0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماهنامه چراغ نامه 45

معرفی، خرید و دانلود مجله ماهنامه چراغ نامه 45

درباره ماهنامه چراغ نامه 45

نقد و بررسی ماهنامه چراغ نامه 45


ماهنامه چراغ نامه 45 دریچه‌ای به سوی دنیای اندیشه و فرهنگ می‌گشاید و خوانندگان را با گزیده‌ای از مقالات، داستان‌ها، شعرها و گفتگوهای خواندنی همراه می‌کند. چراغ نامه با نگاهی نو و تحلیلی به مسائل روز جامعه، فضایی برای اندیشه و گفتگو فراهم می‌کند. این ماهنامه با ارائه محتوای فاخر و خواندنی، در تلاش است تا گامی در جهت ارتقای سطح فرهنگ و دانش عمومی بردارد. اگر شما هم به مطالعه‌ مجلات و نشریه‌ها علاقه دارید، به دسته بندی مجله‌ها و نشریه‌ها فیدیبو سر بزنید. 

چراغ نامه سعی می‌کند تا با ارائه محتوای جدید و خلاقانه، مخاطبان خود را شگفت‌زده کند. ماهنامه چراغ نامه در تلاش است تا با تنوع بخشیدن به محتوای خود، برای تمام سلیقه‌ها جذاب باشد. این ماهنامه برای تمام کسانی که به دنبال ارتقای سطح دانش و آگاهی خود و خواهان سفری در دنیای اندیشه و فرهنگ هستند، مناسب است. 

چرا ماهنامه چراغ نامه 45 را بخوانیم

ماهنامه چراغ نامه یک نشریه فرهنگی، اجتماعی و هنری است که به طور ماهانه منتشر می‌شود و به دلایل متعدد این ماهنامه خواندنی است:

  • محتوای فاخر و خواندنی: چراغ نامه با ارائه مقالات، داستان‌ها، شعرها و گفتگوهای خواندنی از نویسندگان و اندیشمندان برجسته، در تلاش است تا سطح دانش و آگاهی مخاطبان خود را ارتقا دهد.
  • تنوع موضوعات: چراغ نامه به طیف گسترده‌ای از موضوعات فرهنگی، اجتماعی و هنری می‌پردازد و برای تمام سلیقه‌ها جذاب است.
  • نگاه نو و تحلیلی: چراغ نامه با نگاهی نو و تحلیلی به مسائل روز جامعه می‌پردازد و به مخاطبان خود در درک بهتر این مسائل کمک می‌کند.
  • ارتقای سطح فرهنگ و دانش عمومی: چراغ نامه در تلاش است تا با ارائه محتوای فاخر و خواندنی، در جهت ارتقای سطح فرهنگ و دانش عمومی گام بردارد.
  • سرگرمی و تفریح: چراغ نامه با ارائه مطالب طنز و کاریکاتور، لحظات شادی را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند.
  • آشنایی با چهره‌های برجسته: چراغ نامه در هر شماره با چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری گفتگو می‌کند و مخاطبان خود را با آنها آشنا می‌کند.
  • نقد و بررسی فیلم و تئاتر: چراغ نامه به نقد و بررسی فیلم‌ها و تئاترهای روز می‌پردازد و به مخاطبان خود در انتخاب فیلم و تئاتر مناسب کمک می‌کند.
  • معرفی کتاب‌های جدید: چراغ نامه در هر شماره کتاب‌های جدید را معرفی می‌کند و به مخاطبان خود در انتخاب کتاب مناسب کمک می‌کند.
  • افزایش خلاقیت: چراغ نامه با ارائه مطالب خلاقانه و نو، به مخاطبان خود در افزایش خلاقیتشان کمک می‌کند.

 اگر به دنبال یک نشریه فرهنگی، اجتماعی و هنری هستید که با نگاهی نو و تحلیلی به مسائل روز جامعه می‌پردازد، چراغ نامه را انتخاب کنید. 

در ماهنامه چراغ نامه 45 می‌خوانیم 

در آستانه بهاران جاوید رایحه دلنشینی از باغ قلم معرفت به مشام جان وزیدن گرفت، چنانچه آوای شورانگیز آن فراخوانی شد تا شعله‌های خردی گردهم در‌آیند و چراغ روشنان باغ خرد از پیوستگی این چشمه‌های گسسته بی گذر از پیچ و دره‌های دشوار فاتح رفیع، آموزندگانی باشد که در برهوت دستهایمان میان آنچه که باید باشد به هستنی پایدار مبدل سازد.

به تقریب همه آنچه را که تاکنون با آن روبه رو بوده ایم می‌توان گفت، گونه‌ای شگفت انگیز در تاریخ هنر ایران و جهان، همراز و همزبان به واکاوی هزارتوی همه آنانی که به شکلی کاملا پویا در آزمونی بزرگ به مفاهیمی عمیقا معطوف به اراده انسان پرداخته که سرشار از بداهگی خاصی است و« هنرمند خود آموخته» نام دارد. 

انجمن هنرمندان خودآموخته ایران به حکم ضرورتی تاریخی صرف نظر از نژاد، زبان، فرهنگ و رنگ، قومیت و ملیت به موضوع هنرمندانی پرداخته که رنگین کمانی از تمام هنرهای جهانند و با لحنی واحد به زبانی مشترک؛ ما را به ترجمان نبوغ بی بدیل خویش رهنمون ساخته تا بدین طریق، مفهوم تازه ای از بیتابی و بیقراری‌های انسان معاصر را به نمایش بگذارد که مینیاتوری از گستره‌های جهان معنا را مشق عشق کشیده‌اند. از این رهگذر، بر آن شدیم تا همصدای عصر خویش فرا راه تجربه تاریخی به تجمیع نقاط عطف ره‌یافتهای این ژانر هنری بپردازیم که می‌رفت به دست فراموشی سپرده شود.

انجمن هنرمندان خودآموخته ایران در نهایت امانت داری و وفاداری با برگزاری ۶ دوره جشنواره و بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی، تاکنون به وظایف تاریخی خودش که همانا اعتلای این هنر است جامه عمل پوشانده تا سویه‌های متفاوت و بدیع خودانگیخته‌گان ایران را که به توصیف خود و جهان پیرامون معاصر پرداخته‌اند، منظومه‌ای یگانه شود و بنیان‌های رشد آیندگی آنان تثبیت شود. لذا بر آن شدیم تا برای نخستین مرتبه رویدادی «عروسک» را در آستانه هزاره سوم بر پا کنیم که بی اغراق تاریخ هنر جهان وامدار آن است. در واقع وجه نیکویی از موضوع «عروسک» بی آنکه خودخواسته باشد، با کاراکتری خود یافته ما را به سمت خوانشی جدید رهنمون می‌سازد که ردپای آن از هزاره‌های چه بسیار دور تا ابد ادامه خواهد داشت. انجمن هنرمندان خود آموخته ایران به مثابه یک میانجی بینا فرهنگی، به ترجمان زبان و ادبیات این گونه هنری پرداخته و براین باور است که تنها هنر است که توان تغییر و شکفتن انسان را دارد و سهمی شایسته در پویایی و تجلی جوامع را به عهده داشته است. 

پیشنهادهایی برای دوستداران ماهنامه چراغ نامه 45 

 اگر شما هم به خواندن مجله و نشریه علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما مجلات و ماهنامه‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
60 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۰:۰۰
نویسنده جمعی از نویسندگان ماهنامه چراغ نامه
ناشرماهنامه چراغ نامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۷۵ مگابایت
۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چراغ‌ نامه
شامل 3 عنوان مجله
ماهنامه چراغ نامه 45
ماهنامه چراغ نامه 45
جمعی از نویسندگان ماهنامه چراغ نامه
ماهنامه چراغ نامه
3
(1)
20,000
تومان