0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب 200 ایده ی کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران

معرفی، خرید و دانلود کتاب 200 ایده ی کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران

PDF
کتاب متنی
درباره 200 ایده ی کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران

نقد و بررسی کتاب 200 ایده کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران


کتاب 200 ایده کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران به قلم عبدالله محمدی، توسط انتشارات آوای چلچله شاهرود در سال 1401 منتشر شده است. این کتاب، دریچه‌ای به دنیای مشاغل خانگی می‌گشاید و 200 ایده خلاقانه و پولساز را به شما معرفی می‌کند. ایده‌هایی که با شرایط و نیازهای بازار ایران همخوانی دارند و می‌توانند مسیر زندگی شما را تغییر دهند. مطالعه این کتاب، دریچه‌ای جدید به سوی دنیای کار و اشتغال به شما نشان می‌دهد و مسیر زندگی شما را به سمت موفقیت و استقلال مالی تغییر خواهد داد. همین امروز شروع کنید و آینده شغلی خودتان را بسازید! اگر شما هم به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه کارآفرینی و کسب‌وکارعلاقه دارید، به دسته بندی کارآفرینی و کسب‌وکار فیدیبو سر بزنید.

در دنیای امروز، با گسترش روزافزون تکنولوژی و اینترنت، فرصت‌های جدیدی برای کار و اشتغال به وجود آمده است. یکی از این فرصت‌ها، مشاغل خانگی هستند که به افراد امکان می‌دهند تا در خانه خودشان کار کنند و از مزایای بی‌نظیری مانند انعطاف‌پذیری ساعات کاری، تعادل بین کار و زندگی و استقلال مالی بهره‌مند شوند. کتاب 200 ایده کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران به عنوان یک منبع جامع و راهنمای عملی، به معرفی 200 ایده خلاقانه و پولساز برای کار در خانه می‌پردازد. این کتاب با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای بازار ایران، ایده‌هایی را ارائه می‌دهد که قابلیت اجرا و سودآوری بالایی دارند.

عبدالله محمدی، نویسنده و کارآفرین 

 عبدالله محمدی با زبانی ساده و قابل فهم می‌نویسد و سعی می‌کند تا مطالب را به گونه‌ای بیان کند که برای مخاطبان عام نیز قابل فهم باشد. او در این کتاب‌ از مثال‌های ملموس و داستان‌های واقعی استفاده می‌کند تا مطالب را برای خوانندگان جذاب‌تر کند. یک اثر دیگر از او در همین زمینه به نام قهرمان تغییر منتشر گردیده است.

جهت مشاهده سایر آثار عبدالله محمدی کلیک کنید.

چرا کتاب 200 ایده کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران را بخوانیم

با مطالعه این کتاب، با تنوع شگفت‌انگیزی از مشاغل خانگی آشنا می‌شوید، مهارت‌ها و تجارب لازم برای هر شغل را یاد می‌گیرید، با سرمایه اندک و حتی بدون سرمایه، کسب و کار خودتان را راه می‌اندازید. همچنین افرادی مانند: خانم‌های خانه‌دار که به دنبال کسب درآمد و استقلال مالی هستند، جوانان جویای کار که خواهان شغلی خلاقانه و پردرآمد هستند، کارمندان که از کارمندی خسته شده‌اند و به دنبال شغلی منعطف‌تر هستند، افراد دارای معلولیت که به دنبال شغلی مناسب با شرایط خود هستند و کارآفرینان که به دنبال ایده‌های جدید برای راه اندازی کسب و کار هستند؛، با مطالعه کتاب 200 ایده‌ ی کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران می‌توانند از راهکارهای عملی این کتاب برای شروع و توسعه کسب و کار خانگی خودشان در انتخاب شغل مناسب کمک شایانی بگیرند.

در بخشی از کتاب 200 ایده کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران می‌خوانیم 

مزایای مشاغل خانگی 

کارشناسان و صاحب نظران کسب و کار یکی از مهمترین مزایای مشاغل خانگی را کاهش بیکاری و افزایش سطح درآمد خانوارها می‌دانند و معتقدند با تشویق و ترغیب خانواده ها به مهارت آموزی و راه اندازی مشاغل خانگی میتوانند اقتصاد خانواده که بسیار مهم و تأثیرگذار است را تقویت کنند در دوران بحران اقتصادی و تورم کمرشکن توجه به مشاغل خانگی می‌تواند تا حدودی از مشکلات مالی خانواده های ایرانی بکاهد. 

تصور غلطی که در جامعه وجود دارد این است که مشاغل خانگی را مختص جوامع عقب مانده و یا روستایی میدانند؛ در حالی که چنین نیست. در برخی از کشورهای پیشرفته مثل ایتالیا کره جنوبی تایوان هنگ کنگ و حتی ژاپن توجه خاص و ویژه ای به مشاغل و مهارتهای خانگی میشود و دولت با حمایتهای مختلف سعی در ترویج بیشتر این مشاغل دارد. قبل از اینکه در مورد فواید و مزایای مشاغل خانگی صحبت کنم باید به این نکته توجه کنید که در دنیا مشاغل خانگی را مختص زنان نمی دانند. متأسفانه یک تصور کاملاً اشتباه در ایران وجود دارد که مشاغل خانگی را مربوط به زنان میدانند و به قول معروف برخی از مردان دور از شأن خود میدانند که این کار را در خانه انجام دهند.

در کشورهایی که مشاغل خانگی در آنها مرسوم است که در بالا به نام برخی از آنها اشاره شد بیشتر مردان در این مشاغل خانگی مشغول کار هستند باید تصور جامعه نسبت به این دیدگاه عوض شود. اصلاً یکی از مزیتهای کسب و کارهای خانگی همین است که تبعیض جنسیتی وجود ندارد و مرد و زن در کنار یکدیگر میتوانند در خانه اقدام به راه اندازی مشاغل مدنظرشان کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب 200 ایده کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران

 اگر شما هم به خواندن کتاب‌هایی با موضوعات کارآفرینی و کسب و کار علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
12.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهعبدالله محمدی
ناشرآوای چلچله
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۲.۰۸ مگابایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
5
(1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
200 ایده ی کاربردی مشاغل خانگی متناسب با بازار ایران
عبدالله محمدی
PDF
آوای چلچله
5
(1)
30,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

همه