0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پارادوکس کارآفرین

معرفی، خرید و دانلود کتاب پارادوکس کارآفرین

چگونه بر ۱۶ تله در طول سفر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار نوپا غلبه کنیم
درباره پارادوکس کارآفرین

کتاب پارادوکس کارآفرین (Entrepreneur's Paradox) کتابی است که برای تمام کسانی که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار را دارند و یا در مسیر کسب و کارشان به مشکل یا بن‌بست خورده‌اند مفید و راهگشا خواهد بود.

مهم ترین نکات و راهنمایی‌ای که این کتاب فراهم می‌کند این است که درست است که راه‌اندازی یک کسب و کار و رئیس خودتان بودن بسیار شیرین و لذت‌بخش است اما باید بدانید که در این مسیر تله‌ها و دام‌های بسیاری هم وجود دارد که می‌تواند شما را خسته و فرسوده کند و از ادامه دادن راه باز دارد (همان اتفاقی که برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارها رخ می دهد).

از طرف دیگر این امکان وجود دارد که چیزهایی که شما به عنوان یک کارمند آنها را به عنوان نقاط قوت خود می بینید (مثلاً انجام یک کار به صورت عالی) در مسیر کارآفرینی به نقاط ضعف شما تبدیل شوند (مثلاً این که شما کسب و کاری برای اداره کردن دارید، اما مشتری‌ها با ذهنیتی که از قبل از شما در ذهنشان دارند انتظار دارند که خودتان دست به کار شوید و یک محصول عالی و بی‌نقص به آنها تحویل دهید) و مانع پیشرفت شما به عنوان کارآفرین شوند.

پس این مهم است که چه در حال حاضر کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید چه و قصد راه‌اندازی کسب و کار جدیدی را دارید با این تله‌ها و نقاط ضعف بالقوه آشنا شوید و مدام آنها را با خود تکرار کنید تا در طول مسیر با مشکلات کمتری مواجه شوید؛ که این کتاب به شکل بسیار مناسبی می‌تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

اما این کتاب قطعاً به تنهایی معجزه نخواهد کرد. این یک کتاب بسیار مفید در کنار کتاب‌های مفید و کاربردی دیگری است که الزامات راه‌اندازی و اداره یک کسب و کار را از جنبه‌های دیگری بررسی کرده‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۰۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
346 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۳۲:۰۰
نویسندهکورتیس جِی. مورلی
مترجمعلی‌اصغر امانی
ناشربوستان کاغذی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Entrepreneur's paradox : how to overcome the 16 pitfalls along the startup journey
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
140,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۰۱ کیلوبایت
۳۴۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پارادوکس کارآفرین
پارادوکس کارآفرین
چگونه بر ۱۶ تله در طول سفر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار نوپا غلبه کنیم
بوستان کاغذی
0
(بدون نظر)
35,000
تومان