0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حوادث جاده‌ ای

معرفی، خرید و دانلود کتاب حوادث جاده‌ ای

ارزیابی تکنیک‌های RTC با نقش میانجی زمان و کاهش صدمات جسمانی
درباره حوادث جاده‌ ای

در این کتاب، نقش امداد و نجات در تصادفات ترافیک جاده‌ای با نقش میانجی کاهش زمان و صدمات جسمانی در بزرگ‌راه شهید تندگویان تهران سنجیده شده است. ابزار پژوهش پرسشنامه‌ای است که محقق آن را تهیه کرده است. این کتاب با استفاده از دستنامه امداد و نجات در تصادفات ترافیک جاده‌ای طراحی شده است که روایی آن از سوی برخی از خبرگان و کارشناسان بررسی شد. جامعه پژوهش، آتش‌نشانان شاغل در ایستگاه‌های اطراف شهید تندگویان هستند که هنگام رخدادن رویدادی در آن عملیات شرکت می‌کنند. ایستگاه‌ها به‌ترتیب اولویت اعزام عبارتنداز:‌ ایستگاه‌های ۲۲، ۳۵، ۹۶، ۹۵ و ۸۲ که تعداد کل آنها ۱۷۵ نفر و نمونه پژوهش ۱۲۰ نفر است. پرسشنامه بین نمونه پژوهش توزیع و ۱۱۰ پرسشنامه گردآوری شد. داده‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای SPSS نسخه ۲۰ و LISREL نسخه ۸ تحلیل شدند.

یافته‌های پژوهش نشان داد، از فرضیه‌های پژوهش، تنها یک فرضیه اثبات نشد (تأثیر زمان بر عملیات نجات در حوادث ترافیک جاده‌ای در بزرگ‌راه شهید تندگویان) و سایر فرضیه‌ها (اثرگذاری صدمات جانی؛ اهمیت زمان؛ تکنیک‌های کاربردی مانند تثبیت خودرو، کیسه هوا، مدیریت شیشه، هیدرولیک و ایمنی، خودروهای گازسوز و نفت‌کش؛ امنیت کاری در صحنه وقوع حادثه، شامل موارد کلی، نقش پلیس و گروه امداد بر عملیات نجات در حوادث ترافیک جاده‌ای در بزرگ‌راه شهید تندگویان؛ تأثیر زمان بر عملیات نجات؛ تأثیر زمان بر صدمات جانی) تأیید شدند.

صدمات جانی؛ اهمیت زمان؛ تکنیک‌های کاربردی مانند تثبیت خودرو، کیسه هوا، مدیریت شیشه، هیدرولیک و ایمنی، خودروهای گازسوز و نفت‌کش؛ امنیت کاری در صحنه وقوع حادثه، شامل موارد کلی، نقش پلیس و گروه امداد بر عملیات نجات در حوادث ترافیک جاده‌ای در بزرگ‌راه شهید تندگویان تأثیرگذار بودند. زمان بر کاهش صدمات جانی در عملیات نجات در حوادث ترافیک جاده‌ای در بزرگ‌راه شهید تندگویان شهر تهران اثرگذاری مستقیم و متوسط داشت؛ همچنین، تأثیر زمان بر عملیات نجات در حوادث ترافیک جاده‌ای در بزرگ‌راه شهید تندگویان شهر تهران قوی و مستقیم است. عملیات نجات در حوادث ترافیک جاده‌ای در بزرگ‌راه شهید تندگویان شهر تهران بر کاهش صدمات جانی اثرگذار نشد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
7.۱۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
154 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۸:۰۰
نویسندههادی علی‌یاری
ناشرآذربرزین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷.۱۷ کیلوبایت
۱۵۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی و جامع بود آقای دکتر علی یاری

5
(1)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حوادث جاده‌ ای
حوادث جاده‌ ای
ارزیابی تکنیک‌های RTC با نقش میانجی زمان و کاهش صدمات جسمانی
آذربرزین
5
(1)
180,000
تومان