0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به تماشای زنان جهان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی به تماشای زنان جهان

نویسنده:
علی اسدی
درباره به تماشای زنان جهان

"زن شعر خداست و زنان صاحب بزرگترین جمهوری سرزمین هنرند.

به تماشای زنان جهان قصه‌ی واقعی زنان را روایت می‌کند صدای زنان است که باید شنید و نیز ادای دینی است به این زیبا اندیشان که کهربای نگاه و نظرگاه منظومه‌ی هستی‌اند؛ با کهکشانی از صورت و معنا در درون و برون این آلبوم که در سال ۱۴۰۰ تولید شده از نظر فرم و تم شکل و (درونمایه) ۱۰ اپیزود (قطعه) مجزا دارد که اغلب، قطعات برشی دراماتیک از زندگی واقعی یکی از زنان جهان است.

از زن نژادی ایرانی تا دختران و زنانی در آسیا و اروپا آمریکا و افریقا برای هر یک از قطعات موسیقی متن اختصاصی ساخته شده که موتیف وار به فراخور موقعیت‌ها، تنظیم و توزین شده‌اند تا فضاسازی و تجسم بخشی به ابعاد و لایه‌های هر مونوتیک ماجرا را عینیت بخشند.

این مجموعه با پرهیز از شعار زدگی‌های کلیشه‌ای مبتلابه آثار مرتبط با زنان در محتوا و با احراز از شتاب زدگی‌های معمول در ساخت محصول یک سال پژوهش بر روی حدود ۴۰۰ کتاب نامه نمایشنامه و اتوبیوگرافی با محوریت زنان و یکسال تولید است و مجموعاً از ایده تولید تا مجوز و انتشار قریب به دوسال و اندی زمان به خود اختصاص داده است. کوشش شده تا در تهیه‌ی آن مسائلی دستمایه قرار گیرد که تاریخ انقضا نداشته باشد؛ به تمثیل آن گونه که ""هملت"" فقط به عصر الیزابت اختصاص ندارد و در همه‌ی اعصار گسترده است و یا ""آزادی"" اثر پل الوار فقط آزادی فرانسویان نیست و متعلق به تمام آزادی خواهان جهان است؛ با این حال به سبب دامن گستر بودن مسائل زنان ظرفیت تولید نسخه‌هایی با دیگر موضوعات بدیهی می‌نماید از آنجا که در آفرینش این آلبوم نقشی از هنرمندان چهارگوشه جهان در متن و بطن و اجرا دیده می‌شود بازتولید آن به زبان‌های بین المللی در آینده مد نظر است. این اثر از نظر مالی و محتوایی کاملا مستقل بوده و از ایده‌ی اولیه تا تولید نهایی توسط. هیچ نهاد دولتی یا تشکل و بخش غیر دولتی در داخل و خارج مورد حمایت یا توصیه قرار نگرفته است. این مجموعه صرفا یک اثر پژوهشی و هنری است که پس از کسب همه‌ی مجوزهای قانونی منتشر شده و هرگونه بهره برداری غیر قانونی با اغراض دیگر مورد تایید پدیدآورندگان آن نیست. از طرف همه‌ی آفرینندگان این آلبوم اعم از نویسندگان و گویندگان، مترجمان، ناشران و پدیدآورندگان بلند نظرش پیشکش می‌شود به زنان ایران و جهان."

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
202.۶۱ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۴۱:۱۸
نویسندهعلی اسدی
راویمهتاب کرامتی
راوی دومثریا قاسمی
راوی سومایران درودی
راوی چهارمسحر صحامیان
راوی پنجمدیبا زاهدی
ناشرموسسه نوخسروانی باربد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
قیمت ارزی
14 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۲.۶۱ مگابایت
۰۳:۴۱:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
87 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اجرای بانوان خوش صدای هنرمند به همراه موسیقی متن جناب بهزاد عبدی ، اثری فاخر و آرامش بخش و در عین حال آموزنده گرد آورد . رویای صحرا با صدای خانم دیبا زاهدی بسیار زیبا و اثر گذار بود . بارها مرور کردم . تبریک می گم

5

اپیزود رؤیای صحرا عالی بود✨️

5
انگیزه‌بخش 🚀

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.6
(10)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
140,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به تماشای زنان جهان
به تماشای زنان جهان
علی اسدی
موسسه نوخسروانی باربد
4.6
(10)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
140,000
تومان