0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سیطره
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سیطره

نویسنده:
الهه روحی دل
درباره سیطره

هوا هنوز روشن نشده بود. نسیم خنکی بر صورتش می‌خورد و خواب‌آلودگی را از چشمانش دور می‌کرد. آرام‌آرام به‌سمت اتاقکی می‌رفت که برای تعویض لباس در اختیارشان بود. طبق معمول، اولین کسی بود که به این اتاق می‌رفت؛ پس به‌سرعت لباس‌هایش را عوض کرد و لباس نارنجی رنگش را پوشید و با کلاه و دستکش و ماسک، بیرون آمد. جلوی اتاقک چند جاروی مخصوص با دستۀ بلند بود. یکی که نامش را روی آن چسبانده بود، برداشت. به دل خیابان زد تا به جنگ برگ‌های زرد خشکیدۀ روی زمین، لیوان‌های یک‌بارمصرف وقوطی‌های نوشابه، کاغذ ساندویچ و دیگر زباله‌ها برود و همگی را در کیسه‌ای بزرگ، در بند کند.

گاهی از عرض خیابان حمله را شروع می‌کرد و گاهی از طول. هوا خنک بود و بوهای نامطبوع کمتر آزار می‌رساند. پشه‌ها ومگس‌ها و دیگر موجودات موزی هم کمتر پیدا می‌شدند. شروع کرد به جارو کردن به عشق شنیدن سمفونی برگ‌های خشکیده و زخمۀ جارویش که دائم این صدا را تولید می‌کرد:«خش،خش،خش،خش.»

گاهی قوطی‌های فلزی نوشابه صدای یکنواخت برگ‌های زرد خشکیده را ناهمگون می‌کرد و در این بین دَنگی و تولوقی و کشیده شدنِ سوتی شکل قوطی‌های فلزی به صدا‌های همگون اضافه می‌شد و خشونت موسیقی جاز و رپ را در ذهن زنده می‌کرد. اما او به این موسیقی عادت کرده بود؛ چون فقط صدای اجسامی بی‌‌آزار بودند که در خنکای صبح، خود را به او تسلیم می‌کردند.

کم‌کم دیگر رفتگران هم آمدند و هر‌کس در مکان خود، کارش را شروع کرد. در هنگام رد شدن،همه باهم سلام‌واحوالپرسی کردند و به او گفتند: «سلام ژیگولو.باز هم که نفر اولی!»

بعد، نفرِ بعد رسید و گفت: «سام علیکم اوسای خودم. آقای پاکیزه. آقا حمید.»حمید هم دور از هر ناراحتی و اخم‌وتَخم با آن‌ها احوالپرسی می‌کرد و می‌گفت: «مخلصیم داداش.اوغور بخیر.» بعد هم به کارش می‌رسید.

-متن از کتاب-

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
940.۰۰ بایت
تعداد صفحات
212 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۴:۰۰
نویسندهالهه روحی دل
ناشرزرین اندیشمند
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
135,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۴۰.۰۰ بایت
۲۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
گیرا 🧲

کتاب پر محتوا و جذابیست.خواندن کتاب را توصيه مي کنم.

5
آموزنده 🦉

آموزنده بود.

5
(2)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
36,000
٪50
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سیطره
٪50
سیطره
الهه روحی دل
زرین اندیشمند
5
(2)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
36,000
٪50
18,000
تومان