0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جمع بندی کنکور فیزیک رشته ریاضی

معرفی، خرید و دانلود کتاب جمع بندی کنکور فیزیک رشته ریاضی

دهم، یازدهم، دوازدهم
درباره جمع بندی کنکور فیزیک رشته ریاضی

درس نامه های کتاب جمع بندی فیزیک خیلی سبز بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی مطالب کتاب درسی در حجمی معقول ارائه گردیده است. درس نامه های این کتاب تمامی مباحث کتاب درسی را بدون کم و کاست ارائه کرده اند و تمامی آنچه باید پوشش دهند را در برگرفته اند.

هدف اصلی درس نامه های این کتاب آموزش مطالب کتاب درسی در حد کنکور سراسری می باشد؛ ازاین رو مؤلفین برخی نکات و تکنیک های تکمیلی را در متن درس نامه ها بیان کرده اند. به طور مثال در قسمت قانون کولن تکنیکی را آموزش داده است که دانش آموزان می توانند ثابت کولن را ۹۰ در نظر بگیرند، در این میان ناگفته هایی نیز به چشم می خورد؛ به طور مثال در قسمت برهم نهی نیروهای کولنی بهتر بود برآیند گیری و تجزیه ی برداری نیز بیان می شد.

در نگارش درس نامه های کتاب جمع بندی فیزیک رشته ریاضی خیلی سبز فقط از سؤالات کنکورهای سراسری استفاده شده است و سؤالات تألیفی یا آزمون های آزمایشی جایی در درسنامه ها ندارند. برای فهم بهتر دانش آموزان برای هر قسمت یک تست کنکور سراسری حل شده است و ازآنجایی که این مثال ها با هدف آموزش بهتر انتخاب شده اند می توان گفت دانش آموزان با مطالعه ی متن درس نامه می توانند به اکثر تست ها پاسخ دهند.

در کتاب جمع بندی فیزیک کنکور رشته ریاضی خیلی سبز برای طبقه بندی شدن مطالب مشابه در ذهن دانش آموزان، از جداول مختلف استفاده شده است؛ به طور مثال مباحث انرژی پتانسیل الکتریکی و پتانسیل الکتریکی که بسیار مشابه هستند، در جدولی قرار گرفته اند که یک ستون آن مربوط به انرژی پتانسیل الکتریکی می باشد و یک ستون دیگر به پتانسیل الکتریکی اختصاص دارد. در هر سطر این جدول یک ویژگی از آنها باهم مقایسه شده است. به طور مثال در یکی از سطرها یکای انرژی پتانسیل و پتانسیل الکتریکی بیان گردیده. در سطری دیگر نحوه ی افزایش یا کاهش یافتن این دو کمیت بررسی شده است. این جداول برای مرور و تحلیل دانسته ها مناسب است.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
45.۳۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
313 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۶:۰۰
نویسندهنوید شاهی
نویسنده دومامین امینی
نویسنده سوممهدی براتی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴۵.۳۹ کیلوبایت
۳۱۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
100,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جمع بندی کنکور فیزیک رشته ریاضی
جمع بندی کنکور فیزیک رشته ریاضی
دهم، یازدهم، دوازدهم
انتشارات خیلی سبز
5
(1)
100,000
تومان