0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برندها و برندسازی

معرفی، خرید و دانلود کتاب برندها و برندسازی

درباره برندها و برندسازی

کتاب برندها و برندسازی اثر ریتا کلیفتون و جان سیمونز، یک کتاب مرجع جامع در زمینه برندسازی است که مفاهیم و اصول بنیادین این حوزه را به تفصیل بررسی می‌کند. این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه برندسازی، برای مدیران، صاحبان کسب‌وکار، و دانشجویانی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد برندسازی هستند، مناسب است. کتاب در 10 فصل به شرح موضوعات مختلف در زمینه برند سازی پرداخته است. این کتاب مدیریت و رهبری با ارائه اطلاعات جامع و به‌روز، یک منبع ارزشمند برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار است و به خوانندگان کمک می‌کند تا با مفاهیم و اصول بنیادین برندسازی آشنا شوند و بتوانند برندهای خود را به‌طور مؤثر مدیریت کنند. کتاب حال حاضرتوسط راحله فاضلی به فارسی ترجمه شده است. این ترجمه، که توسط انتشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است، یکی از دقیق‌ترین و روان‌ترین ترجمه‌های موجود از این کتاب است.

درباره نویسنده

ریتا کلیفتون، یک متخصص تبلیغات بریتانیایی و رئیس سابق اینتربرند در بریتانیا است که در حال حاضر به عنوان سخنران، تسهیل کننده، نویسنده و مدیر غیر اجرایی مجموعه ای از شرکت ها کار می کند. او یکی از پیشگامان برندسازی در جهان است و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در این حوزه شناخته می شود. کلیفتون در سال 1958 در های وایکام، انگلستان به دنیا آمد. او در دانشگاه آکسفورد مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت کسب و کار دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی، او به عنوان کارآموز در آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather شروع به کار کرد. در سال 1984، او به اینتربرند پیوست و به سرعت به یکی از مدیران ارشد این شرکت تبدیل شد. کلیفتون در سال 2003 به عنوان رئیس اینتربرند در بریتانیا منصوب شد. در این سمت، او بر توسعه استراتژی های برندسازی برای شرکت های پیشرو در بریتانیا و سراسر جهان نظارت داشت. کلیفتون همچنین در توسعه استانداردهای جهانی برندسازی نقش داشت.

چرا باید کتاب برندها و برندسازی را بخوانیم؟

برای همه افراد و شرکت‌ها ساخت برندی که منجر به اعتماد مشتری‌‌ها شود، امری مهم و ضروری است. برند یک دارایی ارزشمند است که می‌تواند به کسب‌وکار کمک کند تا در بازار رقابتی متمایز شود و ارزش بیشتری برای مشتریان ایجاد کند. اما باید بدانید مدیریت برند یک فرآیند مستمر است که باید به‌طور منظم ارزیابی و به‌روز شود و بسیاری از افراد در این قسمت دچار مشکل می‌شوند. کتاب حال حاضر نیز توانسته با رفع این مشکل، به ایجاد ارتباط موثر بین برند و مخاطب کمک کند تا پیام برند با شفافیت به مخاطبان هدف منتقل شود. علاوه بر موارد ذکر شده، کتاب توانسته به خوبی به موضوع ساخت عناصر هویت برند بپردازد و به برندها در ایجاد تصویری منسجم از برند در ذهن مشتریان کمک کند. کتاب برندها و برندسازی یک منبع ارزشمند برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار است که به آنها کمک می‌کند تا با مفاهیم و اصول بنیادین برندسازی آشنا شوند و بتوانند برندهای خود را به‌طور مؤثر مدیریت کنند.

در بخشی از کتاب برندها و برندسازی می‌خوانیم

این حرکت، بازتاب واکنش نسبت به نامه‌ای بود که در همان اواخر مدیر اجرایی شرکت FTSE در پاسخ به رویکرد یک دفتر مشاوره برند نوشته بود. هیچ‌کس نمی‌توانست این مدیر اجرایی را به خاطر رد کردن چنین رویکردی از سوی عرضه‌کننده سرزنش کند، اما دلیل مطرح‌‌شده موضوع را روشن می‌کرد: «در حال حاضر برندسازی دغدغه اصلی ما نیست.» نامه مودبانه، اما مفهوم آن آشکار بود. اساسا این مدیر اجرایی در مواجهه با شرایط دشوار بازار دغدغه‌های مهم‌تری، مانند پایین آوردن هزینه‌ها و سازماندهی مجدد داشت. احتمالا از نظر او، برندسازی یک هزینه تحت اختیار و بازی کردن با یک لوگوی گران‌قیمت بود. هم‌سنگ دانستن برند با چنین رنگ و لعاب ظاهری مانند آن است که بگوییم مردم تنها از اسم، ظاهر و لباس‌هایشان تشکیل شده‌اند یا بگوییم در حال حاضر ما علاقه‌ای به مشتریانمان نداریم و تولید ثروت پایدار برایمان اهمیتی ندارد.

پیشنهادهایی برای علاقه مندان به برندها و برندسازی

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب برندها و برندسازی هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

●     نظریه‌های کارآفرینی، مرتضی اکبری

●     صفات بایسته یک مدیر، جان سی ماکسول

●     مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند، جولی ژو



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۸۱ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهریتا کلیفتون
نویسنده دومجان سیمونز
مترجمراحله فاضلی
ناشر دنیای اقتصاد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Brands and branding
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۸۱ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برندها و برندسازی
برندها و برندسازی
ریتا کلیفتون
دنیای اقتصاد
0
(بدون نظر)
30,000
تومان