0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عاشقانه ای برای ۱۶ ساله ها
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عاشقانه ای برای ۱۶ ساله ها

داستان زندگی دختر شانزده ساله ای که او را کشتند!

درباره عاشقانه ای برای ۱۶ ساله ها

کتاب صوتی عاشقانه ای برای ۱۶ ساله ها، نوشتهٔ سعیده سادات اکبری و با صدای نگین رسولی است و گروه فرهنگی هنری یم آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب

شهیده راضیه کشاورز در ۱۱ شهریور ۱۳۷۱، هم‌زمان با نوای ملکوتی اذان ظهر در مرودشت شیراز به دنیا آمد. والدینش به خاطر ارادتی که به خانم فاطمه‌زهرا (سلام الله علیها) داشتند نام راضیه را برایش برگزیدند. راضیه تا قبل از بهار ۱۶سالگی‌اش موقعیت‎‌های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد. سرانجام در سن ۱۶سالگی در فروردین‌ماه سال ۱۳۸۷ بعد از آنکه از زیارت بارگاه امام‌رئوف(ع) به شهرش بازگشت، آرزویش برآورده شد و بر اثر انفجار بمب در حسینیه کانون‌ فرهنگی رهپویان‌ وصال‌ شیراز توسط عوامل تروریستی وابسته به غرب، به شهادت رسید. این کتاب صوتی روایت زندگی این بانوی شهید است.


بخشی از کتاب

امروز جمعه هست و آسمانش مثل همیشه دلگیر. خورشید کم‌کم غروب می‌کند و لکه‌های پراکنده و نارنجی رنگش را روی ابرها می‌اندازد. مریم اول صبح وقتی وارد آی.سی.یو شد، دعای ندبه را به یاد جمعه‌هایی که دعا را در خانه یا در حرم شاهچراغ با هم می‌خواندند، آن را بالای سر راضیه زمزمه می‌کند. با یاد دلتنگی‌های راضیه برای امام زمان(عج) و پا‌به‌پای دل خودش دعا را می‌خواند و اشک از چشمانش بی‌واسطه روی ورق‌های کتاب چکه می‌کند؛ «أین‌الشّموسُ الطّالعه، کجا رفتند خورشیدهای تابان؛ أین أقمارالمُنیره، کجارفتند ماه‌های فروزان؛ أین انجم الزاهره؛ کجا رفتند ستاره‌های درخشان…». تداعی گریه‌های مخفیانه‌ی راضیه، او را بی‌قرارتر می‌کند وقتی به این فراز از دعا می‌رسد که «مَتی ترانا و نریک و قَد نشرتَ لواءَ النّصر تُری، اَتَرانا نَحُفُّ بِکَ و أنتُ تَاُمُّ المَلَاَ، وقَد مَلاتَ الاَرضَ عدلاً؛ کی شود که تو ما را و ما تو را ببینیم (وبه دیدار مولای خود سرافراز باشیم) هنگامی که پرچم نصرت و پیروزی در عالم برافراشته‌ای، آیا خواهی دید که ما به گرد تو حلقه زده و تو با سپاه تمام روی زمین را پر از عدل و داد کرده باشی.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
509.۶۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۰۲:۴۷
نویسنده سعیده سادات اکبری
راوینگین رسولی
ناشرگروه فرهنگی هنری یم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۰۹.۶۷ کیلوبایت
۰۹:۰۲:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
اجرای روان 🎙️ (1)
27,000
٪50
13,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عاشقانه ای برای ۱۶ ساله ها
٪50
عاشقانه ای برای ۱۶ ساله ها
داستان زندگی دختر شانزده ساله ای که او را کشتند!
گروه فرهنگی هنری یم
5
(2)
اجرای روان 🎙️ (1)
27,000
٪50
13,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر