0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من آنجا بودم

معرفی، خرید و دانلود کتاب من آنجا بودم

نویسنده:
زهره زاهدی
درباره من آنجا بودم

شراره -

سلام اردشیر، برادر جهانگرد عزیزم،

مدت زیادیه که ازت بی‌خبرم. نمی‌دونم کجای دنیا هستی و مشغول به چه ماجراهایی هستی. روی کوه‌های هیمالیا با کاهن‌های تبتی زندگی می‌کنی، یا در هند بین هندوها مشغول مراقبه‌ای، یا شنونده‌ی حرف‌های خردمندان قوم مایا در مکزیک هستی.

هر کجا هستی، مطمئنم راضی و خوشی که این‌همه مدت هیچ خبری از خودت ندادی. اگر به سفرهای عجیب تو عادت نداشتم، تا حالا اون‌قدر نگران شده بودم که به پلیس بین‌المللی مراجعه می‌کردم. اما می‌دونم که دیر یا زود جایی روی نت، یا در فضای مجازی از تو خبر می‌گیرم. امیدوارم هر کجا هستی، خوش و سالم باشی و چه کار خوبی کردی که این نامه‌نگاری به سبک قدیمو توصیه کردی، چون گاهی واقعاً نیاز دارم که با تو حرف بزنم و از تو جواب بگیرم، مثل همین حالا. حالا روی کاغذ نیست، که نباشه. ایمیل هم همون حال و هوا رو داره و تازه رفت و آمدش سریع‌تر هم هست. البته به شرطی که از تو هم جوابی بشنوم.

من خوبم. اما راستشو بخواهی غرض اصلی از نوشتن این ایمیل اینه که اتفاق عجیبی برام افتاده و به هیچ‌کس جز تو نمی‌تونم بگم، چون حتی خودم هم توضیحی براش ندارم.

ماجرا از این قراره:

در غیاب تو به لطف خدا رمان تازه‌م چاپ شد. اسمش هست: «عبور از میان سایه‌ها». مطمئنم خوشت میاد، چون با خلقیات تو جوره. بگذریم.

دیشب تو کتابفروشی ناشرم پشت میز نشسته بودم، با خواننده‌های کتاب‌هام گفتگو می‌کردم و رمان تازه‌‌م رو برای کسانی که مایل بودن، امضا می‌کردم. اونا یکی‌یکی کتاب‌ها رو روی میز در مقابلم قرار می‌دادن و من امضا می‌کردم. اگرم حرفی برای گفتن داشتن، با هم حرف می‌زدیم.

سرم پائین بود و منتظر کتاب بعدی بودم که دیدم انگشت‌های ظریفی پاکت بزرگ و تمیز و سفیدرنگی رو که به‌دقت درش چسب خورده بود، روی میز گذاشتن و به طرف من سُر دادن تا زیر نگاهم قرار گرفت. با حالت پرسشگر سر بلند کردم.

-متن از کتاب-

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
633.۰۰ بایت
تعداد صفحات
172 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۴:۰۰
نویسندهزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۳۳.۰۰ بایت
۱۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین کتاب هایی بود که تا حالا گوش داده بودم بعد لمس کردن دکمه شروع تقربیا بدون توقف گوش دادم و در طول این مدت به معنای واقعی کلمه سر تا پا گوش بودم و نتونستم لحظه ای حواسم رو از این کتاب بیارم بیرون از صمیم قلب تشکر میکنم از نویسنده محترم خانم زهره ذاهدی و تشکر مخصوص بابت گویندگی بسیار عالی

5
(1)
43,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من آنجا بودم
من آنجا بودم
زهره زاهدی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
43,000
تومان