0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیروزی آگاهانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیروزی آگاهانه

داستان نوآوری و انتخاب مشتری

کتاب صوتی
نویسندگان:
کلیتون ام کریستنسن
،
کارن دیلون
و ...
درباره پیروزی آگاهانه

نقد و بررسی کتاب پیروزی آگاهانه

کتاب پیروزی آگاهانه، حکایت نوآوری و انتخاب مشتری نوشته‌ی کلیتون ام. کریستنسن، کارن دیلون و دیوید اس. دانکن، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی کسب‌وکارها در دنیای پویای امروز می‌پردازد. کتاب پیروزی آگاهانه به عنوان یکی از منابع مهم در حوزه‌ نوآوری و استراتژی کسب‌وکار شناخته می‌شود و به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. این کتاب با ارائه مثال‌های متعدد از شرکت‌های موفق و ناموفق، به خواننده کمک می‌کند تا با استفاده از راهکارهای این کتاب با درک عمیق‌تر از نیازها و خواسته‌های مشتریان، ایده‌های نوآورانه‌ای برای کسب‌وکار خود خلق کنند و با ایده گرفتن از نظریه‌ی کارها، فرصت‌های نوآورانه برای خلق محصولات و خدمات جدید شناسایی کنند و استراتژی‌های موثری برای جذب و حفظ مشتریان تدوین کنند. 

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های مدیریت و بازاریابی حوزه مدیریت و رهبری علاقه دارید حتما به دسته‌بندی مدیریت و رهبری فیدیبو سر بزنید.

نویسندگان کتاب پیروزی آگاهانه، اساتید برجسته و پیشگامان نوآوری

 کلیتون ام. کریستنسن استاد فقید دانشکده‌ی کسب‌وکار دانشگاه هاروارد و نویسنده‌ بیش از 10 کتاب در زمینه‌ نوآوری و مدیریت است. کارن دیلون استاد دانشگاه و متخصص در زمینه‌ی نوآوری و استراتژی، همکار و دانشجوی کلیتون ام است. دیلون در تالیف کتاب پیروزی آگاهانه نقشی کلیدی داشت و به کریستنسن در جمع‌آوری اطلاعات و تحقیقات لازم برای نگارش این کتاب کمک کرد. دیوید اس. دانکن نیز استاد دانشکده‌ کسب‌وکار دانشگاه هاروارد، متخصص در زمینه‌ی نوآوری و کارآفرینی، همکار و دانشجوی کلیتون ام است. کریستنسن، نویسنده‌ چندین کتاب و مقاله در زمینه‌ نوآوری است. دانکن نیز در تالیف کتاب پیروزی آگاهانه نقشی فعال داشت و به کریستنسن و دیلون در تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات لازم برای نگارش این کتاب کمک کرد. کتاب پیروزی آگاهانه حاصل تلاش و همکاری این سه استاد برجسته در حوزه‌ی نوآوری و مدیریت است. جهت مشاهده سایر آثار کلیتون ام. کریستنسن، کارن دیلون و دیوید اس. دانکن  کلیک کنید.

چرا کتاب کتاب پیروزی آگاهانه را بخوانیم

این کتاب با ارائه‌ی نظریه‌ی کارها، موجب می‌شود تا نیازها و خواسته‌های پنهان مشتریان خود را درک کنید. این درک عمیق‌تر، شما را در خلق محصولات و خدماتی که به طور موثرتری نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند، یاری خواهد کرد. این کتاب همچنین به شما در پرورش تفکر خلاق و حل مسئله به طور موثرتری کمک خواهد کرد. این استراتژی‌ها بر اساس درک عمیق از نیازها و خواسته‌های مشتریان و همچنین فرصت‌های موجود در بازار تدوین خواهند شد. مطالعه‌ی کتاب پیروزی آگاهانه به شما در موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان اده داده و به شما در ارتقای مهارت‌های حل مسئله، تفکر خلاق، و ارتباط با دیگران کمک خواهد کرد.‌ این کتاب برای کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار هم مفید است، به جهت اینکه با درک عمیق‌تر از نیازها و خواسته‌های مشتریان، ایده‌های نوآورانه‌ای برای کسب‌وکار خود خلق کنند و شانس موفقیت خود را در بلندمدت افزایش دهند. مدیران و رهبران کسب‌وکار با مطالعه‌ی این کتاب با چالش‌های دنیای رقابتی امروز آشنا شده و استراتژی‌های موثری برای حفظ و ارتقای سهم بازار خود تدوین خواهند کرد. همچنین کتاب پیروزی آگاهانه منبع مفیدی برای دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌ی مدیریت است که به دنبال درک عمیق‌تر از مفاهیمی مانند نوآوری، استراتژی و بازاریابی هستند. در نهایت، مطالعه‌ کتاب پیروزی آگاهانه به تمام کسانی که به دنبال موفقیت در دنیای امروز هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب پیروزی آگاهانه می‌خوانیم 

برای نوآوران، درک کار، یعنی آگاهی از مهم‌ترین عاملی که مصرف‌کنندگان سعی دارند در آن پیشرفت کنند. نظریه‌ی کارهایی که باید انجام شوند، نوآوران را قادر می‌سازد تا در خصوص مزایای اصلی و فرعی محصولات و خدمات جدید، ترجیحات جزئی و بی‌شماری داشته باشند. درک معیارهای استفاده در موقعیت خاص، به مجموعه‌ی کاملی از بینش‌های مهم می‌انجامد، که شاید برجسته‌ترینشان این باشد: این حوزه‌ی رقابتی، احتمالا با آنچه تصور می‌کردید، به‌کلی متفاوت است. بگذارید برای فهم بهتر مطلب مثالی بزنم: وقتی یک فرد سیگاری فرصت سیگار کشیدن پیدا می‌کند، از یک سو او به دنبال نیکوتینی است که بدنش تشنه‌ی آن است؛ این همان بعد کارکردی است، اما همه‌چیز نیست. درواقع او برای منفعت عاطفی و آرامش اعصابش سیگار تهیه می‌کند. مثلا اگر در یک اداره‌ی معمولی کار می‌کند، مجبور است برای مصرف سیگار به مکان تعیین‌شده برای سیگاری‌ها برود. بااین‌حال، چنین انتخابی بعد اجتماعی نیز دارد، چراکه او می‌تواند حین استراحت در کارش با دوستانش گرم صحبت شود. با این نگاه، مردم به دلایل مشابهی از فیس‌بوک استفاده می‌کنند. 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب پیروزی آگاهانه

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های حوزه مدیریت و رهبری علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
588.۹۰ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۴۳:۱۳
نویسنده کلیتون ام کریستنسن
نویسنده دومکارن دیلون
نویسنده سوم دیوید اس دانکن
مترجمصدرا امامی
مترجم دومنیایش افتخار
راوییاسین اروجی
ناشرتوسعه محتوای لحن دیگر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۸۸.۹۰ مگابایت
۱۰:۴۳:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
119,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیروزی آگاهانه
داستان نوآوری و انتخاب مشتری
توسعه محتوای لحن دیگر
منتظر امتیاز
119,000
تومان