0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای کاربردی NFT

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمای کاربردی NFT

چطور ان‌ اف‌ تی بسازید، بفروشید و بخرید
درباره راهنمای کاربردی NFT

ما آمده‌ایم تا محتوای موجود در اینترنت را «رایگان» کنیم. در واقع، طبق مدل اینترنتی مبتنی بر تبلیغات، ما انتظار داریم همه محتوا رایگان باشد. توییت‌ها، میم‌ها، ویدئوها، مقاله‌ها - شما مثال بزنید - اگر رایگان نباشد، اکثریت ما روی آنها کلیک نمی‌کنیم. به همین دلیل، برای اکثر مردم دشوار است که برای خرید چیزی دیجیتالی، مانند یک توکن غیرقابل تعویض (ان‌اف‌تی)، که در غیر این صورت رایگان به نظر می‌رسد، تصمیم بگیرند: «چرا بخواهم چیزی بخرم که همه می‌توانند آن را آنلاین ببینند، از صفحه عکس بگیرند و سپس ادعای مالکیت نتیجه دیجیتالی را داشته باشند؟»

پاسخ به این سوالْ چندوجهی است و ما در طول این فصل به دلایل آن خواهیم پرداخت. با این حال، همان‌طور که ابتدا در فصل ۲، «ان‌اف‌تی چیست؟» توضیح دادیم که چرا مردم جمع‌آوری می‌کنند، اکنون می‌خواهیم به یک اصل اولیه در مورد «ارزش» بپردازیم تا درک پایه‌ای از دلیل ارزشمندی ان‌اف‌تی‌ها داشته باشیم.

چرا کلکسیونی‌ها ارزش دارند؟

جنگ جهانی دوم اهمیت منابع را دوباره تأیید کرد. اکثر ما با سهمیه‌بندی شکر، گوشت، بنزین، لاستیک و کاغذ در سراسر کشور آشنا هستیم. اما آیا می‌دانستید که مس هم در فهرست منابع کم‌یاب قرار داشت؟

مس برای سیم‌پیچ‌های ژنراتور و موتور و هم‌چنین مدارات رادیویی و مهمات ضروری بود. با وقوع جنگ جهانی دوم روی زمین، هوا و آب، دستگاه‌های بیشتری وجود داشتند که برای کار کردن به سیم‌کشی مسی نیاز داشتند. ناگفته نماند، ما هرگز نتوانستیم مهمات کافی برای جنگیدن بسازیم.

با این حال، در داخل کشور، آمریکا به اندازه کافی مس برای رفع نیازهای زمان جنگ تولید نمی‌کرد. و آیا می‌توانید حدس بزنید که یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان مس در آن زمان کجا بود؟ ضراب‌خانه ایالات متحده.

-متن از کتاب-

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
286 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۲:۰۰
نویسندهمت فورتنو
نویسنده دومکوهریسون تری
مترجم مهسا دبستانی قمصری
مترجم دوماحسان دبستانی قمصری
ناشرکهکشان دانش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The NFT handbook
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
4 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۵ کیلوبایت
۲۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای کاربردی NFT
راهنمای کاربردی NFT
چطور ان‌ اف‌ تی بسازید، بفروشید و بخرید
کهکشان دانش
0
(بدون نظر)
99,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر