0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب امامان اهل‌ بیت مرزبانان حریم اسلام

معرفی، خرید و دانلود کتاب امامان اهل‌ بیت مرزبانان حریم اسلام

کتاب متنی
درباره امامان اهل‌ بیت مرزبانان حریم اسلام

کتاب پیش رو «امامان اهل‌بیت مرزبانان حریم اسلام» مجموعه متن‌های سخنرانی‌هایی است که استاد شهید در مناسبت‌های گوناگون همچون سالگردهای میلاد یا درگذشت اهل‌بیت ارائه کرده و نیز سخنانی که ایشان نگاشته و در مناسبت‌های گوناگون یا خود ارائه کرده و یا به نیابت از ایشان ارائه شده است.

گروه تحقیق کنگره بین‌المللی امام شهید صدر چند سال پیش چاپ نخست این اثر را ارائه داد که با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد‌‌.

پس از گذشت چند سال از ارائه چاپ نخست، گروه تحقیق بایسته دید که کار بر این اثر را از سر گیرد و این به چندین سبب بود، از جمله:

۱ـ آگاهی گروه از نادرستی‌هایی که به متن سخنرانی‌ها راه یافته بود و به دلایل بسیاری بازمی‌گشت که ان‌شاءالله در مقدمه تفصیلی خواهیم خواند.

۲ـ نویافته‌های گروه از مطالبی که با اثر پیوند داشتند و ارائه چاپ جدید و جامعی از اثر را در اولویت کار گروه قرار می‌دادند.

از آن‌جا که این مهم به مرجعی کاردان نیاز داشت که از سویی جانب جامعیت را فراهم آورَد و از دیگر سو عامل دقت را به کار بندد، کمیته تحقیق مأموریتی چنین دشوار را به عهده محقق زبردست جناب شیخ احمد عبدالله ابو‌زید عاملی سپرد که خود سالیانی بسیار را به کاوش و تحقیق و تدقیق بر میراث شهید صدر گذرانده بود. نسخه پیشِ رو در ساختار جدید خود حاصل دسترنج ایشان است؛ خداوند متعال در سایه اسلام نیک‌ترین پاداش نیکوکاران را به ایشان ارزانی دارد‌‌.

درباره ویژگی‌های این مجموعه و چگونگی تهیه، تنظیم و تحقیق‌های آن و توضیحاتی از این دست، نکاتی در کار است که خوانندگان ارجمند در مقدمه‌ای که جناب شیخ احمد عاملی بر این مجلّد از آثار شهید صدر نوشته‌اند، خواهند خواند‌‌.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۰۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
662 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۰۴:۰۰
نویسندهآیت‌الله سیدمحمدباقر صدر
مترجمرضا ناظمیان
مترجم دومحسام حاج مؤمن
ناشردارالصدر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۰۴ کیلوبایت
۶۶۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
امامان اهل‌ بیت مرزبانان حریم اسلام
آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر
دارالصدر
منتظر امتیاز
45,000
تومان