0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیشتاز ریاضی هشتم

معرفی، خرید و دانلود کتاب پیشتاز ریاضی هشتم

نویسنده:
صبا مهدوی
درباره پیشتاز ریاضی هشتم

هدف از تألیف کتاب ریاضی هشتم پیشتاز خیلی سبز ارائه درس نامه های فرا آموزشی و مباحث فراتر از کتاب درسی برای دانش آموزان ممتاز است. کتاب تمام تلاش خود را نموده تا در رسیدن به این هدف موفق باشد. این کتاب همانند کتاب درسی شامل ۸ فصل مختلف است که در قسمت فهرست تنها صفحات شروع هر فصل مشخص شده است.

هر فصل کتاب شامل درس نامه های مفصل با توضیحات کامل است، همچنین مثال های آموزشی نیز در بین درس نامه ها آورده شده است. علاوه بر این موارد این کتاب شامل سوالات تشریحی استاندارد و پرسش های تستی است که در برخی موارد کمی بالاتر از سطح کتاب درسی هستند. لحن کتاب ادبی است، اما در برخی موارد از لحن محاوره ای نیز استفاده شده است.

در ادامه به بررسی کتاب ریاضی ۸ ام پیشتاز خیلی سبز اثر صبا مهدوی می پردازیم.

طرح جلد کتاب ریاضی هشتم پیشتاز بسیار مناسب و مرتبط با عنوان کتاب است و مخاطب را جذب خود می کند. برای حاشیه صفحات از رنگ های طوسی و بنفش استفاده شده است و مرز میان درس نامه ها، مثال ها و مباحث مختلف واضح و مشخص است. فونت و فاصله بین خطوط مناسب انتخاب شده است. لحن محاوره ای کتاب با فونتی متفاوت نشان داده شده است تا به راحتی قابل تشخیص باشد، جنس کاغذ استفاده شده در کتاب نیز سفید و مرغوب است.

هر چند بسیار تلاش شده تا کتاب ریاضی هشتم خیلی سبز واقعاً پیشتاز باشد و به هدف اصلی خود برسد، اما عدم وجود تمامی مباحث پیشرفته و همچنین نداشتن سوالات تشریحی و ترکیبی، کتاب را به جایی که مورد نظر بود، نمی رساند. اما حقیقتاً تست های کتاب، خوب انتخاب شده اند و مخاطب می تواند تا درصد بالایی خود را آماده کند. حجم کتاب معقول است و دقت علمی و نگارشی کتاب بالاست.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
43.۰۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
284 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۸:۰۰
نویسندهصبا مهدوی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴۳.۰۵ کیلوبایت
۲۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
118,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیشتاز ریاضی هشتم
پیشتاز ریاضی هشتم
صبا مهدوی
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
118,000
تومان