0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهبرد کسب و کار

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهبرد کسب و کار

واکاوی الگوهای تدوین و پیاده سازی راهبرد
درباره راهبرد کسب و کار

کتاب «راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد» اثر برایان تریسی، یک کتاب مرجع جامع در زمینه راهبرد کسب‌وکار است که مفاهیم و اصول بنیادین این حوزه را به تفصیل بررسی می‌کند. این کتاب برای مدیران، صاحبان کسب‌وکار، و دانشجویانی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد راهبرد کسب‌وکار هستند، مناسب است. کتاب حال حاضر که یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه کارآفرینی و کسب و کار است، در 12 فصل به بررسی موضوع راهبرد کسب‌وکار می‌پردازد. این کتاب با ارائه اطلاعات جامع و به‌روز، یک منبع ارزشمند برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار است. نویسنده در این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با مفاهیم و اصول بنیادین راهبرد کسب‌وکار آشنا شوند و بتوانند استراتژی‌های مناسب برای کسب‌وکار خود را توسعه و اجرا کنند. کتاب توسط صالح سپهری‌فر به فارسی ترجمه شده است. این ترجمه، که توسط انتشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است، یکی از دقیق‌ترین و روان‌ترین ترجمه‌های موجود از این کتاب است.

درباره نویسنده

برایان تریسی (Brian Tracy) یک نویسنده، سخنران انگیزشی، و مشاور کسب‌وکار کانادایی-آمریکایی است. او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری در جهان است و کتاب‌هایش به بیش از 45 زبان ترجمه شده‌اند. تریسی در سال 1944 در شارلوت تاون، کانادا به دنیا آمد. در طول دوران شغلی خود، در زمینه‌های مختلفی از جمله فروش، مدیریت، و رهبری مهارت‌های زیادی کسب کرد. او در سال 1981 اولین کتاب خود را با عنوان «چگونه از زندگی خود بهترین استفاده را ببریم» منتشر کرد. این کتاب به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و وی را به عنوان یک نویسنده و سخنران انگیزشی مطرح کرد.او تاکنون بیش از 80 کتاب در زمینه‌های مختلف نوشته است. از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های او می‌توان به قورباغه ات را بخور و نیروی اعتماد به نفس اشاره کرد. برایان تریسی یک منبع الهام‌بخش برای بسیاری از افراد است. او نشان داده است که با تلاش و پشتکار می‌توان به هر هدفی دست یافت.

چرا باید کتاب راهبرد کسب و کار را بخوانیم؟

کتاب حال حاضر یکی از برترین نوشته‌ها در زمینه کسب و کار است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا مفاهیم و الگوهای مختلفی که تاکنون در زمینه طراحی کسب و کار عملیاتی شده را، همراه با تجربیات خود در اختیار خوانندگان و مخاطبان قرار دهد. برایان تریسی در تلاش است تا مخاطب را با خود همراه کند تا ابتدا راهبرد مناسبی برای کسب‌وکارخود پیدا کنند و به این باور برسند که راهبرد کسب و کار یک فرآیند مستمر است و باید به‌طور منظم ارزیابی و به‌روز شود. کمک به انتخاب استراتژی مناسب، همراه با درک دقیق از محیط کسب‌وکار و شناخت اهداف آن بخش دیگری از آموزش‌های تریسی در این کتاب است. کتاب راهبرد کسب‌وکار یک منبع ارزشمند برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار است که به آنها کمک می‌کند تا با مفاهیم و اصول بنیادین راهبرد کسب‌وکار آشنا شوند و بتوانند استراتژی‌های مناسب برای کسب‌وکار خود را توسعه و اجرا کنند.

در بخشی از کتاب راهبرد کسب و کار می‌خوانیم

داریوش انتظار حمله مستقیم و مورد هدف قرار گرفته شدن را نداشت. ستون نیروهای مقدونی که اسکندر را در برابر خود داشت، با سرعت در قلب ارتش داریوش می‌تاخت و به سمت مرکز فرماندهی داریوش می‌آمد. داریوش به‌سرعت سوار بر اسب خود شد تا میدان نبرد را به فرماندهانش واگذار کند و به این ترتیب جان خود را نجات دهد. صدها هزار سرباز ارتش داریوش نمی‌دانستند که در آن گرد و غبار چه می‌گذرد. اما خیلی زود این خبر به گوش آنها رسید که اسکندر به قلب ارتش امپراطوری پارس زده است و داریوش نیز گریخته است. اسکندر راهبرد درستی را در پیش گرفته بود. شیرازه ارتش داریوش از هم پاشید و هر کدام از یگان‌ها به سمتی فراری شدند. در اینجا اسکندر که در کمین چنین موقعیتی بود، از فرصت ایجاد شده به نفع خود بهره گرفت. پیاده نظام ارتش اسکندر که به شمشیر و نیزه مجهز بود، به‌سرعت به میان سربازان ارتش امپراطوری پارس رفته و بسیاری از آنها را تارومار کرد.

پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب راهبرد کسب و کار

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب راهبرد کسب و کار هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

●     ادکار، تکنیک‌های کاربردی تغییر در کسب و کار، جفری ام هایات

●     از خوب به عالی، جیم کالینز

●     شما هم می‌توانید کار آفرین باشید، راشل بریج



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
919.۳۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجم صالح سپهری فر
ناشر دنیای اقتصاد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۱۹.۳۰ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهبرد کسب و کار
راهبرد کسب و کار
واکاوی الگوهای تدوین و پیاده سازی راهبرد
دنیای اقتصاد
0
(بدون نظر)
15,000
تومان