر سرت

5

از بهترینا

3
(6)
اجرای روان 🎙️ (1)
108,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختر خوب
دختر خوب
ماری کوبیکا
آوانامه
3
(6)
اجرای روان 🎙️ (1)
108,000
تومان