0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حسابان و ریاضیات پایه جامع

معرفی، خرید و دانلود کتاب حسابان و ریاضیات پایه جامع

پیشرفته
درباره حسابان و ریاضیات پایه جامع

کتاب حسابان و ریاضیات پایه جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز از سری کتاب‌های نردبام است که در سطحی بالاتر و برای دانش‌آموزان ممتاز تالیف شده است تا آنها را برای تست‌های سخت‌تر آزمون‌های آزمایشی و کنکور آماده کنند. این کتاب شامل تمامی مباحث ریاضی دهم، حسابان یازدهم و حسابان دوازدهم (به جز فصل شمارش و آمار و احتمال ریاضی دهم) است (این مباحث در کتاب گسسته و آمار و احتمال پوشش داده می شوند).

کتاب حسابان و ریاضیات پایه جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز به شکل موضوعی است، یعنی تمامی مطالب مربوط به تابع و یا مثلثات از هر سه کتاب درسی در یک فصل جمع آوری شده‌اند.

قالب کلی کتاب به این شکل است که در فصل‌های حجیم مثل مثلثات از چند قسمت کوچکتر تشکیل شده و ابتدا درسنامه آن قسمت و سپس تست‌های آن آمده اند ولی در فصل‌های کم‌حجم‌تر مثل الگو و دنباله تمامی درسنامه یکپارچه و سپس تست‌های آن قرارگرفته‌اند. پاسخ تشریحی همه تست‌ها هم در انتهای کتاب آمده است.

فهرست کتاب شامل شماره صفحه هر فصل است و اطلاعات بیشتری ندارد، ولی در اولین صفحه هر فصل مرجع آن فصل از کتاب‌های درسی و تعداد تست‌های آن ذکر شده است. لحن کتاب رسمی، اما ساده و روان است.

سایز فونت حسابان و ریاضیات پایه جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز مثل باقی کتاب‌های این انتشارات کمی ریز است. صفحه آرایی کتاب ساده و دلنشین است. استفاده از کادر برای تست‌ها در درسنامه سر و شکلی به آن داده است. در کتاب از دو رنگ مشکی و صورتی استفاده شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
29.۲۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
661 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۰۲:۰۰
نویسندهمهرداد کیوان
نویسنده دوم حسین شفیع زاده
نویسنده سومسید محمدصالح ارشاد
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲۹.۲۲ کیلوبایت
۶۶۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه کتاب های نردبام
شامل 9 عنوان کتاب
حسابان و ریاضیات پایه جامع
حسابان و ریاضیات پایه جامع
پیشرفته
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
180,000
تومان