0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
الگوهای آموزش در بانکداری

معرفی، خرید و دانلود کتاب الگوهای آموزش در بانکداری

تعامل با مشتریان بانک سامان

درباره الگوهای آموزش در بانکداری

کتاب الگوهای آموزش در بانکداری اثر محبوبه شاطری، مدیر ارشد حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی بانک سامان، به بررسی الگوهای مختلف آموزش در صنعت بانکداری می‌پردازد. این کتاب در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شد. هدف کتاب، ارائه چارچوبی برای طراحی و اجرای آموزش‌های اثربخش در صنعت بانکداری است. نویسنده در این کتاب، به بررسی انواع مختلف آموزش، عوامل موثر بر اثربخشی آموزش، و چالش‌های آموزش در صنعت بانکداری می‌پردازد. کتاب مذکور که یکی از کتاب‌های معروف کارآفرینی و کسب و کار است، در ۵ فصل به رشته تحریر درآمده است. کتاب الگوهای آموزش در بانکداری، منبعی ارزشمند برای مدیران و کارشناسان حوزه آموزش در صنعت بانکداری است. این کتاب، به آنها کمک می‌کند تا آموزش‌های اثربخشی را برای کارکنان خود طراحی و اجرا کنند.

آشنایی با نویسنده

محبوبه شاطری، مدیر ارشد حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی بانک است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و مدرک دکتری مدیریت آموزشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است. شاطری، بیش از ۲۰ سال سابقه کار در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی دارد. وی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و عضو انجمن مدیریت منابع انسانی ایران است. او همچنین، به عنوان مدرس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مختلف، به تدریس مدیریت آموزشی و منابع انسانی پرداخته است.

افتخارات محبوبه شاطری:

●     دریافت لوح تقدیر از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیر برتر آموزش در سال ۱۳۹۸

●     دریافت لوح تقدیر از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران به عنوان مدیر برتر آموزش در سال ۱۳۹۷

از جمله آثار وی می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

●     مدیریت آموزش (۱۳۹۶)

●     منابع انسانی در بانکداری (۱۳۹۵)

چرا باید کتاب الگوهای آموزش در بانکداری را بخوانیم؟

کتاب الگوهای آموزش در بانکداری، منبعی غنی برای مدیران و کارشناسان است. نویسنده کتاب، مدیر ارشد حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی بانک است و به موضوع آموزش در صنعت بانکداری تسلط کامل دارد، این موضوع باعث شده تا با کتاب دقیق و علمی باشد. کتاب مذکور، چارچوبی جامع برای طراحی و اجرای آموزش‌های اثربخش در صنعت بانکداری ارائه می‌دهد. در کنار موضوعات ذکر شده، نویسنده، برای توضیح مفاهیم و نظریه‌های مطرح شده در کتاب، از مثال‌های کاربردی استفاده می‌کند. مطالعه این کتاب می‌تواند برای همه افراد شاغل در صنعت بانکداری مفید باشد.

در بخشی از کتاب الگوهای آموزش در بانکداری می‌خوانیم

رشد حرفه‌ای منابع انسانی با استفاده از روش‌هایی مانند پرداخت هزینه آموزشی، طراحی و برگزاری آموزش‌های فنی و توسعه‌ای، مدیریت عملکرد و توسعه رهبری انجام می‌گیرد. مطالعه روش‌های ذکر شده نشان می‌دهد که در بانک فدرال رزرو آمریکا برای توسعه حرفه‌ای منابع انسانی، فرصت‌های متعددی، از جمله مشاوره در حوزه تخصصی، چرخش شغلی، دوره‌های آموزشی (حضوری، الکترونیکی و ترکیبی) برای توسعه مهارت کارکنان بانک وجود دارد. یکی از روش‌های توسعه حرفه‌ای مستمر در بانک مذکور، پرداخت کمک‌هزینه آموزشی برای مواردی چون ادامه تحصیل، حضور در برنامه‌های آموزشی، خرید مقاله، کتاب و... به کارکنان بانک است. بنابراین می‌توان ادعا کرد که در محیط رقابتی، پیچیده و پویای نظام بانکداری کنونی، مدیریت مشتری یک راهبرد تجاری برای ایجاد ارزش دوسویه است که تمام جوانب مشخصات مشتری را شناسایی می‌کند، دانش مشتری را به‌وجود می‌آورد، روابط را با مشتری شکل می‌دهد و برداشت آن‌ها را درباره محصولات یا خدمات سازمان ایجاد می‌کند.

 پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان به کتاب الگوهای آموزش در بانکداری

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب الگوهای آموزش در بانکداری هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.


●     قانون ده برابر، گرنت کاردون

●     شما هم می‌توانید کار آفرین باشید، راشل بریج

●     راه‌آندازی کسب و کار شخصی، متیو تورن




شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۷۸ مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۶:۰۰
نویسندهمحبوبه شاطری
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
98,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۷۸ مگابایت
۱۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
84,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
الگوهای آموزش در بانکداری
الگوهای آموزش در بانکداری
تعامل با مشتریان بانک سامان
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
84,500
تومان