0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی چریکی برای مشاوران

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازاریابی چریکی برای مشاوران

تاکتیک های موفقیت آمیز برای بدست آوردن مشتریان سودآور
ناشر:
نور علم
درباره بازاریابی چریکی برای مشاوران

بازاریابی چریکی مفهومی است که اولین بار توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی چریکی" در سال ۱۹۸۲ تشریح شد، عبارت است از روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت­های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم. در واقع بازاریابی چریکی نوعی بازاریابی نامنظم جهت کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است و درگیر ابتکارات، نوآوری، شکستن قوانین و جست­وجوی راهکارهای بدیل برای روش­های بازاریابی سنتی است.

بین همه مشاوران تفاوت­هایی وجود دارد و هر تخصصی نیازمند مهارت­های ویژه­ای است. بازاریابی یکی از این مهارت­هاست. شاید کارت تجاری شما این تفاوت را نشان ندهد. اگریک بازاریاب درجه یک نیستید، همیشه باید در انتظار یک مسیر سربالایی باشید، نه رسیدن به ساحل.

تامین­کنندگان حرفه­ای خدمات اینک، بیش از هر زمان دیگری به بازاریابی قدرتمند نیاز دارند. شاید شما استراتژیست یا مشاوری باهوش باشید اما اگر بخواهید در کسب و کار بمانید، باید در دنیای پر از رقابت، مشتریان را قانع کنید و خدمات­تان یک سر و گردن بالاتر از رقبا باشد.

این کتاب از دیدگاه یک مشاور مدیریتی - همکار نویسنده، مایکل مکلالین- نوشته شده است اما این پیام چریکی به همه تامین­کنندگان حرفه­ای خدمات مربوط است. هر نوع مشاوره­ای هم که انجام بدهید، بازاریابی چریکی می­تواند کار شما را از توده جدا کند البته این حرف به معنی نامعتبر بودن اصول بازاریابی سنتی نیست اما این اصول برای واکنش در مقابل تقاضاهای به سرعت در حال تغییر مشتریان امروزبه حد کافی محکم نیستند.

استراتژی و راهکارهای بازاریابی چریکی شما را به سطح بعدی که سودآوری در آن موج می­زند، می­برند. چریکها برای به حداکثر رساندن برگشت پول­های صرف شده در بازاریابی از زمان، انرژی، خلاقیت و دانش خود استفاده می کنند. این کتاب در مورد بازاریابی خوب نیست. موضوع آن بازاریابی استثنایی و موفقیت بلند مدت و یک سرمایه­گذاری برای آینده شما است.

کتاب بازاریابی چریکی برای مشاورین را کتابی برای شغل و فعالیت خود بدانید چرا که در این صفحات، گنجینه­ی اطلاعاتی درباره این­که کجا، چه وقت، چرا و چگونه فعالیت مشاوره­ای خود را به سطح عملکرد جدیدی بکشانید، وجود دارد.

راهکارهای این کتاب تجویزی و انعطاف­پذیرند. باید قدم به قدم با آن­ها پیش بروید تا بتوانید برنامه بازاریابی چریکی ویژه خود را که با اهداف، بازارها، بودجه و مهارت­های شما متناسب است، ایجادکنید. می­توانید ابزار و استراتژی­هایی را برای اقدام در هر یک از جنبه­های بازاریابی–از ساخت بازار تا ایجاد پیشنهادهای موفق و قیمت­گذاری خدمات خود- بیابید.

استراتژی­های آسیب ناپذیر چریکی را همچنین برای فروش خدمات و ایجاد روابط سودآور - که کلیدهایی برای ساخت یک کسب و کار ماندگار و سود­آور هستند- به عنوان مشاور، توصیه می کنیم.

برای بررسی آخرین اقدامات تنها در یک ناحیه در بازاریابی، کافی است به آن فصل که مربوط به آن است، مراجعه کنید. از طریقی که از این کتاب استفاده کنید، که به آخرین آگاهی­ها برای ایجاد یک اقدام مشاوره ای چریکی سود آور دسترسی پیدا کرده باشید.

اگر شما یکی از علاقمندان به مشاوره هستید یا به مشاور شدن فکر می کنید، این کتاب اطلاعات زیادی راجع به نحوه برخورد مشاوران با مشتریان به شما خواهد داد. شاید تمرکز شما به شکل مشخص روی یکی از فصول مربوط به پروژه­ها، پیشنهادات و قیمت­گذاری (نرخ­گذاری) باشد، اما این فصل­ها و سایر فصول می­توانند شما را در شناسایی ویژگی­هایی که باید به عنوان یک مشاور به دنبال آن­ها باشید، کمک می­کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۸۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
416 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۲:۰۰
نویسنده جی کنراد لوینسون
نویسنده دوممایکل دابلیو مکلالین
مترجم سهراب دل انگیزان
مترجم دوم حسین علی سلطانی
مترجم سومسودابه نوری
ناشرنور علم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۸۴ کیلوبایت
۴۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
38,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی چریکی برای مشاوران
بازاریابی چریکی برای مشاوران
تاکتیک های موفقیت آمیز برای بدست آوردن مشتریان سودآور
نور علم
0
(بدون نظر)
38,000
تومان