0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آخرین ستاره ماهور

معرفی، خرید و دانلود کتاب آخرین ستاره ماهور

ناشر:
هورین
درباره آخرین ستاره ماهور

آخرین ستاره ی ماهور، تلفیقی است از دو عشق. دو عشقی که هر کدام در جایی و در زمانی نطفه می بندند و در نقطه ای به هم می رسند و همدیگر را تکامل می بخشند تا به اوج برسند. عشق امیر حسین، در دفاع از کیان و آب و خاک شکل می گیرد و عشق مطهره سادات، سر سفره ی عقد و این همان نقطه ی تلاقی آن دو عشق می شود.

داستان این روایت، بر اساس واقعیت است. واقعیتی که در وقوع آن هیچ شکی نیست. آنچنان که در جوشش عشق قهرمانان داستان هم شکی نیست. چرا که دفاع مقدس خود یک واقعیت است و آنچه ما دیدیم و شنیدیم و با پوست و استخوان مان لمس کرده ایم هم واقعی بود. اینک اما لازم است تا آنچه بر سرزمینمان و بر جوانان این سرزمین گذشت، درست و نزدیک به واقعیت، برای دیگرانی که ندیدند و یا نبودند، واگویه شود تا از یاد نبریم عاشقی را.

در این روایت، اسامی و مکان‌‌ها نزدیک به واقعیت است اما رخداد‌‌ها همگی عینیت دارند. پیشامد‌‌ها تنها رنگ و بوی داستانی به خود گرفته اند اما اصیل و وفادارانه نقل شده اند.

برای نویسنده بسیار اهمیت دارد که خواننده ی معزز، در اتفاقات داستان شریک شود. از این جهت که اولا فضای نگارش، گاهی به سورئالیزم نزدیک می شود و لازم است فضای داستان در ذهن خواننده ترسیم شود و دوم اینکه پیوستگی رخداد‌‌ها و خط اصلی داستان، حفظ گردد.

مهم است برای نویسنده که بداند داستانش چقدر و چگونه در خواننده تاثیر می گذارد. برای من هم اهمیت دارد بدانم در نوشته‌‌هایم چگونه خواننده را مجذوب داستانم کنم. این داستان محکی بس بزرگ است برای من تا در ادامه ی راه بیاموزم و مشق بیشتر کنم برای آثار بعدی. بنابراین از خواننده گرامی می خواهم به هر گونه ای که میسر است، مرا از اندازه‌ی نوشته ام مطلع کند تا در این محک، خود را مسلح به تجربه ای ارزشمند نمایم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
431.۰۰ بایت
تعداد صفحات
108 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۳۶:۰۰
نویسندهسیدمرتضی طباطبائی‌ مزرعه‌ نو
ناشرهورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۳۱.۰۰ بایت
۱۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
29,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آخرین ستاره ماهور
آخرین ستاره ماهور
سیدمرتضی طباطبائی‌ مزرعه‌ نو
هورین
5
(1)
29,000
تومان